Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

NOD-lijstje

November:
    14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)

December:
    Begin dec
    Ennasil ( eerste kindje ronde 7? 1ste ronde clomid )
    5 december
    Goofychick (ronde 3, 2♂)
    15 december
    Miran336 (ronde 6, 2 ♂)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

Even het lijstje weer naar iets dichterbij halen...

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey meiden,
    Kennen jullie me nog? Ik heb jullie ontzettend verwaarloosd de laatste tijd, maar dat had ik natuurlijk wel al een beetje aangekondigd! Ik heb wel vaak meegelezen, maar reageren kost dan weer net wat meer tijd, die ik niet had:)
    Even een update van mij:
    Mijn urine was schoon, dus geen actieve streptokokken, en dus gewoon normaal bevallen zoals gewoonlijk.
    Ons huis is een puinhoop. Overal dozen en rommel. Weet niet waar ik alles zolang neer moet zetten. Maar begint er al acht op aan te komen nu. Over 3 wkn al verhuizen. PPPFFF en we moeten nog zo veel!
    Door het inpakken en opruimen, merk ik dat ik soms over mn grenzen ga waardoor ik wel weer mee last van mn bekken heb, maar de fysio en oefeningen helpen wel.
    Verder gaat de zwangerschap goed. De kleine man is een echte druktemaker. Jeetje wat kan die soms te keer gaan zeg.
    Ow ja, nog maar 8 diensten werken de komende 3 weken en dan heb ik vakantie met aansluitend zwangerschapsverlof! WOEHIE.:D

Hier is de agelopen tijd weer vanalles voorbij gekomen. Te veel om op alles te reageren. Maar ik zal uit mn hoofd even reageren op wat ik nog weet.
    Ik zag een paar mooie buikjes voorbij komen. Super zeg.

Jazz, jij hebt een spannende tijd gehad he? Gelukkig alles goed, en stelde het bloedverlies ook niets voor! Lekker genieten en buikje showen aan iedereen.

Delfino, Lekker op vakantie geweest. Balen van t eeerste huisje, maar gelukkig goed opgelost. en de kleine voelen is het heerlijkste wat er is!

Saskia, jij ook een spannende tijd nu zeg. Jeetje die onzekerheid. Probeer je toch een beetje te genieten? Is natuurlijk moeilijk met al die onduidelijkheid!

Damyar, jeetje meid wat jij allemaal moet meemaken. Hopelijk weten ze snel een oorzaak te vinden, en is het nog sneller op te lossen!

Ennasil, ook al aan de meds, ook voor jou hoop ik dat je er baat bij hebt, en snel een mooie knaltest in handen hebt.

Smile, binnenkort weet je het geslacht he? Of weet je het al en heb ik er overheen gelezen. Niet meer misselijk? Dat moet een opluchting zijn!

Surf, wel misselijk! Balen meid, maar tis tijdelijk en voor een goed doel!!!

Ik ben nog heel veel mensen vergeten, sorry hiervoor. En misschien heb ik dingen niet bij de juiste mensen gezet, ook sorry:)

Vandaag maar weer wat spullen inpakken en opruimen. Bleh, hangt me nu al de k*nt uit! :) was het maar al zo ver. Ik heb er zo'n zin in!
    Miran, jij had je huis toch ook te koop he? (Of was het iemand anders?) al kijkers gehad??

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    NOD-lijstje

November:
    14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)

December:
    Begin dec
    Ennasil ( eerste kindje ronde 7? 1ste ronde clomid )
    5 december
    Goofychick (ronde 3, 2♂)
    15 december
    Miran336 (ronde 6, 2 ♂)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 (♂ & ♀)- 8 feb 2012 (♂)- bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

Even het lijstje weer naar iets dichterbij halen....

Ik heb mijn gegevens ook ff aangepast!!

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

Dank jullie allemaal voor het succes, ben nu aan het werk dus tijd gaat lekker snel. Ik zag het nod lijstje voorbij komen, zal vanavond mijn nod van aankomend weekend erop zetten ( al zet ik hem liever er niet op omdat de hoop ver te zoeken is en als het wel raak is toch weer teleurgesteld wordt.)

Babyboom en goofyluck waar zijn jullie?????

