Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze heeft net weergespuugd manlief heeft ondertussen ook gebelt volgens mij komt hij zo deze kant op maar weet nie zeker....

Ze heeft ook net bescuitje gegeten hopelijk blijft het bnnen

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf: nee innesteling kan het niet zijn hoor, hcg was eergister kleiner dan 1,2.

Delfino: beterschap voor je meisje, echt bleh hopelijk is je man zo ook op tijd thuis.

Goofy: en hoe zag je test eruit?

Ben net trouwens helemaal overdonderd door mijn man, hij nam me mee naar boven. Hij blinddoekte me en kleedde me uit, maar toen.....Kreeg ik ander ondergoed aan, lingerie. Toen kreeg ik een strak shirtje aan en toen een broek en toen een vest en toen schoenen.Had een compleet nieuwe set kleding gekregen, omdat ik gisterochtend niet kon slagen. Heeft alles van mijn lievelings merk gekocht namelijk replay en lingerie van Marlies Dekkers.Echt alles paste perfect en stoer is het zeg, ook de boots van replay ( lijken een beetje op uggs) Omdat hij me geweldig stoer vond. Nou dat was dus janken, wat lief vond ik dit zeg. Dit heeft nog nooit iemand gedaan voor me, ben dus super verwend. Moest het even delen.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Noi es ligt op bed elke half uur toch spugen ze wilde zo graag naar der bedje toe dat ik het maar heb gedaan maar ikke niet hou me oren goed open en wacht op manlief die pas kwart voor elf uit amsterdam vtrekt zucht.... Ben kapot en misselijk en kan wel janken!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauw damyar wat geweldig en wat lief!! :)

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

damyar wat is dat lief:) ( en spannend tegelijk. hier zal dat nooit gebeuren hoor;)
    mijn man vind alles te duur hihi. ik moet ook nodig nieuwe kleding!
    maar de centjes zijn even op helaas:(
    morgen fototje van je nieuwe kleren? ben nu wel nieuwsgierig hoor:)

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat vervelend voor Jou en je kleine meid. Joey begon gisteravond te spugen en vannacht elk uur tot een uur of 5. Hij lag lekker bij ons in bed met een teiltje binnen handbereik. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Beterschap!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze slaapt al klein poosje nu heb goede hoop na de zetpil! Ik denk dat ze het noroviruste pakken heeft.... Die slaat nl wild om zich heen!

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goedemorgen dames!

Leuk joh, ik heb de gratis app van fertilityfriend gedownload. Nu kan ik direct vanuit mijn bedje de temp invoeren ;)

Nu even de kids wegbrengen en werken. Rug gaat gelukkig ietjes beter. Ik kom vanavond weer kletsen!

Fijne dag allemaal!

9. jazz

jazz Niet meer actief

Delfino hoe gaat het met de kleine?

Surf wat een mooie buik joh.....leuk hoor

Damyar...wow spannend en lief heerlijk he als je partner je zo goed kent...Heeft je ongi nog door gezet?

Ennasil hoe gaat het ben je al ongi geworden?

Miran top als je het jezelf maar makkelijk maak dat tempen...ik vind het knap hoor ik heb het echt noooooiiit gedaan ja 2 dagen ofzo 10jr geleden....Weet je trouwens wat ik zat de denken weet je wat je ook kan maken met die poppetjes van je (ze zijn zooo cute) is zo'n mobiel boven de box of bed met 3/4 poppetjes er aan....hihihi echt leuk.

Verder hier alles goed....Donderdag is altijd een k dag voor mij qua vermoeidheid bloeddruk en ziek voelen...Wellicht wordt de kleine op donderdag geboren....en vandaag gaat het weer helemaal top...

