Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

gaaf!!!:D

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

rustig hier vandaag.

mijn neefje opgehaald. en wat is hij druk pff..
    maar het is wel gezellig hoor:)
    ik kom morgenavond of zondag weer spieken:)

ow en jazz en surf had ik al gezegt hoe mooi ik de echos vind?
    bij deze! wat kan je er al veel op zien:)

3. jazz

jazz Niet meer actief

dank je en ja is rustig mijn excuus ik ben moe...
    Heb wel heerlijk een jurkje aagetrokken naar werk, verteld met stroopwafels, en vervolgens zoo trots als een pauw rond gelopen...Wat een opluchting..ik merkte wel dat mensen vonden dat ik eht snel vertelde maar ja ik had geen zin meer hoor om te doen als of...en gezien mijn situatie blijft het een riscovollere zwangerschap.....
    ga even eten maken...

Veel plezier met je neefje ennasil....

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,arghh zo`n reactie kreeg ik van sommige ook: "tjee,dat je het al verteld..het is nog zo pril..er kan nog van alles misgaan :$ " of iemand die me niet gelijk feliciteerde maar zei "ik hoop dat je snel de risicovolle weken voorbij bent" :$ Hou dan toch ajb je klep dicht zeg!

Ennasil,haha heerlijk zo`n stuiterbal om je heen :p Zo`n dochter heb ik ook,je gaat er vanzelf aan wennen hihi

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow ja,ik heb zakjes poeder gekregen voor de ontlasting.Het ligt echt stil en doet regelmatig veel pijn.Dus laat maar komen die poep :D

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje er is hier echt niets gebeurd vandaag!!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nope....rustig hier!!
    Meiden: hier komende woensdag de echo. Of had ik dat al gezegd??? Ben benieuwd. Voel me er toch een beetje onzeker over omdat ik zoooooooooo ziek ben geweest die eerste weken. Verlos en gyn maken zich totaal geen zorgen, maar toch.....
    Oh, en natuurlijk even geslacht spieken :)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend smile! komt vast wel goed hoor! de kindjes nemen echt wel wat ze nodig hebben, ten koste van jou, dus denk dat de kleine het wel goed heeft gehad.

hier nog een weekje wachten op de tweede echo en ik ben zo ongerust... ik ben echt bang dat we dan geen hartje meer zullen zien. pff, ik haat wachten!

9. jazz

jazz Niet meer actief

ladies even een vraag heb net een kleine bloedprop verloren, let wel na gemeenschap met mijn vriend...verder heb ik niet veel klachten...maar het was dus geen oud bloed gewoon rood bloed he...het is nu wel weer rustig maar moet ik nou de gyn bellen of niet...pfffff heb ik dan vertel ik het op werk en dan......

Overigens heb ik dit nog nooit meegemaakt dus het maakt me ook een beetje onzeker...:$:(

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

ik zou wel even bellen, je weet het immers nooit en anders blijft het gevoel knagen. Gewoon even kijken of alles goed is met kleine uk

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jazz, ik zou voor de zekerheid even bellen!
    gewoon om je hopelijk gerust te stellen...
    irritant dit soort dingen ja! heb je net vertrouwen erin, krijg je dit!

12. jazz

jazz Niet meer actief

Ja lekker vertrouwen en dan dit maar ik heb gebeld en kan inderdaad om 1130 terecht in het ziekenhuis. Ik hoop dat het gewoon van de gemeenschap komt maar goed....Dat deze zwangerchap me continu in spanning houdt is nu wel bewezen....

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz, goed dat je hebt gebeld en fijn dat je straks terecht kan. Bah, wat vervelend!

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile en Surf ook een echo in het verschiet... leuk en spannend. Ik hoop heel veel mooie plaatjes te kunnen zien van jullie allemaal hier.

15. jazz

jazz Niet meer actief

Miran koste veel moeite want ik ben niet van het bellen om elk klein dingetje maar ik wil gewoon weten of die kleine het nog goed doet......klaar punt uit..effe trots opzij...en gaan.
    Overigens is vriendlief iets relaxer er onder...kon ik dat maar:D

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik heb dit weekend een werkweekend. Ik moest gisterochtend om 8 uur beginnen, om 12 uur melde zich iemand voor de avond ziek. Toen ben ik naar huis gegaan en om 16 uur weer begonnen tot 20 uur. Tussendoor 's middags op verjaardag bij m'n neefje (die alweer 12 werd) en 's avonds op verjaardag bij mijn zwager. Gezellige maar drukke dag. Kids waren uit logeren dus vanmorgen een beetje uitgeslapen. Collin is inmiddels weer thuis. Nu even lekker relaxen. Manlief heeft net een lekker ontbijtje gemaakt met een omelet met bacon. Vanavond nog een late dienst en dan 2 daagjes vrij.

Ik ben weer aan het tempen, vanmorgen helaas niet gelukt omdat ik uit bed ben gegaan toen mijn moeder met Collin voor de deur stond.

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz, jij kunt na het ziekenhuisbezoekje weer relaxen ;)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jazz wat een onzekerheid weer! ik hoop dat de kleine er nog gewoon inzit.. en dat er iets van een adertje is geknapt wat oud weefsel heeft meegenomen. zoiets.. wel fijn dat je vanmiddag terecht kan hoor! laat je het ons weten? en heel veel sterkte bij de gyn.

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ hier goed beroerd van de provera. wat een troep is dat zeg!!
    als ik hierna nog een ronde moet vraag ik of ze het weer naar 1 tablet kunnen brengen dat werkte overigens ook de vorige keer om de menstruatie op te wekken.. dit vind ik echt een beetje te gek.
    mijn humeur gaat op en neer. en ene moment voel ik me harstikke goed en dan een uur later ben ik super sago en emotioneel. en dan ook nog eens die misselijkheid en hoofdpijn erbij..
    morgen gelukkig nog 1 dagje slikken en dan wachten op ongie.

vanmiddag weer even bij onze pup kijken:)

20. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil bah he al die hormonen....gelukkig morgen de laatste en dan eventjes rust.....Leuk pup kijken weer..maak je weer een foto..En ik laat het natuurlijk weten zodra ik terug kom..Ga nu gewoon door met mijn huis schoonmaken etc wat ja dat moet toch ook allemaal gebeuren.....

Deel Deze Pagina