ennasil: wat een poepies! @saskia: jeetje spannend hoor! de 9e komt steeds dichterbij... ik duim heel hard dat alles ok is! ik heb volgende week dinsdag mn tweede echo... duurt nog veel te lang naar mijn idee... @damyar: kan me voorstellen dat je het spannend vindt morgen, hopelijk valt alles mee! @delfino: kan me voorstellen dat je nog wel wat langer weg wilde blijven! is het slapen goed gegaan?
Vrijdag ging slapen echt niet ze waren aan het keten niet normaal uiteindelijk kay in slaap gekregen en daarna bij es gezeten tot ze sliep was ondertussen al laat pffff.... Dagen erna zinn we maar meteen bij ze op bed gaan liggen tot ze sliepen en dat ging super!
Hier voel ik de baby al echt geen plopjes meer maar heel vaak voel ik um ook niet net weer even hartje gehoort was wel weer fijn
malief belde dat hij niet huis kwam eten omdat hij moet overwerken heb ik het eten wat ik vandaag zou maken maar aan mijn moeder meegegeven is veelste veel voor mij. nu heb ik voor mezelf lekker salade met krieltjes en varkenshaasje met stroganoff saus nu eerst de hond even uitlaten en dan lekker eten koken hmm..
delfino: fijn, de baby voelen! kan echt niet wachten, lekker steeds de bevestiging! heerlijk! @ennasil: oe lekker, dan heb je een lekker hapje voor jezelf! hier ook lekker gegeten, een nieuw receptje geprobeerd, was lekker! (paksoi met gehaktballetjes in rode curry met pandanrijst)
Saskia..goed te horen dat je halve dagen werkt. En hoe gaat het met de babykamer of kan je daar nog steeds niet aan toe zetten? Damyar...succes morgen en laat je het ons even weten..Hoe laat moet je er zijn? Miran...hoe gaat het nu in ronde 6...niet de moed opgeven he...en het temperaturen gaat dat ook weer goed?
volgens mij word het hiet hoog nodig tijd dat er weer goed nieuws komt! damyar ik geloof best dat je zenuwachtig bent. hopelijk mag het allemaal meevallen! ik duim voor je begin hier al een beetje buikpijn te krijgen dus ik denk dat mijn lichaam zich al een beetje aan het voorbereiden is voor de ongie. dus verwacht dat hij er in het weekend wel is. en dan eindelijk weer door
Zal ff kort vertellen hoe de vakantie is gegaan. Vrijdag ochtend eerst naar de stad ik moest nog wat truitjes hebben voor kay die was neens uit der truitjes gegroeit! En mannetje moest nogeen kado voor mij kopen want we waren immers 10 jaar samen 14 nov! Uiteindelijk waren we 15:00 in centeparcs en kwamen we bij ons huisje dat was echt een ramp doordt we via mysteryparcs hadden geboekt konden we niet ons eigen huisje kiezen wehadden dus een huisje met stapelbed Dat kamertje was zooo klein kon je kont nie keren! Kinderbedje paste er net naast maar deur kon niet dicht dus mannetje bellen naar de receptie kreeg ie te horen dat de deur dan maar nie dicht kon ze konden niks doen weer ander zei leg je haar toch op je eigen kamer hallooooo er is bestaat ook nog zoiets als privecy toen hadden ze okgehangen mannetje ging naar de receptie toe en sprak daar de floormaneger die begreep het meteen en zei dat ze dze huisjes nooit verhuren aan gezinnen met jonge knderen en er dus iets was misgegaan en we kregen een ander huisje met 2 ruime slaapkamers waar met gemak 2 bedjes konden staan! Ideaaal!! Toen alles uitgepakt patatje gegeen en kids op bed die dachten slapen?! Nou mooit niet! Najadat verhaal had ik al verteld town de kids eindelijk sliepen kwam mannetje met he kado ik had echt