Dani; dus lekker druk maar wel voor de kerst over en dat is toch ook wel heel erg lekker.

Ennasil: op naar de duiveltjes en dan weer aan de nieuwe ronde beginnen voor een mooie kersttest.

Flex; klinkt allemaal super goed, jammer van het eerste huisje maar dat was dus snel opgelost.

Mijn man wil een week voor de kerst met mij alleen nog twee dagen naar londen. Hij is nu alleen nog op zoek naar een betaalbare hotel.
    Was bedoeld als verassing, alleen moet hij de ticketreservering niet op mijn emailadres laten binnen komen. Sufferd. hahahah.

Ik laat nog even van mij horen als ik terug ben van het zk.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: drukte zeg! Kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt voor ZP! Denk je wel nog n beetje aan jezelf!!

@damyar: succes nogmaals meisje!

Hier vanochtend met de kindjes naar balorig geweest en kaspertje ligt nu lekker in z'n bedje. Zal wel even slapen denk ik zo.
    Straks intake bij de vk.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf hoe voel jij je? Nog erg misselijk? Leuk weer naar de vk!! Ik mag 5 dec weer voor controle dan ben ik alweer bijna 20 weken! Slik gaat hard!!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zit ff in dubio heb 2 dec 20 weken echo maar twijvel of we de kids mee moeten nemen wat denken jullie?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

me buikje van vandaag

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

zo weer terug van het zk, de uitslagen waren volgens de gyn goed,
    Nu weer geprikt en nu moet Progesteronwaarde hoger zijn dan 20 voor ei redelijke eisprong en liever hoger dan 30 dan heb je een goede eisprong gehad. Schildklier was 1,4. LH en progesteron waren ook goed alleen weet ik die niet meer welke bij welke hoorde 0,6 en 6,0

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @delfino, ik kan je buikje niet zien!
    het gaat zeker snel!!
    over de 20 weken echo, denk dat jullie de enige zijn die die keus kan maken.
    omdat ik voor een medische echo naar het ziekenhuis ging en mijn kids al een stukje ouder zijn en meer snappen heb ik bewust gekozen om ze niet mee te nemen. mocht er iets zijn of langer duren dan is dat niks voor de kids.
    binnenkort ga ik wel voor een pretecho en dan neem ik ze wel mee!! dat maakt het voor hun ook echter en al een kleinere kans dat er iets mis is. gezien al een hele uitgebreide echo en de schopjes enzo...

maar ik zeg, luister vooral naar wat je zelf wilt! dat is het belangrijkste.

@damyar, hoe was het in het ziekenhuis? hopelijk alles goed.

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @daymar, tegelijkertijd gepost.. fijn dat alles goed is!! en hopelijk over een paar dagen een mooie test en een kei mooie aug baby.. (en die zijn heel leuk.. haha)

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

damyar wat fijn dat de uitslagen goed waren:)
    mijn lh waarde was 17,6 veelste hoog dus die zou van jou wel die 6,0 zijn;) mijn progesteron was iets van 8 nog iets.
    dus je waardes zijn inderdaad mooi:) dat je eisprong niet goed is kan ik me bij jou ook niet voorstellen omdat je toch al een paar keer zwanger bent geraakt.. ik hoop dat ze toch iets kleins vinden wat ze op kunnen lossen. zodat je dit keer zwanger blijft.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar fijn dat alles goed is hopelijk snel een positest en een plakbeeb! Duim heel erg hard voor je

Zal ff link zoeken van april mamas daar staat foto van me buik of je moet vrienden worden om mijn album te zien... ;)

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zou dat absoluut niet doen,het is toch een screeningsecho.Hier zeiden ze dat al toen ik de afspraak maakte,liever geen kinderen erbij.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zie helemaal niets :(

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hmmm.... Pffff.... Nou moet ik dringent een oppas gaan zoeken zucht... Niet makkelijk op een vrijdag.....

Ze zeiden bij ons dat de kids welkom waren maar dat beter was ze thuis te laten naja moet dan wel kunnen natuurlijk hihi anders neem ik ze gewoon mee

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Fijn dat de uitslagen goed waren.Nu een beeb die lekker 9 maanden lang blijft zitten!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  19. Damyar

Damyar Niet meer actief

Nu even goed,

mijn cyclus waarde op dag 12