Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh hahaha ja zo bedoelde je hihi
    Had meer idee dat ze aandacht aan trekken was en daarmee buikpijn creeerde tja je weet aar nooit et die kids he? ;) ben iig blij dat ze liggen nu pfieuw ik ga zo ook! Mannetje heeft beslote morge thuis te blijven ipv naar meppel tegaan voor dt vrijgezellenbespreking van me broers feest ben blij toe!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja lekker, hopelijk n rustig dagje thuis dan morgen zonder zieken! En vooral zonder kots!!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Pff heb zo'n zin in dinsdag de tweede echo! Hoop zo dat alles nog ok is.
    En jullie dan vrijdag, spannend! En het geslacht nog steeds op n briefje?
    Als ik een goede echo heb dinsdag ga ik alles bellen, kraamhulp ( dezelfde natuurlijk als bij tv en kj), kinderopvang, echobureau!! Ik wil weer met 17 wkn n 3D net als bij de andere 2, oooh kan niet wachten!

Wanneer voelde jij je eerste plopjes ook alweer? Ook rond 9 wkn toch! Had daarnet t gevoel, maar ja, zullen nog wel m'n darmen zijn, zou wel heek snel zijn...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hmm praat geloof ik tegen mezelf hihi

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik ga ook naar dromenland! Tot morgen!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik was 10 weken precies toen ik de plopjes voelde

Laatste dagen voel ik de beeb steeds meer vanmorge schopte het tegen de rug van manlief aan hihi maar hij voelde het nie helaas

Ik ga ook me bed zoeken ben moe en misselijk....

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hopelijk lig je nu lekker te slapen! Ik kan niet slapen, bah! Ben misselijk, koud en moe...
    *stopt nu meteen met klaagzang* sorry meiden!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

tegen mij zeiden ze nacht. maar daar zijn de meningen tussen de gyns over verdeeld.
    maar omdat ik toch clomid moet gaan slikken maakt 1 dag niet uit.
    ik denk dat die van mij vanacht of morgen doorzet.

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen dames,
    Hoe gaat het hier?

Surf,de eerste plopjes?Zou kunnen toch ;) Ik voelde de baby met 12 weken voor het eerst,dat vond ik al zo snel.Heb wel de placenta aan de voorkant.

Delfino,heb je de beeb ook al aan de buitenkant kunnen voelen?Hier vorige week voor het eerst (aan husband de eer),maar sindsdien niet meer.Lijkt me zo leuk als de kindjes het ook kunnen voelen.

Hoe is het met de zieke kids?

Hier gaat het op en af.M`n suiker is eindelijk goed onder controle,nu begint m`n bloeddruk weer te schommelen.Ben er niet echt fit van en heb dan ook een rustig-aan weekend.
    Dinsdag heb ik een afspraak bij de internist,ik denk dat ik het wel vol kan houden tot die tijd..en zo niet dan trek ik eerder even aan de bel.

En ondertussen alweer 17 weken,tjee zeg.Ga ik zo maar ineens richting de helft :$

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zow gm meiden heerlijk geslapen op orritante arm na die me midden in de nacht wakker maakte en lag maar te draaien en te doen!

Kids waren pas kwart voor 9 wakker!! Hoe lekker is dat? Hihi... Es is alleen chaggie bah :(

Surf beetje kunnen slapen?

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    wow,kwart voor negen :$ Is weer eens wat anders haha,heerlijk toch :D

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb 1 keer met week of 14 me buik zien bewegen bij een schopje en heel af en toe gevoelt onder me hand maar de schopjes zijn nog te zacht het echt te kunnen voelen heb idee dat mijn placenta ook aan de voorkant ligt!

Jeej 17 weken alweer ik ga alweer richting de 19 weken! Heb nog geen 1 ding gekocht voor de beeb!....

