Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga hier maar eens bekijken wat we allemaal mee moeten voor het weekend...
    zou het liefst de rest van de dag in mn bed gaan liggen... maar goed...

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat gaat ook al goed zeg hihi,leuk!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    NOD-lijstje

November:

14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)
    15 november
    Miran336 (ronde 5, 2 ♂)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja de pil helpt tegen de pco. toen ik op de pil zat had ik het ook niet zo erg.
    ik doe het zelf ook weleens harsen auuww.. maar dat heeft bij mij ook maar een paar dagen effect. maar wieweet doen hun het wel beter inderdaad. alleen vind ik het wel eng om zo daar te liggen:)
    echt ik baal er zo ongelofelijk van!!:( ik denk weleens waarom nou toch bij mij!! grrr...
    ik loop ook al vanaf mijn 15e met een plaatje met kunstanden omdat ik vanmezelf niet wissel zit ook geen volwassen tanden onder. mis ongeveer 11 tanden. heb nog een melkgebit.. maarja die houden het ook niet lang meer vol. inplantaten en kronen en bruggen is niet mogenlijk bij mij en ook al geen kunstgebit. ( te weinig bot en te klein gehemelte ) het plaatje wat ik nu heb staat op breken en ze hebben al ong 10 gemaakt die allemaal niet pasten. ( en dat zijn dan mensen van het umc ) ennu doen ze niks meer:x
    het gaat hier lekker!!

vroeger vervroegt van school afgegaan vanwege enorm gepest te worden. ( en dan niet alleen verbaal maar ook fysiek) had last van paniekaanvallen kon niet meer de over straat omdat ik geen winkel meer indurfte. onder behandeling geweest etc..

uiteindelijk gaan werken. dat ging opzich prima tot een jaar daarna.
    weer paniekaanvallen en de winkel niet indurven. het kwam plots zomaar weer naar boven.

toen na een tijdje ontmoete ik een jongen. helaas van korte duur
    tijdens het uitgaan ging hij vreemd met zijn ex. waardoor ik vervolgens ben ingestort en met de ambulance bewusteloos ben afgevoerd. ben 3 uur lang weggeweest puur van verdriet ik zag het niet meer zitten. hij kwam niet eens kijken hoe het met me ging . hij heeft me gewoon laten barsten.

gelukkig ben ik er weer bovenop gekomen en een paar maanden later ontmoete ik een andere jongen. ( mijn man inmiddels ) hij was heeeel lief voor mij en begreep mij totaal. helaas was zijn familie van de zware kerk en ze moesten mij dus ook toaal niet. ze hebben mij goed zwart gemaakt. waardoor mijn man ging twijfelen of hij mij er voor op wilde geven om mij gelukkiger te zien. weer viel ik in een diep gat!! gelukkig bedenkte hij zich snel en koos ervoor om mij voor zijn ouders te laten gaan. ( maar het idee dat hij mij wilde opgeven deed zeer) na een tijdje ging het gelukkig beter met de fam en ben ik redelijk geaccepteerd.

na weer een tijdje begon ik bloed in mijn ontlasting te krijgen en had hevige buikpijnen. waardoor ik niet kon werken. de dokters konden niks vinden. waardoor ik weer in een depressie terecht kwam. ik durfte weer nergens meer heen of ik ging weer hyperen.
    niemand begreep mij behalve mijn eigen familie.
    mijn man zijn fam zei dat ik alles fakete voor aandacht:(

na weer een tijdje ging het weer gelukkig bergopwaarts na veel hulp van mijn moeder die dagelijkse peptalks hield:) en ik besloot zelf weer dat ik het niet meer zo wilde en dat ik er alles aan ging doen om weer gelukkig te worden en te gaan leven!!

dat is me aardig goed gelukt..:) ik ben nu een stuk sterker mens geworden ben getrouwd :). alleen heb ik nu weer mijn dip met een kidje krijgen . maar ik kan het nu beter handelen.

na al deze ellende waar ik nog niet alles over heb losgelaten.
    heb ik zoveeeel geleerd....

p.s sorry ik wilde dit even kwijt:)

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

sorry dat ik zo van de hak op de tal spring hoor.
    moest er weer even aan denken. en vond het wel fijn om het even uit mijn hart te luchten:)

ik ga me zo eerst eens even optutten en een luchtje opspuiten.

6. jazz

jazz Niet meer actief

Oooh ennasil je doet het prima hoor meid als ik zo je gescheidenis lees...Ik zelf denk dat je heel gevoelig ben en daarom niet precies weet hoe je alles moet plaatsen en om moet gaan met hindernissen maar damm woman je doet het goed hoor als ik dat zoo allemaal lees....komt allemaal goed...en inderdaad wat een fantastische man dat hij zo achter je blijft staan dat doet een mens goed...En je moeder top hoor.....
    Je mag best trots op je zelf zijn....

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

dankjewel:).. klopt mijn atennes zitten me in de weg
    ik voel veel van anderen en heb soms heldere waarnemingen van andere mensen soms weet ik niet wanneer het van mezelf is of van een ander. ik zie ook indentiteiten. dat vind ik persoonlijk nog erg eng. maar heb er mee leren leven.kan ook auras zien.
    dit alles is ook 1 van de redenen waardoor ik het op school is foutgegegaan. ik was anders dan alle leeftijdsgenootjes. ik vond ze altijd maar kinderachtig en dom.als ik nu terugkijk was ik veel wijzer en volwassener. mijn wereld voelde breder. maar ik was toen te jong om te snappen dat alles wat ik voelde met mijn hooggevoeligheid te maken had. ik dacht dat het normaal was.
    na vele jaren heb ik er mee om leren gaan e heb ik mijn wereld verbreed . en kan ik er nu meer mee. ik kan nu iets meer de gevoelens scheiden tussen mezelf en een ander. ik ben het leven als een leerschool gaan zien:) en elke keer als ik weer een lesje voltooid heb ben ik trots op mezelf. tuurlijk ik heb nog steeds dipjes en voel me soms weer even depri. alleen ik weet ook dat ik daar niet in mag blijven hangen en dat ik vooruit moet blijven kijken. ik ga de uitdaging aan;) met horten en stoten..