geeen flauw idee wat het was aan inpak papier te zien was het van douglas maardie doos was enorm! Ik dacht parfum douchegel enz maar nee twas totaal iets wat ik nooit zou verwachten een makeup koffer van estee lauder! Ben er super blij mee!!! Ik had hem een uchtje gegeven omdat ik aan meer een kleinigheidje dacht haha dat had ik ook tegen um gezegt maar goed er is altijd baas boven baas he verder hebben we gezwommen en naar een speelhal geweest waar esmay 2 x de jackpot had gewonnen! Haha en er was ook een baluba waar kindjes lekker kunnen klimmen en glijden heerlijk gehad dus zondag ging ik in een winkeltje daar heb ik een beschermengeltje gekocht uit de naam van de kids toen we buiten een mooi rustig plekje hadden gevonden ging hij op een bankje zitten en gaf ik het tasje aan de kids die liepen elk met een handvat naar hun papa toe en gaven het kadootje zooo mooi gezicht! naja dat was het wel zo'n beetje haha kan er wel een boek van vol over schrijven hihi
Delfino; klinkt als een superheerlijke vakantie zeg... ik krijg spontaan ook zin om te gaan. Wat ben je lekker verwend door je mannetje, lief! Heerlijk dat je je uk nu regelmatig voelt, ik vond dat toch altijd een fijn en speciaal gevoel. Ennasil: Is je ongi er al? Jazz; tempen gaat als vanouds ik vind het toch wel fijn dat ik straks weet wanneer mijn ei geweest is en wanneer ik dus mijn nod heb.
Goedemorgen meiden, @ennasil: Las dat je al buikpijn hebt. Ik hoop dat je ongi snel op gang komt. Op naar de volgende ronde, de ronde die het gewoon MOET gaan worden. *duim duim duim* Ik zal belgie even in mijn achterhoofd houden, wij wonen in regio amsterdam, dus ik bezoek nu het VU maar mochten we daar 9 december niet verder komen, ga ik eens informeren. @ surf: thanks en spannend hoor volgende week dinsdag. Ik duim voor je meid. Ben je nog steeds zo misselijk? Wat kunnen de dagen lang duren he als je zit te wachten op iets? @delfino: Je vakantie klinkt goed. Heerlijk verwend dus. En goed dat de kindjes goed gingen slapen. Fijn dat je de baby al voelt meid. Toch fijn telkens even dat getrappel. @Jazz: Nee nog geen plannen voor de babykamer. Ik durf het nog niet aan. Ben zo bang dat hij dan niet gevuld zal worden en ik er dus tegenaan moet kijken en me dan zooo verdrietig ga voelen. Ik probeer echt vol goede moed maar maak me toch wel behoorlijk ongerust. @damyar: succes vandaag bij de afspraak meid. @Miran: Tja ik kan je eerlijk gezegd ook niet vertellen waar die tijd is gebleven. Ben vorige maand 30 geworden en die jaren zijn hier ook voorbij gevlogen. Niet normaal meer. Voor mijn gevoel gaan de jaren ook nog eens extra snel sinds ik kindjes heb. Hebben jullie dat gevoel nou ook? TOt later Sas
S6 damyar vandaag! Gisterenavond de baby heeeeel zachtjes tegen mijn hand aangevoelt! Merk wel dat deze beeb rustig is de meiden trapten me echt blauw deze voel ik nauwelijks....ook op de echo sliep ie steeds ben benieuwd volgendeweek vrijdag!
ik begin al wat dunnere onlasting te krijgen en dat wil bij mij meestal zeggen dat de ongie niet lang meer op zich laat wachten. @ ik hoop dat iedereen hier een mooi kerstcadeautje krijgt .een posi test en voor saskia een goede uitslag!
@ennasil: Dat hoop ik ook meid, dat iedereen dan op roze is en allemaal goede echo's en plakbeebs heeft en voor mezelf inderdaad goed nieuws en nog even genieten van ons kleine mannetje in mijn buik. Liefs