Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

goofy: zie dat je testen gebruikt van sensitest, je rechterstreep is je teststreep en ik zie dat hij links ( je hebt hem op de kop gefotografeert) al een stukje donkerder is. Dat is al heel mooi, zal vanavond nog eens testen want ik denk dat je ei er wel aan zit te komen. Maar hij is nog niet knal maar sommige krijgen hem niet donkerder en gezien hij de linker kant van het streepje al een stuk donkerder is denk ik dat hij best positief kan zijn. Gewoon vanavond nog eens testen. Als je LF zo kort is lijkt het me ook niet goed, dus trek gewoon aan de bel als je duidelijkheid erover wil.

Even iets goors, hahah. Ik ben net met de vinger naar binnengegaan om te kijken of baarmoedermond open staat of dat er al bloed zat, maar helemaal niets, dus ik snap het ook niet waar die miniiiiii pietsie roze vandaan kwam. Dus ik wacht en wacht en wacht.

Delfino: he balen dat je misselijk bent, maar is voor een goed doel.

Surf: je zoon is vast snel zindelijk al is het maar overdag als hij straks naar school gaat. ( hier moeten ze zindelijk zijn voor ze naar school gaan) Hoop dat jongste net zo makkelijk zindelijk wordt als oudste. Die zij gewoon ik wil geen luier om en was gelijk dag en nacht zindelijk toen hij 2 jaar en 4 maanden oud was. Maar realiseer me dat het welleens nu anders kan lopen. Heel veel succes, gaat helemaal goed komen.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf whats app moet je instaleren ;) volgens mij is het gratis

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Thanks meiden voor het meekijken.......Damyar, nee dat late ei baat mij geen zorgen maar wel het feit dat ik nu een patroon zie met combinatie korte lf.....

Heb weer getest eens kijken wat hij nu doet.

@Delfino loop even langs VK praktijk, wij kunnen dat altijd en dan prikken ze je hb even.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn hb is wat aan de lage kant dat wist ik al heb vanmiddg halve zak zoute drop op toen ging het alweer beter

Zit hier helemaal in tranen esmay heeft net gespuugd de hele wc muur douchekabine en bad zat onder ze bleef maar doorgaan.... Werdt er bang van nadat ze klaar was heb ik haar schoongemaakt en de boel even de boel gelaten en haar eerst in bed gedaan ik was net klaar begon zete piepen ik zei moet je spugen zegt ze nee maar nam haar toch maar mee en zei kom gaan we ff kijkenhe schoon het nu is en ja hoor daar ging ze weer netjes in de wc dit keer toen was ze weer klaar waren halve wegen moest ze weer ik haar boven de luier emmer gezet was net aan veschonen net scjone zak in gedaan was ze daar klaar wilde ze weer naar de wc toen kwam er niks meer... Bleef rustig maar kon wel janken van angst.... Ik ben bij haaar blijven zitten tot ze sliep maar ben zoooooo bang dat ze weer wakker wordt en bed onderpuugd ik kan echt niet tegen kots ik word daar echt bang vab vooral als het om me kind gaat! Manlief is er niet wil dat ie naar huis komt belde hem net maar hij kan nu niet opnemen en belt me zo trug.... Ben zoooo bang :(

5. jazz

jazz Niet meer actief

Delfino wellicht een buikgriepje en weet je wat ze hebben er maar 1 dag last van en klaar...alleen jij..dus ik hoop dat ze je niet gaat aansteken en ja om die kleintjes te zien spugen is zoooo zielig inderdaad....
    En misschien moet je eens een keer een ik doe niks weekend inplannen en dat je man even de boel overneemt want het klinkt echt alsof je het nodig heb....
    Sterkte....

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze is wakker geworden en heeft int donker in een hoekje staan spugen ik wil haar nie meer boven hebben ze ligt nu bij me op de bank is dat slecht?? Wou dat manlief er was want trek het ff nie meer!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: vervelend joh, dat ze niet lekker is, maar wat jazz zegt, wrs is ze morgen alweer beter. vervelend alleen voor jou, al dat schoonmaakwerk. ik denk niet dat je je heel ongerust hoeft te maken, maar fijn is natuurlijk anders!

@goofy: hij is nog niet even donker als de teststreep, maar het duurt niet lang meer!

@damyar: wie weet wel een innestelingsbloedinkje? en dan zit ieniemienie meteen zo goed vast dat ie 9 maanden blijft zitten!!

@hier gewerkt vanmiddag, en bah bah, moest nog rond lunchtijd overgeven blegh!
    ik word heel erg misselijk van die vitamine/foliumzuur tabletten. als dat dan een kwartiertje in mn maag zit moet ik spugen. daarom nam ik ze al in de middag ipv in de ochtend, maar dat werkte vandaag dus ook niet meer... denk dat ik er maar mee stop... ben toch bijna op de tien weken... die paar dagen doen er niet meer toe toch?? (wat zouden jullie doen??)

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: aaaah wat zielig voor dr zeg! nou, zou dr lekker bij je houden inderdaad! en straks bij jou in bed desnoods! sterkte!! en een dikke knuffel voor je kleine meisje!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik nam ze na het avondeten dan was ik het minst misselijk

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wilde nog even mijn buikje met jullie delen... lijkt opeens toch weer te gaan groeien, kreeg mn riem niet meer in hetzelfde gaatje vandaag...

Bekijk bijlage 201502

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: heb ik ook al geprobeerd, maar ik moet er standaard van spugen... nu moet ik toegeven dat ik daardoor ze ook niet elke dag heb genomen en ik vraag me af in hoeverre het überhaupt is opgenomen door mn lichaam, omdat ik binnen het half uur vaak al moest spugen...

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm hoor de oudste nog spelen boven, ga even kijken (ben alleen en dan doet ie standaar moeilijk...)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had trouwens gedroomd dat ik met 34 weken ging bevallen en dat ik beviel op 4-4, de datum waarop ik was uitgerekend van mn mk! heel weird!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Rare dromen weet er alles van toen ik in eerste 3 mnd zat droomde ik dt ik met 25 weken al beviel en mijn kind nie moch zien maar wel nog leefde....wist ook nie of het eenj of m was

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff das ook een lekkere droom inderdaad!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Es ligt lekker bij me op schoot zal vast nie gaan slapen maar ik voel me iig rustiger zo hoop dat mannetje me zo eens trugbelt heb iig berichtje gestuurd dat ie moet bellen.... Hopelijk kan ie eeer naar huis hij heeft gisteren overwerk gehad dus moet kunnen dan toch?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee, slapen wordt dan lastiger, maar daar zou ik me nu niet druk om maken. belangrijker is even dat ze niet meer spuugt en dat jij je rustiger voelt.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh meis heb met je te doen!!! En of het slecht is BOEIEND!!! Als jij daar een goed gevoel bij hebt en ze voelt zich fijn lekker doen!!! Mijn oudste slaapt nog regelmatig tussen ons in midden in de nacht omdat hij bang is....moedergevoel RULES!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Surf iid vreemde droom zeg!!! Ohhh had ik ook zoveel in mijn vorige zwangerschap.

Deel Deze Pagina