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

NOD-lijstje

November:

14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)
    15 november
    Miran336 (ronde 5, 2 ♂)

December:
    Begin dec
    Ennasil ( eerste kindje ronde 7? 1ste ronde clomid )

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil tegenwoordig noemen ze dat een wereldkind of een new-age kindje. Ook HSK Hoog sensitiviteit Kindje en dan bij jou als extra item paranormaal....Het is eigenlijk iets heel moois hoor maar urrrgggg vermoeiend voor jou, goed dat je er mee leert omgaan. En het leven is je school.

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

indigo kind sterenkind klopt allemaal;) ik ben heel erg beniweud of ik zelf een nieuwetijdskindje ga krijgen.. ik hoop alleen niet dat het kindje mijn leven gaat overdoen;) als dat wel het geval is zal ik het kindje begrijpen en er voor zijn en steunen waar het nodig is:)

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Delfino gefeliciteerd met je dochtertje :D:D:D

Mooie buikjes heb ik voorbij zien komen :D geniet ervan dames.

Miran mijn temp was gister 36.9 en vandaag 37.2 dus hoeft niet veel te betekenen ;) hoop gwn dat ie weer lekker omhoog schiet bij jou :D

Ennasil, wat mooi dat wij een stukje van jou mogen lezen.
    En je bent zeker een sterke vrouw dat je na dat alles nog met beide benen op de grond staat.
    een dikke knuffel voor jou.

311541 Ovulation charts on FertilityFriend.com
    tempkaartje weer even gezet
    als mijn ei werkelijk op die dag is gesprongen kan ik morgen al testen.
    nu het weekend er is voel ik toch wel een btje die nieuwsgierigheid komen

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

OMG! Krijg het nog druk zie ik ;) met m'm poppetjesfirma hahah. Meiden, als ik tijd en zin heb haak ik er 1 voor de liefhebbers. Heb er gister nog 1tje weggegeven aan mijn zusje.

Verder moet ik nog een aantal pagina's bijlezen en reageren, weet alleen niet of dan vandaag lukt. Ik moet vanmiddag werken en ik wil het hier thuis nog even netjes hebben.

Ik heb je een pb gestuurd Ennasil, alvast bedankt.

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik heb hier een sterrenkind, mijn oudste. ik moet zeggen dat het voor kind soms erg lastig is, maar voor ouders ook:) (dus ik hoop dat het er bij eentje blijft en dat dit geen sterrenkind of een kristalkindje wordt..)

14. jazz

jazz Niet meer actief

Overigens begint het vermoeden bij mij ook dat ik een HSK heb..Volgende week onderzoek uitslag....En inderdaad tmv2 voor ouders is het ook erg moeilijk soms want je bent zelf anders opgevoed. Vanmorgen zei ik nog tegen mijn zoon....als het niet je nieuwe schoenen zijn, dan is het je nieuwe jas, of je kleren die kriebelen....en dan vergeet ik het allemaal even want ik ben opgevoed niet zeuren maar doen....Maar moet me er ook meer in gaan verdiepen. Gelukkig praten wij heeeeel veel met elkaar....En zijn emotie uitlaatklap is zingen en liedjes maken

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf....wat een buikie al! De mijne is met achttien weken (nu dus) ongeveer even groot

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    tnx, ik heb ze ook nog liggen van de vorige keer toen ze zo'n actie hadden. die dingen blijven toch wel goed. haha.. en mijn dochter gebruikt ze voor de babyborn.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo dacht ik ook ;) Het is de vraag of deze beeb straks wel in de newborn past,zo niet dan is dochter blij haha

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

even jullie menig:

ik zit serieus te overwegen een minipupje erbij te nemen voor mijn eigen pup van 7 maanden nu. ik zie het nu ook weer. hij is graag bij mijn moeder die heeft een boxer. en onze hond is is er erg dol op.ik merk gewoon dat hij zich thuis verveeld en graag aandacht wil. en ik denk dat hij een klein hondje erbij erg leuk zal vinden. dan kan die daar lekker mee spelen en is hij ook niet zo alleen. hij is echt eenzaam..
    wat vinden jullie?

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ennasil,moeilijk oordelen vind ik.Je weet zelf hoe druk het is met 1 pup,denk dat je zelf het beste in kan schatten of 2 te doen is voor je ;)

Wij hebben 2 hondjes (bijna 1,5 jaar nu).En ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit meer zou doen.Nou is ons oudste hondje ook wel al best oud,maar ook nog erg energiek.Die 2 maken elkaar hartstikke druk.Nee,vervelen doen ze zich hier niet.
    En ze steken elkaar aan met blaffen.Ik vind het erg druk moet ik zeggen en zou opnieuw die keuze nooit meer maken.1 hond is wat mij betreft meer als genoeg :p

Mijn tip is er echt heel erg goed over na te denken.Mss de boxer van je moeder een keer laten komen logeren?
    Je pup vraagt nu veel aandacht,maar 2 pups vragen dubbele aandacht.Ook al hebben ze elkaar.

Deel Deze Pagina