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    goedemorgen dames!!

hopelijk alle kids enzo weer opgeknapt. want kots ruimen is zo..... (ik werk als verpleegkundige en dan kan ik alles hebben, maar als er thuis een begint dan ga ik altijd mee..zoo raar)
    hier en meisje wat al heel de week koorts heeft, ondanks haar onderhoudsdosering antibiotica, ze heeft een fikse oorontsteking, als ze dit na het weekend nog heeft dan krijgt ze er nog een kuur bovenop. maar gelukkig is ze er niet heel ziek onder, ze is zoveel gewend.

zometeen naar sinterklaas op het werk, ben benieuwd wat ze er van vinden, vorig jaar vonden ze het erg leuk. heb nu nog niks gezegd anders blijven ze stuiteren.

wat gaat het snel he dames die weken, ik ga alweer naar de 22! ik wil er zo graag elke seconde van genieten. maar de tijd gaat zo snel. woensdag weer naar de verlos. maar zoonlief is een echte druktemaker, dus ik denk dat het wel goed zit. (beloofd wat, want de andere twee zijn ook vrij pittig..haha)
    ik heb pas 1 ding gekocht toen ik wist dat we een zoon kregen daarvoor ook niks. ik had dat bij de eerste toch meer. ben nu wel aan het uitzoeken wat ik al heb en dingen aan het weggeven en op mp aan het zetten. want ja.. al die meiden dingen kunnen hier de deur uit.

ik ga snel klaarmaken voor de sint... tot straks weer.

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hebben ze dat niet verteld bij de echo? Waar de placenta ligt? Ik hoop dat die van mij met het groeien nog een stuk mee de hoogte in schiet,anders gaat ie nog in de weg liggen ook.

Nog niets gekocht? Knap hihi..al hou ik me ook koest.We hebben nog het eea en ook al veel gekregen.We zijn er nu over uit hoe we het babykamertje in gaan richten en daarom heb ik gister de eerste aankoop gedaan,een paddestoel poefje :D

Trotsemamavan2,veel plezier vandaag bij sint :D Waren jou kids druk ik in de buik en nu nog?
    Onze dochter was erg rustig in m`n buik en is nu erg druk (ze heeft dan oa ook adhd) en zoon was super druk in m`n buik en is nu vrij rustig.
    De baby voel ik bijna dagelijks al,m`n gevoel zegt dan ook dat het een jongen is die eenmaal uit de buik wat rustiger is :p

15. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @trotsemama, hier zijn ze altijd druk..haha in buik en erbuiten. ik denk dat onze genen samen voor deze combi zorgen..

hier ligt de placenta ook voor de uitgang, dus ik hoop ook zoooo dat hij nog omhoog groeit.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nee ze hebben niks gezegt over de placenta met voor bedoelde ik eigenlijk aan de buikwand ipv je rug nee denk niet dat ie voor de uitgang ligt dat zou nl erg vervelend zijn.... Wil geen ks nl

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Deze beeb is erg rustig beide dames waren erg wild en deoudste is nog steeds wild en druk haha... Hopelijk deze extra rustig hihi

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh en heb vandaag weer eprobeert manlief over te halen om 2 dec geslacht te weten helaas.... Snik snik snik

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik bedoel ook aan de voorkant ;) Het is dan vaak zo dat je de baby pas later gaat voelen,vandaar.
    En bij mij moet ie wel wat omhoog schieten,ivm keizersnede.

Wil je mannetje het helemaal niet weten?Tot de beeb er is? Lijkt me moeilijk..hoewel we het zelf bij zoon ook echt niet wisten.Daar had ik geen moeite mee,nu wil ik het echt weten en nog liever vandaag als morgen haha

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi hoi,

hier vanaf een uur of 23 heerlijk geslapen, mannetje kwam rond 1 uur thuis, toen thijmentje naar zn eigen bedje gedaan, ging allemaal prima! ze waren rond zevenen wakker.
    vanochtend schoonouders even op bezoek gehad, die liepen langs met hondje uitlaten, wij wilden net gaan ontbijten, maar ze toen maar even binnen gevraagd, was gezellig.
    daarna zijn we gaan zwemmen, lekker patatjes gegeten daar en net weer thuis, kaspertje in bed, dus nu even rust. vriendlief is nog even een proefrit maken, hij gaat per januari weer een nieuwe auto rijden en dan kopen we voor mij ook gelijk een nieuwe, leuk, leuk!

Deel Deze Pagina