Graaien in de draagdoek door andere mensen.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Regina88, Feb 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Wij ook toen we binnen waren 😂😂 alleen ergens wel sneu voor zo'n vrouw. Ze is geholpen daar gaat het om. Alleen oppassen op de kleine, nee bedankt 🙈

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    oh zou het ook heel irritant vinden! en je mag zeker zeggen dat je het niet prettig vind!

Ik heb geen draag doek maar weet wel wat het is om bekeken te worden: tweeling..Loop ook buiten met een tweeling wagen en altijd word er naar binnen gegluurd en een enkele keer willen mensen ze zelfs aanraken vaak door oudere dames vind het zelf ook heel moeilijk om te zeggen; liever niet aanraken..Maar aan de andere kant je weet niet waar die hand net geweest is en het doen zonder te vragen is best aso!

3. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

Sep 11, 2016
    255
    144
    43
    Female
    Op de spaghetti
    Ohh ik heb hier echt zo'n hekel aan he als mensen dat doen. Snap dat je het lastig vindt om er wat van te zeggen hoor, dat heb ik ook lang gehad. Alleen ondertussen ben ik wel zo'n haaibaai geworden dat ze van mij gelijk lik op stuk krijgen als iemand zoiets doet haha.
    Ik vergeet nooit, dochterlief was een maand of 9 en zat in de kinderwagen. Ik was met m'n moeder en schoonmoeder iets aan het drinken in een restaurantje, dochter prinsheerlijk aan het luieren in de wagen (ze was wel wakker). Komt er een vrouw binnen van middelbare leeftijd, loopt langs haar en aait haar zo even flink door d'r haren. Nou ja voor ik er wat van kon zeggen was ze al verdwenen dus ik dacht laat maar. Alleen, ze was al klaar voor wij klaar waren. Liep naar buiten, langs m'n dochter. En ja hoor, hop weer ging die hand flink door d'r haren en ze liep door.
    Ik ben d'r achteraan geschoten en heb dat mens eens goed door d'r haren gewoeld. Ze stond me echt verbouwereerd aan te kijken en zei nou ja zeg! Ik zeg ja, mijn dochter vond het ook niet leuk maar die kan nog niet voor zichzelf opkomen, mama wel, voortaan blijf je er van af. Daarna heb ik me om gedraaid en ben terug het restaurantje in gelopen :D. Ze heeft niets meer gezegd en m'n ma en schoonma lagen dubbel :D.
    Ja echt hoor, aan mij heb je dan een verkeerde... blijf van m'n kind af!

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

:$ lekker onbeschoft!

Ik heb de eerste niet gedragen maar ga dat nu wel doen.
    Maar serieus als jij zonder toestemming zomaar in die draagdoek gaat zitten graaien geef ik je de blik des doods.
    Zijn ze helemaal gek geworden?

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Awesome! Zoiets zou ik echt willen durven. Met mijn zwangere buik werd ik het op een gegeven moment zo zat. Mijn buurvrouw legde haar had zo op mijn buik en zei: weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Ik bromde: het zijn er 3! En jij? Met mijn hand op haar lege blubberbuik :D

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik hield altijd mijn handen ervoor/onder. Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat iemand ze ongevraagd aanraakte. Bij de kinderwagen een keer gehad dat iemand haar hand uitstak en toen heb ik meteen mijn hand ervoor gehouden 'doe maar niet'. Je kunt niet ongevraagd aan iemands kind zitten.

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Haha wat een stoere acties zie ik hier voorbij komen zeg!

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier hebben de kinderen altijd in de kinderwagen gelegen maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
    Wel dat mensen in de wagen keken maar ik was alleen maar trots dus van mij mochten ze kijken maar ze hebben nooit aan de baby zelf gezeten zonder mijn toestemming.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,242
    16,618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Beetje overdreven reactie zeg!!
    Natuurlijk is het niet netjes dat iemand dat doet maar om nu iemand te bespringen en je zelf ook te misdragen.
    Je zou het ook kunnen zeggen ipv direct fysiek te worden. Juist hetgeen wat je verafschuwd doe jezelf dan ook.
    Ik vraag me af of je het verhaal niet een beetje aan het overdrijven ben ;)

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Zijn heel veel moeders die dat doen hoor. Gelukkig werd het bij mij meestal gevraagd of ze aan haar mochten zitten en anders keek ik zo nors dat ze het niet durfden denk ik :D

11. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Wat onbeleefd! Ik zou er niet van gediend zijn en dit ook zeggen.
    Nu onze dochter ouder is, slaapt ze nog maar heeeeel zelden in de doek. Keten en contact maken met mensen is veel leuker :). En ja dan pakken mensen ook wel eens haar handje of zo. Dat vind ik niet erg. Maar een slapend kind zo nodig aan moeten raken gaat me te ver.

12. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Ik herken het wel. Veel mensen in de stad die de doek iets willen verplaatsen om het gezicht beter te zien (hij verstopt zich echt als hij ligt te slapen, vind hij fijn). Uhhh, wie ben jij? Gelukkig zijn mijn man en ik inmiddels snel genoeg om het voor te zijn.
    Die vraag of hij wel lucht krijg herkennen we ook haha. En of we hem niet afknellen zo en of hij wel genoeg ontwikkelt omdat hij vast tegen je aan zit...

13. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

Sep 11, 2016
    255
    144
    43
    Female
    Op de spaghetti
    Misschien overdreven, dat mag je vinden maar ik was het gegraai een beetje beu. En nee hoor ik overdrijf helemaal niet. Ik kreeg niet eens de kans om wat te zeggen, ze woelt door d'r haar en loopt door. En ja, het was een impulsieve actie maar wel 1 waar ik geen spijt van heb.

14. Pastasaus

Pastasaus Actief lid

Sep 11, 2016
    255
    144
    43
    Female
    Op de spaghetti
    Hihi thanks. Ik vind jouw actie anders wel vergelijkbaar met de mijne hoor :p. Wat zei ze toen je dat deed?

Share This Page