Man en kids weer thuis. Maar de kids waren doodmoe, dus die liggen al weer in bed. Kan ik weer rustig afkicken van de rust. Morgen er weer tegenaan! Heb nog vrij tot donderdag, dus blijft best relaxed. Maar dan wel 4 dgn werken. (moet er maar niet te veel aan denken nu! hihi) Goofy, TESTEN TESTEN. Ik ruik, proef, denk, hoor, voel roze!!!!!!! Nu wil ik ook roze zien bij jou!!!!
whaha, dat was mijn reactie bij mijn eerste ook... met vervolgens idd de reactie van mijn man.... wat denk je nu zelf.. een griepje... je bent gewoon hartstikke zwanger.... en idd hij had gelijk.. hier een druk weekend achter de rug.. zijn druk bezig om alles klaar te krijgen voor dat de kleine komt... (onze kamer en die van de kleine meid) en gister een verjaardag van mijn broertje(ruim een uur rijden, dus dan maar een hele dag erheen.....) vandaag huis maar weer aan kant maken en mijn wekelijkse shotje b12 halen...
Zow kletskousen! Haha! Allles goed hier spannend zo te zien meiden die al of bijna kunnen testen ik duim voor jullie! Hier alles goed alleen erg moe zijn zaterdag voor het eerst weer naar meppel geweest en daarna naar hoogeveen voelde me goed maar was extreem moe achja beter dan heledag over de pot hangen hihi vrijdag eindelijk weer een echo kindje al bijna elke dag even gevoelt geeft goed gevoel!
Flex: wat goed om te lezen dat je minder misselijk ben meis! Nu kun je inderdaad wat meer genieten van andere dingen. Dannie: hier ook een 4 daagse werkweek deze week. Alleen voor mij iets makkelijker vol te houden denk ik succes, maar eerst genieten van je vrije dagen. Jannie: druk druk dus? Maar wel leuk om alles baby-klaar te maken of niet? Kun je voelen dat je aan je b12 toe bent? Tegelijk met mijn nod tel ik af tot disneyland! Wij gaan zondag t/m dinsdag. Heerlijk, heb er zin in!
Goedemorgen dames, Hier alles wel gelezen maar daar houdt het ook weer mee op. Testers is spe: zal hard voor julie duimen!!! Flex: waar woon je als ik vragen mag dat je naar hoogeveen en meppel bent geweest? Verder weet ik het echt niet meer sorry! Hier een heerlijk griepje te pakken en dus ziek als een hond. Vandaag nog thuis hopelijk morgen weer aan het werk anders loopt de achterstand wel heel erg op! Misschien tot later vandaag!!
ik kwam even kijken of er al weer mooie roze testen te zien waren. spannend hoor!!! duim duim duim... hier deze week ook een drukke week, 4 dagen werken en op mijn vrije dag werkoverleg..fijn.. ook deze week 3 nachten, de laatste voor de komende maanden. eigenlijk hoef ik ze niet meer, maar heb ze maar laten staan. ik vind ze minder vermoeiend dan de dagdiensten. en daarna heerlijk vakantie bijna 2 weken!! @flex wat fijn dat je de kleine nu bijna elke dag voelt. hier is het echt met vlagen met 11-12 weken heel regelmatig daarna weer minder en gisteren weer wel een paar keer. (en ook harder..haha) dus hopelijk gaat het nu elke dag want het is toch een geruststelling. moet zeggen dat het bij de middelste ook was dat ik het tot de 16 weken wel af en toe voelde, maar niet dagelijks.
Dank je wel! Zal hopelijk meevallen! Dat is niet echt in de buurt. Was je lekker wezen winkelen ofzo?
Nee mijn ouders wonen in meppel en in hoogeveen hadden we een verjaardag van mijn nichtje ze is 2 geworden
Gezellig maar erg druk was doodop haha Me schoonzus was er ook maar niet echt met elkaar gesproken heb het wel met mijn man over gehad en we denken beiden dat ze erg slecht in der vel zit en laat het even zo...
goedemorgen meiden, Nog geen roze berichten, nou dan vast aankomende week. Flex: Dat zijn dan wel eindjes rijden of niet soms? Verder alles goed? Bijna weer een echo. Jazz: al een beetje aan het bevatten dat je zwanger bent? TMV2: pff vier dagen werken, lijkt me best vermoeiend met ook nog je kindjes, wat voor werk doe je omdat je ook nachtdiensten draait? Miran: eerste keer disney of vaker geweest,erg leuk is het in ieder geval en dan mogen testen oh spannend. Ik ga duimen. MV3: Beterschap, rustig aan doen he ene goed uitzieken. BB: vind het maar knap dat je kan wachten hoor, wat zegt je gevoel zelf? Ennasil: Fijn dat er nu al veel duidelijker beeld is en nu weet je wel wat er gedaan kan worden enne baby in aankomende kwartaal op komst he. We gaan duimen dat die pendel uit gaan komen. Hier eisprong gehad, dus mag op het wacht bankje. We klussen wel uit voorzorg door omdat een ovu test niet altijd wat zegt, maar heb hem ook duidelijk gevoeld. Ga er weer vandoor,zo naar school.
Hee meiden, Heb alles gelezen, maar reageren moet ff snel... Ik kon nu nog even meelezen omdat we gratis wifi hadden in ons hotel, maar vandaag gaan we Washington verlaten, de camper ophalen en op pad, dus ik ben nu echt even offline... We zien allemaal slechte weersvoorspellingen... Hopelijk valt het mee... We zullen zien! Tot gauw!
Tmv3: beterschap meid! Jazz: ik ga zaterdag testen. We vertrekken zondagochtend al erg vroeg, om 5 uur. Dus testen zit er dan niet in, wil ik die dag ook niet mee bezig zijn omdat we dan lekker naar disney gaan. Zaterdag is de dag dat ik ongi moet worden... of niet. Dus als er geen ongi te zien is test ik zaterdagochtend. Ik wil toch weten waar ik aan toe ben voor ik een achtbaan in stap Damyar: welkom op het wachtbankje! Het is voor mij de 2e keer Disney, de vorige keer is denk ik een jaar of 14 geleden. Nu voor het eerst met mijn man en kids. We gaan trouwens met de hele fam. m'n moeder en haar man en mijn zusjes met aanhang en kids.
NOD-lijstje Oktober rond 5 oktober Baby Boom (ronde 14, 2 jongens) rond 8 oktober ennasil (ronde 5 eerste kindje ) 16 oktober Miran336 (ronde 4, 2 jongens) 17 oktober Surf (ronde 1 na mk, 2 jongens) 24 oktober Damyar ( 2 jongens) Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 3 sept 9w3d Fl3xgirl - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Zwanger: Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis Vash - 12 jan 2012 - ? - ? Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh Saskia 81 -? trotsemamavan2 - 4 april 2012 - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Fl3xgirl - 28 april 2012 - bv - zh Moedervan3 - 3 mei 2012 - bv - thuis trotsemams - 8 mei 2012 -bv -zh Jazz - Heb even lijstje van de 1e pagina afgehaald, goofyluck staat niet op de lijst en ook zwelgje ook nog ( weet haar nieuwe naam ff niet) niet. Jazz wil jij je bevallingsdatum noteren? Zo meiden onthoud allemaal even deze pagina nr als we hem weer naar voren moeten halen. hahah