Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jazz succes:)

@ hier ook erg zenuwachtig. ik hoop zo dat er een mooi eitje zit te wachten en dat ik vanaaf aan de klus kan:) ik voel wel beetje pijn spierpijn ronde mijn onderbuik. maar toch twijfel ik of het eitje wel doorgegroeit is.
    over een uurtje zullen we het weten:)

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    succes ennasil!!

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik laat het jullie straks weten. ik weet nog niet hoelaat:) mijn moeder kom strakkies ook nog een bakkie drinken dus rond een uur of 12 word he dan denk ik:)

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

beide meiden succes bij de echo.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    succes ennasil, spannend! ik duim op een prachtig eitje!

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    jazz en ennasil: veel succes vandaag!!!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Meiden s6 vandaag!

Hier gaat zijn gangetje alleen aanhet vroeg opstaan kan ik maar niet wennen haha...

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Flex: denk dat je daar niet zwanger voor hoeft te zijn, hahah ik kan ook moeilijk op staan en zeker nu het buiten zo koud is.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    inderdaad, ik kan normaal ook niet goed vroeg op, en nu ook niet haha

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Begin "eindelijk" zere boobs te krijgen haha had tot nu toe afgezien van misselijkheid en moeheid niet het idee zwanger te zijn.... Zooo anders als bij de 2 meiden bij hun had ik ook erge pukkels nu niet?! Jongenje?! Wat denken jullie vink wel gappig om te weten hihi gaan we met kerst kijken wie er gelijk heeft :)

11. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jazz en ennasil veel succes met jullie echo,'s meiden duimen draaien hier.

Kom later uitgebreider reageren

Liefs

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

het is niks geworden helaas:( het eitje was niet doorgegroeid. had er nu 1 van 9,9 mm.dus mag weer aan de provera. en 100 mg clomid.
    het enige rare is dat ze me 2x 10 mg provera per dag voorschreef. dus ik vroeg of dat wel goed was omdat ik de vorige keer 10mg had per dag. zei vertelde dat die andere gyn dat dan fout had gedaan en dat alle gyns daar de afpsaak hebben om er 2 te doen altijd.( ze mogen niet allemaal verschillend handelen)
    kwam ik net bij de apotheek. kwamen ze naar me toe om te vragen of het wel klopte 2x daags 10 mg. omdat dat bij hun nooit voorkomt en dat ze de dosis nogal hoog vonden:$ en ik zit te bijsluiter te lezen en daar staat ook alleen maar over 1 tabletje per dag 5 of 10 mg. nu weet ik het ook niet meer hoor ! waarom nu 2x daags 10 mg provera?

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik kan wel janken zeg! aarcchh... nu weet ik ook niet of ik de provera sochtends en svonds moet slikken of dat ik ze tegelijk in moet nemen? het gaat weer lekker:(

sorry hoor dat ik weer zo klaag:)

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ach meid toch.. wat een onzekerheid weer hé? Kun je niet even een belletje plegen naar de poli om het een en ander te vragen? Wat ontzettend balen zeg dat je eitje niet gegroeid was. Bah! En nu wordt de ongi weer opgewekt ofzo? En dan weer nieuwe ronde nieuwe kansen? Baal echt met je mee, ik had andere berichten verwacht... dikke dikke knuf van mij!

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ennasil: wat een rot gevoel moet dat zijn zeg. Zal idd even de poli bellen, want dit is ook niets.

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ennasil, ik zou gewoon even de poli bellen. dan weet je het zeker. balen meid dat je geen mooi eitje hebt gekregen. maar fijn dat je wel snel doorkan nu. hopelijk helpt de 100 mg en heb je over 2 weken een mooi ei!!

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

de poli bellen heeft geen zin. de gyn was ervan overtuigd dat het 2 pilletjes moesten zijn. alleen die andere gyn die ik op het begin had die had er 1 per dag voorgeschreven. en dat was schijnbaar niet goed en mocht ze niet doen. ze ging gelijk naar iedereen mailen om te zeggen dat ze wel allemaal hetzelfde voor moeten schrijven . schijnt daar een afspraak te zijn dat het 2 pilletjes moeten zijn en daar moeten ze zich aan houden. ze moeten daar alllemaal de zelfde werkwijze hebben schijnbaar..
    het ging de vorige keer ook al fout met de echo. omdat die andere gyn de echo op dag 10 wilde en deze gyn zei dat ze het altijd doen op dag 12 . dus allemaal heel vreemd. ( nu moet ik wel zeggen dat de gyn die ik als eerste had nog een opleiding is )

en inderdaad de provera is om de menstruatie weer op te wekken:)
    en de clomid is nu verhoogt van 50mg naar 100mg. en ik mag gewoon klussen van te voren om manlief zijn zaad op peil te houden:)
    en zei denkt niet dat de kans op een meerling groot is omdat de 50mg al niks deed..
    maarja wel weer maandje wachten pff..

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb toch nog even gebeld;)
    het klopt gewoon 2 keer daags 10mg. en ik moet het verspreid innemen..
    de vorige keer was ik al beroerd van 1 x10 mg dus ben benieuwt hoe het is met de dubbele dosis:(

en clomid ook al dubbel. pff

ik heb er nu al geen zin meer in bah.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooow ennasil, wat een tegenvaller zeg! we hoopten allemaal op een mooi eitje voor je!
    en nu dubbele dosis meds... hoop niet dat je er al te veel last van krijgt!
    bah, nou volgende maand een mooi bevrucht eitje hoor!!

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

het nieuws is inderdaad echt even rot gevallen ja. ik dacht echt een groeiend eitje te voelen. maar mijn lichaam heeft me weer goed voor de gek gehouden. nog 1 kans voor het nieuwe jaar:)

Deel Deze Pagina