Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

hahahaha wat een leuke foto zeg.......

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een droppie die hond van jullie, zoals hij kijkt.. dan kun je geen nee meer zeggen tegen hem haha.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoi meiden we zijn weer thuis...
    Doodop misselijk noem maar op....

Teveel om terug te lezen dus pak het vanaf nu op

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zit hier in spanning op bericht van dsurf te wachten ze heeft echo!

5. jazz

jazz Niet meer actief

oooh ja surf heeft echo...........laat je het ons even weten als je wat weet....

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    spannend Surf :D

Ik zit me hier btje gek te maken :S
    ik heb sinds gister een nare smaak in mijn mond alsof het een blijvende nasmaak is die niet weg gaat.
    Ik heb wat vocht uit mijn ene tepel wat ik in geen jaren heb.(die ene borst voelt ook wat voller)
    Gister avond/nacht aanhoudende steek gevoel aan de linker kant richting eierstok.

3 dagen duurt best lang gelukkig morgen lange dag op school.

maar mijn gevoel zegt dat ik donderdag on word

7. jazz

jazz Niet meer actief

BB...dus na donderdag ga je testen?

Niet aandenken ik weet is moeilijk.....maar het is al weer bijna vrijdag...

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja, heb het nu niet zo breed dus kan het dan makkelijk laten om testje te kopen :D voordeel he.

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

10. jazz

jazz Niet meer actief

even ego bericht weten jullie waar ik nou gillend gek van wordt...nou ja gillend is een beetje overdreven..maar het is het volgende:
    Ik ben zwanger, hihihihi jaaaaaa, maar in ieder geval...mijn boobs zijn altijd al een mooie cd (nee er komt geen muziek uit) maar jullie weten net als ik als je zwanger bent dan groeien ze (vriend heeft daar geen problemen mee uiteraard)..Niet erg want dat komt wel weer goed...Maar ik heb ook al een buikje...En die is aan het eind van de dag natuurlijk enorm...Daarnaast ben ik gewoon wat dikker geworden bij mijn bovenlichaam (hihihi benen blijven wel nog steeds dun). Maar nu weten ze het op werk niet....Dus ik moet het steeds proberen te verschuilen...Maar het gaat echt niet meer...
    Ik wil eigenlijk wachten tot na aanstaande donderdag wanneer ik weer de echo heb gehad maaaaarrrrrrr dat lijkt zo lang...Ik wil gewoon met trots rond lopen en mijn buikje uit laten puilen...

Zo dat moest ik even kwijt......

11. jazz

jazz Niet meer actief

sry achteraf gezien stel ik me een beetje aan maar ik vind het niet leuk om zo oncomfortable erbij te lopen.......

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik snap hem!! en ego nee hoor. je bent een voorbeeld voor vele voor op die leeftijd. er zijn vrouwen die zich zullen schamen mischien omdat ze bang zijn wat andere ervan vinden. ik zeg lekker laten zien die buik en afwachten of ze het zien;) haha

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

deze week gewoon nog even wat wijdere kleding dragen en dan positiekleding inslaan en trots showen.

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ennasil

mijn borsten worden wel iets voller en zachter zo 3 a 4 dagen voor nod maar vocht niet en btje branderige tepels ook niet.

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

klinkt best hoopvol. maar ik snap het als je er niet vanuit gaat hoor. de teluerstelling keer op keer is niet leuk! maar ik hoop toch stiekum voor je dat je op zoze mag:)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    meiden, de echo was helemaal goed!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: heb je nummer niet in mijn tijdelijk tel.... hoop dat je dit snel leest...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooooh wat super fijn!!!, gefelicitee!! Hielt zp al in de gaten ;)

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ze had drie keer gemeten, 1x 7+6, 1x 8+0 en 1x 8+1, dus we houden het gewoon op 8+0, dat had ik zelf namelijk ook uitgerekend aan de hand van mn ei...

we zijn zooooooo blij!!

Deel Deze Pagina