nou ik ga de badkamer poetsen en de wasmachine vullen. Moet zeggen dat die wasmand nu met een puber in huis wel vaker draait.
hmm jammer hoor damyar... ik blijf gewoon nog wat hoop voor je houden en ik duim gewoon nog door totdat je echt ongie bent, ok? ik ga hier maar eens douchen, mssn knap ik dan wat op... tot later!
@ei, Surf ik snap er ook niks meer van, maar normaal heb ik iid mijn ei tussen de lage temp en hoge temp....dus dan zou je gelijk hebben maar dat verklaart die rare test niet, want die was toen nog niet donker.....dag 16 voor het laatst geklust, kleine meneer lag tussen ons in gisteren heel verhaal, maar zei wel tegen manlief ja zo komen er nooit nog kinderen....
Net een ovutest gedaan, zal hem zo uppen.......echt megadonker, testtreep kwam al bijna direct...... Als dat zo is dan zijn we weer te laat met klussen...
als je nu een knaller hebt, heb je nu je piek, maar dan springt je eitje binnen 36 uur... dus dan hebben jullie vanavond en morgenavond nog!
ipv te gaan douchen ben ik gaan slapen... kon mn bedje niet weerstaan... heerlijk anderhalf uur geslapen, maar om nou te zeggen dat ik er fitter van ben, niet echt... nou ja, nu maar snel wat eten en dan naar douchen en naar mn werk... kijken of er nog wat uit mn handen komt vandaag.
Ja snap ik maar ik snap mijn temp dan niet......nou ja misschien moet ik het oo kmaar niet gaan begrijpen en moet ik gaan hopen dat zoonlief gewoon lekker gaat slapen vanavond.
Duidelijker. Test je trouwens tegen 10en en dan savonds ook weer? Dan kan je het namelijk heel goed bijhouden. Ik zeg lekker met mannetje in bed springen.
even druk druk druk ik lees vanavond of morgen even goed bij @ damyar kan niet van te voren precies zeggen wanneer ik ongie word als ik provera op heb. volgens de gyn binnen 3 tot 7 dagen na stoppen. en zit nu op dag 5 na stoppen en heb bruinverlies dus morgen zal die wel doorzetten en dan kan ik eindelijk weer verder. wanneer is jou nod ook alweer? ook elk moment toch?
meiden net ongie geworden, raar maar waar ik ben er blij mee. Want nu kunnen we echt gericht met behulp van het zk verder. Alleen vraag ik me nu af, is vandaag mijn eerste dag nieuwe cyclus of morgen. Had namelijk begrepen dat als je na 17:00 uur ongie wordt de volgende dag je 1 nieuwe dag is. Groetjes
Ik zit hier weer met es en kay heeft me net ook ondgespuugt ben er klaar mee! Es spuugt nie was niks aan de handtot kay spuugde! Grrrr ze loopt eletijd te zeiken en zielig te doen ben zelf ook beroerd morgen gaan we nie naar meppel! Damyar balen van je ongi hopelijk kunnen ze je oed helpen volgens mij isnvandaag dag 1 s6!
damyar: fijn dat je ongie bent geworden, bah wat klinkt dat stom... ik hoop dat de komende ronde met de hulp van het z'huis meteen een goede ronde voor jullie zal worden!! ik kijk altijd of het meteen goed doorzet, dan tel ik diezelfde dag nog als dag 1, ook als het na 17 uur, maar als het pas 22 uur is tel ik wel de volgende dag. als het nu alleen wat roze/bruinig is, zou ik morgen als dag 1 tellen. delfino: vervelend dat ze nu allebei niet lekker zijn. maar het negatieve gedrag van es kan mssn ook komen omdat ze niet lekker is... mssn kan je het beter handelen als je dat in je achterhoofd hebt, hier helpt dat altijd wel. hier vanmiddag nog mn werk overleefd, en toen ik thuis kwam met de kindjes, had mn moeder het eten klaar (vriendlief is er niet vannacht), echt wat een verwennerij! heerlijk! k.asper ligt nu in bed en thijmen speelt hier nog, hij wilde nog niet. gaan we zo maar tegelijk erin denk ik, dan lukt het meestal wel (hij dan ook bij mij in bed natuurlijk...)
Heb esmay gewoon behandelt hoor haha maar diep van binnen wordt je er gek van ze is op de bank in slaap gevallen en heb haar net naar boven gebracht ze sliep gewoon in mijn armen dat voelde weer vertrouwd alsof ze een babytje was arme meisjes van me
Ik bedoelde ook niet dat je haar verkeerd behandeld hebt hoor! Maar bedoelde 'handelen' in het engels als in 'ermee omgaan'. Sneu hoor dat ze zo niet lekker voelt, fijn dat ze nu lekker slaapt! Ik lig hier inmiddels met t.hijmen in ons bed, dan lukt het slapen tenminste en ik zit nog wat te ZP-en op m'n telefoon...