Ennasil het is een frisse geur...maar ik heb een tip...Ga naar Douglas of een geuren winkel neem het lijstje mee en ga lekker op reuken test...vraag ook om advies heb je gelijk iets leuks te doen vandaag/zaterdag....hihihihi
Ik ga nog ff wat drinken gaan we zo auto inpakken pfff wat moet je veel mee met 2 kids!! En dan lekker weekeindje weg Surf. Tot vanavond! Hoop dat je je beetje lekker voelt!
@delfino: lang zal ze leven, lang zal ze leven! gefeliciteerd met je meissie!! veel plezier vandaag met zwemmen en tot vanaaf! Ik ben nu kotsmisselijk, heb al 2x overgegeven, 1x gewoon boven het toilet, en 1x in de douche, het kwam opeens opzetten... pff, lekker smerig, maar ja... het trekt tot nu toe steeds rond een uur of 15.00- 16.00 weg en dan is het de avond wel goed te doen... maar tot die tijd pff! en tmv2: wauwie, mooie echo hoor!! super! @jazz: wacht maar af, voordat je het weet is ie enorm haha @ennasil: jeetje je dieren gaan lekker tekeer op het moment, vervelend voor je! weet niet van de verzekering, ben bang van niet... ik zal zo nog even een fotootje uploaden (mn test met het gelukspoppetje die ik van miran heb gekregen!)
ga hier ook zo de kleren bij elkaar zoeken en alles klaar zetten, dan kan vriendlief het vanmiddag in de auto stoppen (als ik aan het werk ben)...
ik heb de oplossing gevonden hihi. een douglas hebben wij hier niet in het dorp. daarvoor moet ik naar de stad. mijn moeder komt straks op visite en heb aan haar gevraag om de 3 geuren te ruiken bij de drogist. die 2 die jij zei en die damyar zei. en dat ze dan even de geurstaafjes mee naar mij neem met de namen erop. dan doet ze net alsof ze een geurtje voor mij wil kopen maar het niet zeker weet. ja klinkt achterbaks maar ze zijn hier in de drogist niet zo makkelijk wat betreft alles ruiken.
Bekijk bijlage 198106 dit is mn eerste test van 16 oktober... 13 dpo, best mooi! krijg net een telefoontje van mn werk dan er nog een uurtje heeft afgezegd, dus hoef nu alleen maar van half 4 tot half 5 te werken...
meiden ik heb een probleempje.een genant probleempje. maar kan er met andere mensen niet over praten ik heb ontzettende haargroei echt niet leuk meer. dat is alleen maar erger geworden sinds ik van de pil af ben ( nu weet ik ook dat het bij pco hoort) . ontzettende brede bikinilijn erg harige onderbenen brede wenkbrauwen. en alles word maar donkerder en erger ik hield het altijd goed bij dus je zag er niks van maar nu is het zelfs zo erg dat ik die donkere haargroei op mijn bovenbenen krijg en rond mijn navel ik voel me nu zo onvrouwelijk en niet mooi meer. en hoe meer ik weghaal hoe erger het word dus dat is ook geen optie en mijn man zegt dat hij toch wel van mij houd en dat vind ik heel lief maar ik word er zo onzeker van . ik wil ook gewoon mooi zijn en verzorgt. ik voel me gewoon vies... mijn bikinilijn en oksels en onderbenen hou ik nog wel bij omdat ik het anders gewoon genant vind. maar het is echt verschrikkelijk hoeveel. gewoon mannelijk om te zien! kan dit weer verdwijnen als mijn hormonen verbeteren ?of is het zo dat als het eenmaal donker is dat het zo blijft?
ennasil.....gaat heel apart klinken maar turkse/marokaanse vrouwen hebben hier het antwoord op. Niet duur en alles bij hun laten waxen en touwen (met een touwtje wenkbrouwen epileren). Ik vermoed dat je misschien dit soort salons niet in je dorpje heb maar google is en kijk of je iets dichterbij kan vinden. Scheren helpt echt niet inderdaad komt dan veel te snel terug... Mocht je nog hulp erbij nodig hebben bij het zoeken van geef me dan een locatie/steden waar je wel naar zou kunnen gaan en dan ga ik zoeken voor je....pfffff zo vervelend voor je meid....
En hormonen verbeteren ik denk niet dat ze verbeteren..alleen als je een kleine heb kan je weer aan de pil toch waardoor het minder wordt.....???
ennasil: wel herkenbaar hoor! hier heb ik er altijd meer last van als ik zwanger ben... mn benen en oksels zijn goed bij te houden, maar mn bikinilijn loopt inderdaad door naar mn benen helemaal, gelukkig met scheren nog wel goed te doen (wel vaak scheren...) ook heb ik een paar haartjes bij mn navel en (niet lachen) op mn grote teen! ik heb me erbij neer gelegd, en mssn wordt het bij jou ook wel minder. het is bij mij nu gewoon meer werk onder de douche, en aan het eind van mn zwangerschap is het een oerwoud, want dan kan ik er niet goed meer bij... maar zodra mn buik weer weg is, kan ik het weer bijwerken (want om nou mn vriend/iemand anders te vragen om mn bikinilijn bij te werken, vind ik zelf geen fijn idee.) het is erg vervelend....