Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

het probleem hier is dat onze border al heel erg druk van zichzelf is.
    en graag wil werken voor de baas en drijven. maar hij kan zijn energie hier niet kwijt en hij wil graag met de poezen spelen en dat willen de poezen niet. ik dacht als hij een maatje heeft dat hij zich dan minder verveeld en juist zijn energie kwijt kan. en daarom ook wat meer alleen kan zijn. maar dan dacht ik wel aan een klein hondje erbij. mischien wel een teckeltje ofzo:p

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat herken ik wel,met de poezen willen spelen en die de hond dan niet eens aankijken :p
    Wij hebben een schipperke en een poedeltje,beide superhondjes.Voordeel van de poedel is absoluut dat hij geen haren verliest.Hij (1,5 jaar) heeft ook bergen energie.Wij gaan regelmatig met hem fietsen,sindsdien gaat het een stuk beter met `m.

Teckels zijn ook erg leuk,wel erg eigenwijs ook :D

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

zag allemaal mooie foto's voorbij komen, echt heel mooi.

Ennasil pff wat heb jij veel meegemaakt zeg, echt heftig. Betreft haargroei, daar geen ervaring mee maar denk dat Jazz der tip wel heel bruikbaar is.

Surf en Flex: prettig weekend toegewenst, jullie gaan toch beide weekendje weg. Flex ook gefeliciteerd met je dochter.

BB spannend je temp is in ieder geval heel goed, de pendel van ennasil gaat gewoon uitkomen. Dat verdien je gewoon punt.

Miran: jij ook al bijna testen, merk je iets of ...

Hier net ovu test gedaan,was bang dat urine te licht was maar toch gedaan en test knalt ervan af. Dus wij hebben een klus weekend. ( kindjes gaan uit logeren, en morgenavond ook) Woehoe. Woensdag naar zh en 22 november weer. Ben echt zo benieuwd naar de waardes en wat eruit gaat komen. Nu ze mij gaan volgen in de cyclus geeft me echt een oppepper. Raar maar waar. Krijg langzamerhand weer energie om te geloven dat het wel goed gaat komen.

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Krijg langzamerhand weer energie om te geloven dat het wel goed gaat komen.

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik vind dit hondje wel erg guitig . is van recue dogs eu

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, krijg je en meid,omdat er staat heel goed meid bij je banner??

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    oh wacht is reactie of daymar..sorry

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb mijn late dienst erop zitten en moet zo lekker naar bed gaan, Toch nog even hier kijken.

Ennasil is zo lief geweest voor me te pendelen. Ze pendelde dat ik de eerste tijd niet zwanger zou raken, dus ik was al even flink teleurgesteld tot ik verder las, en dat de pendel aan gaf dat ik nu zwanger ben... van een meisje. Ik hoop zo dat het raak is nu.

Heb wel af en toe wat ongi gevoel, en met die lage temp van vanmorgen dacht ik dat ik ongi werd, maar dat is dus niet het geval. (ik heb trouwens vanmiddag mijn laatste testje opgemaakt, die overigen witter dan wit was). Nu hoop ik vooral dat ik morgen een iets hogere temp heb, mijn ongi vooralsnog gewoon weg blijft en de pendel van Ennasil gelijk heeft ;)

En hoe ik elke maand ook weer besluit me niet gek te laten maken... weer mislukt hé?!

9. jazz

jazz Niet meer actief

miran..ennasil haar pendel he heeft gewoon gelijk geloof me ennasil had gelijk bij mij dat het gewoon een kleintje is....dus ja je mag echt nou een beetje veel hoop hebben hoor....hooooop het zo voor je...

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

gisteravond had ik echt last van mijn buik en zij, denk dat mijn ei vanacht gesprongen is. We hebben gisteravond toen de kinderen na sint maarten lopen werden opgehaald samen gedoucht en geklust. hihhi.

We gaan zo naar sinterklaas, pfff worden nog 3 lange weken met sint voor en sint na. Ze zijn zo druk daardoor en willen de hele dag sintmijter om en pietenpakken aan. Wel leuk maar niet de hele dag.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Laat de pendel bi jullie dan maar gelijk hebben meiden, want bij mij was het helaas niks....of de pendel had het erover dat ik zwanger zou raken tweede helft van november....ennasil???

@Ennasil wat een lief hondje, en heb je een border?????? Wij hebben ook altijd borders gehad thuis.......zou heel graag weer eentje willen maar ik ben ook realistisch en dat het nou echt niet kan.

@Smile, was ja wat onzeker mbt de zwangerschap??

Even verder lezen hoor....

@Miran........je mag niet met me mee hoor....

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarom ben ik van de lijst af?????
    Snif....

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOD-lijstje

November:
    14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)
    15 november
    Miran336 (ronde 5, 2 ♂)

December:
    Begin dec
    Ennasil ( eerste kindje ronde 7? 1ste ronde clomid )

5 december
    Goofychick (ronde 3, 2♂)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB vreemde temp maar wel hoopvol meid.
    Als jij nu zwanger bent en ik hoop Miran en anders wij drieen in december dan zijn we rond volgens mij of vergeet ik met mijn domme kop iemand???

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wie bracht zijn kinderen in het klusweekend nou weg???? OHhhhhhhhh dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!! Hier moeten we helaas maar duimen dat ze dan goed slapen en zoonlief niet bij ons komt.

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ennasil,wat een schattig hondje :p

Miran,hommm...even geduld hebben nog.Is wel makkelijk om te zeggen van mij he ;) Of gewoon vast testen,4 dagen voor je nod..moet kunnen :DHoop het voor je!

Damyar,goed getimed iig ;) Hier ook drukke tijden,meisje is volgende week ook nog jarig.Best een beetje veel het goede.

Straks iig het huis hier feestje klaar maken,morgen is het grote-mensen feest :)

17. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi meiden

ik kwam er laatst achter dat mijn schoonzus mij "gezocht"had op internet, en dus ook hier :( ! heb mijn naam laten aan passen can citygirl naar ladybabs ...

hoe gaat het allemaal met jullie ?

hier gaat het gelukkig redelijk. vanavond gaan we het tegen vrienden vertellen en daarna mag iedereen het weten spannend :D

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Haha, nee, of misschien.
    Maar had een stukje van Damyar gequote wat niet helemaal goed ging. Mijn reactie op de quote was: heel goed meid.
    Maar het staat er nu zo apart, hahaha

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smile,willen jullie het geslacht wel weten?

Ladybabs,dat is duidelijk ;)

20. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    goede morgen dames

Vandaag temp 37.0 dus weer n btje gezakt maar niet erg genoeg dat ik vandaag on ga worden, voel ook totaal niks.
    denk dat mijn ei miss toch op dag 19 is gesprongen en dan is mijn nod maandag(zoals banner het zegt)
    ik vind het wel spannend hoor, Ennasil had vorige ronde precies gependelt wanneer ik on zou worden :D vind ik wel knap.
    Verder geloof ik niet zo sterk in de pendels aangezien ik in de loop van het jaar en vorige jaar zoveel foute pendels heb gehad, maar vind het gewoon leuk :D
    heb er wel veel daar niet van :D 6 voor Nov

Deel Deze Pagina