jazz: fijn dat je even terecht kan in het ziekenhuis! altijd fijn om even extra controle te hebben! ennasil: jeetje meid, wat vervelend al die meds met die bijwerkingen! gelukkig morgen nog een dagje en dan hopelijk snel de rode duivels op bezoek!
Jazz,fijn dat je zo even bij de gyn terecht kan.Ik snap je spanning..Ik hoor het wel vaker,bloedverlies na gemeenschap.Succes straks!
manlief heeft hier ook een schoonmakbui gekregen. die is heel de poezenslaapkamer aan het soppen.. wel lief ik moet me er echt toe aanzetten haha. ik ga eerst even een kwartiertje liggen en dan ga ik ook maar eens gladruimen. hebben jullie ook weleens zo'n dag dat je alles het liefst spik en span wilt? en dan ook echt alles? nou zo'n dag heb ik nu! ik zit me overal aan te ergeren. het liefst zou ik alles helemaal met sop en al afzemen. alle filters in de vaatwasser etc. ( alleen heb ik geen zin om er aan te beginnen)
Ladies...alles goed. Het hartje klopt nog en hij/zij was erg beweegelijk..advies even geen gemeenschap....wat een zwangerschap is dit zeg...elke keer weer besef ik hoe kostbaar het allemaal is.. Ennasil ik heb dat soort dagen ook en ook wel eens vaaaakkkk...wordt dan echt gek van alles om me heen..Maar vind schoonmaken ook soms gewoon een therapie...cleaning therapy heerlijk...
Jazz: oh wat fijn dat alles goed is! Super! Hier echt n suf dagje! Ik was behoorlijk misselijk vanochtend dus had twee pilletjes genomen, wat dus resulteert is volledige dufheid... Vriendjelief was ook niet lekker, dus we zitten nog met z'n allen pyjama en hebben net toen kaspertje in bed lag zelf ook geslapen. Vanavond maar weer vroeg naar bed...
Lig inderdaad lekker in bed... Ennasil hoe gaat het met de pup? Heb je nog een foto... Trouwens hoe zou het met moeder van 3 gaan ze is zo lang niet langs geweest...
Hey ladies, Ik ben ook benieuwd hoe het met Mv3 is, ze is al een tijdje niet geweest. Ennasil: vervelend dat je je zo naar voelt van de medicatie. Ben erg benieuwd naar de foto van je pup. Jazz: had ik al gereageerd? Super dat alles goed is met je uk, hele opluchting. Wat lag je al heerlijk vroeg in bed *jaloers*. Surf: Bah, die misselijkheid. Ik hoop dat ik dat niet mee hoef te maken, lijkt me erg vervelend. Ik ben bij beide jongens helemaal niet misselijk geweest, alleen dat sommige etenswaren me een beetje tegen stonden. Verder niet veel nieuws onder de zon hier, alweer ronde 6... heb het gevoel dat mijn kansen steeds kleiner worden. Wil er niet teveel bij stilstaan en we gaan er gewoon weer voor deze ronde.
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer even, wat vliegen de dagen toch voorbij he? Heb vaak de tijd of engergie niet om te reageren maar ben er nu weer even voor gaan zitten. @ Ennasil: Vervelend joh de bijwerkingen van de provera. Hopen dat je snel ongesteld wordt en straks een mooi bevrucht eitje zult hebben, dan heb je die provera gelukkig niet meer nodig. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de foto van je pup hoor. @ Jazz: pfoeh dat zal wel even schrikken geweest zijn gister. Gelukkig alles goed met je kleine spruitje. Rustig aan hoor meid. @surf: bah misselijk! Balen dat je duf wordt als bijwerking van de meds. Rustig aan meis. Wanneer heb je eigenlijk weer een echo? @miran336: Hou de moed erin hoor, deze ronde moet het gewoon raak zijn. Jij moet samen met de andere klus-sters gewoon op roze. Damyar: wat lief dat je het op de kalender hebt gezet. Het begint langzaamaan op te schieten naar de 9e. VInd het wel super spannend worden nu. Maar we houden de moed erin. TOt later meiden, Liefs
Ennasil...wat een schatje zeg zooooooo cute...Ik laat het maar niet aan zoonlief zien. Saskia...ja 9 december schiet nu inderdaad op..Doe je het nog steeds rustiger aan?
hebben jullie ook al zin in het kerstsfeertje? ik zit hier al kerstliedjes te draaien haha. en sinterklaas is nog niet eens voorbij. van het jaat doe ik is lekker de kerstboom optuigen
@Jazz: Ja werk nog maar halve daagjes. Bevalt wel goed hoor. beetje minder drukte. @ Ennasil: hihi hier ookz in in kerst maar wij zijn met de kerst ook nog een weekje op vakantie met de hele familie. Maar telkens als ik bedenk dat ik er zo een zin in heb, bedenk ik ook weer dat ik eerst 9 december even moet afwachten. Brrr hoop zo dat alles goed is. Tot later. LIefs
jazz gelukkig was alles goed met Uk. Morgenmiddag naar het ziekenhuis en krijgen we de eerste uitslagen, vind het allemaal best spannend merk ik.
Hoiii meiden ben ikweer nig wat gebeurt hier? We hebben het leuk gehad vind jammer om weer thuis te zijn haha
@damyar kan me voorstellen dat je het spannend vind meid. Succes morgen @delfino jullie hebben het leuk gehad zo te lezen? Balen dat t dan alweer voorbij is hè? Xx
owja meis dat is waar. getsie! ik hoop dat ze het nu eindelijk eens vinden hoor.. en dat het toch nog mee mag vallen. en anders mischien naar belgie? daar zijn ze erg gespecialiceerd op dit vlak. en volgens mij heb je er niet eens een verwijzing voor nodig. mischien eens informeren? of een mail sturen?