Hallo, Weet iemand of het volgende een miskraam zou zijn geweest. Ik slikte de pil. Omdat ik op 17 december geopereerd zou moeten worden en niet ongesteld wilde worden ging ik door met een 2e strip. Op 25 december kreeg ik plots bloedingen, terwijl ik nog 12 dagen van de strip moest. Vraag me af of ik toch zwanger was ondanks de pilgebruik maar door de operatie (narcose, morfine, pijnstillende middelen en pilgebruik) een miskraam heb gehad. De bloeding begon met bruine afscheiding en duurde in totaal 8 dagen, terwijl mijn normale menstruatie 5 dagen duurt. Ben benieuwd... Groetjes, Ps: ik was enorm duizelig en na de bloedingen was dit meteen over.
Met zekerheid kun je het niet weten, maar het is wel zo dat als je de pil doorslikt, dat je dan doorbraakbloedingen kan krijgen. Die zijn bij mij ongeveer zoals jij beschrijft. Ik had het heel vaak, om dat mijn pil te licht bleek te zijn. En zeker wanneer je hem dan doorslikt wordt het risico op dat soort bloedingen groter. Het is niet ernstig, maar wel lastig. Ik zie dat je nu wel zeker zwanger bent?
SORRY WIST NIET DAT ER OOK KOP MISKRAAM BESTOND! oh, dat zou best kunnen. Ja ben inmiddels zwanger na de laatste bloeding. Wist niet wat t was en was meteen gestopt met de pil.
tja goed kijken zou ik zeggen en we zijn niet scheel dat je capslock aan zet verder veel succes met dit