Prettige dag verder.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden,

Hier uiteindelijk rond half 1 te slapen esmay heeft goed doorgeslapen maar kay dacht er anders over 7 uur was het spul weer wakker pfff ben gesloopt maar esmay lijkt helemaal beter?! Naja ben er blij mee had nie aangekunt nog een heledag spuug te moeten opruimen...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: nou kan me voorstellen dat je ervan moest huilen, dat ik het las sprongen spontaan de tranen in mn ogen, want je bent ook inderdaad superstoer hoe je met alle tegenslagen steeds omgaat! laat je mannetje je maar lekker verwennen want dat heb je verdiend!!

@delfino: hoe is het gegaan de rest van de nacht? hopelijk heeft ze lekker kunnen doorslapen verder!

@miran: bij jou ook al zieken.... wat naar! beterschap! fijn wel dat je rug iets beter gaat!
    en inderdaad die app van FF had ik ook, superhandig!

hier vanochtend weer superbrak, bah! heb er wel een beetje genoeg van eerlijk gezegd, en ik weet, ik mag eigenlijk niet zeuren want er groeit een wondertje in mn buik... sorry als ik iemand tegen het hoofd stoot... is niet mijn bedoeling, maar zit er even een beetje doorheen, vanochtend ook alweer een paar keer overgegeven, heb er keelpijn van, blegh!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o fijn, delfino! gelukkig is ze weer beter!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Delfino lekker rustig aan doen vandaag dan....niks moet he......knuff

@Damyar het leek erop dat mijn test wat lichter was.....dus ik eet mijn pet op.....
    Gave verrassing zeg, wat lief!

Zie mijn temp....ei geweest???

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf begrijp je heel goed was het ook spuugzat (leuke woordkeuze :p) maar aan alles komt een einde...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goofy: zou kunnen dat ie dag 15/16 is geweest, meestal springt je eitje 12 uur na je slijmpiek. je had dag 15 nog eggwhite en daarna niet meer en je ovutestjes worden lichter... dan kan het zijn dat je met testen net je piek gemist hebt en dat je eitje dus al gesprongen is.
    vul anders eens wat fictieve tempen in voor morgen en overmorgen kijken of FF een kruis zet (daar kon ik uren druk mee zijn haha, steeds maar vanalles proberen en hopen dat het uitkwam de dag erna hihi)

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

goofy: dan denk ik dat je toch je ei eraan met die test van gistermiddag. Maar dat springt ergens binnen nu en 36 a 48 uur. Maar je temp is vanmorgen wel wat hoog, misschien dat je morgen een lage temp hebt en dan dat hij daarna gaat stijgen.

Surf: je stoot mij in ieder geval er niet mee dat je het genoeg vindt, ik ga straks namelijk tegen jullie klagen als ik zwanger ben en gezien mijn misselijkheid in de zwangerschappen. hahahaha. Maar het is erg vervelend dat is gewoon zo, hopelijk snel betere weken.

Delfino: fijn dat het verder goed is gegaan, maar zieke kinderen is nooit een pretje. Ze zal wel moe zijn of niet.

Miran: jij ook een ziek zoontje, ook beterschap toegewenst.
    Ook al snel richting ei toch.

Ennasil: wanneer moet jij ongie worden? Misschien gaan we samen de ronde in.

Hier nog steeds niet ongesteld, temp was vanmorgen 36,9. Dus iets gezakt.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: heb je niet de aandrang om te testen? of heb je echt het gevoel dat het niet raak is deze keer?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze is zeker moe heb nu de tv lekker aan ligt op de bank tv te kijken ze klaagt nu over pijn in de nek... Mssn spiertje verrekt

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat zou wel kunnen inderdaad, je spant het allemaal aan natuurlijk met overgeven... vervelend hoor!
    doe maar lekker rustig aan vandaag met r! beterschap!

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf: nee voel echt niets en totaal geen drang om te testen.
    Dinsdagmiddag is ook het hcg getrokken en die was negatief. Temp vanochtend ook iets gedaald dus ik verwacht het snel.

Deel Deze Pagina