Fleece Bugaboo Cameleon: Goed of Slecht?

Discussion in 'De babyuitzet' started by demi79, Mar 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. demi79

demi79 Actief lid

Aug 15, 2008
    187
    0
    16
    Ik wil een cameleon bugaboo kopen, maar vroeg me af hoe het zit met de Fleece stof.
    - ik ben bang dat deze stof straks gaat pluizen, of teveel stof of haartjes aan gaat zitten.
    - weet iemand verder of deze stof snel verkleurd?.
    - Verder vraag ik me af of deze stof niet te warm is in de zomer?
    Misschien is het toch verstandig om Canvas ipv Fleece aan te schaffen...

Ik merk ook nog op dat er op de Marktplaats vooral Cameleons worden verkocht met Fleece. Is het omdat ze er slechte ervaring mee hebben, want ik kom de Cameleons met Canvas stof nauwelijks tegen, hmm, vreemd.

Ik hoop dat mensen gaan reageren die ervaring hebben met deze stof.

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bugaboo heeft momenteel een aktie. Als je een bugaboo met canvas bekleding besteld en je stuurd dan een mail naar bugaboo met je gegevens en gegevns van de wagen dan krijg je gratis een Fleece pakket bij je wagen. Dit is ter ere van het 10 jarig bestaan.

3. demi79

demi79 Actief lid

Aug 15, 2008
    187
    0
    16
    Bedankt voor de tip!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Om die reden dat jij zelf opnoemt pluizen en trekt haren aan etc. (wij hebben katten) hebben wij voor andere stof gekozen volgens mij het dat canvas.

En een :thumup: voor Jewe omat ze altijd zo lief reageert op iedereen en helpt over vragen inzake Bugaboo

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    :oops: begin te blozen van je lieve opmerking.

6. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    @Jewe: Tot wanneer loopt die actie?

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Tot eind april. Deze aktie duurd 2 maanden. In maart en april krijg je na product registratie de aanvullende fleece bekleding cadeau. Het hele jaar door gaan ze allerlei akties doen. We weten nog niet wat hierna komt, maar ze zeiden dat er nog meer in petto zit. ;)

8. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hmmm Spannend! :) Dank voor je antwoord.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,450
    36,358
    113
    Wij hebben de fleece en hebben hem nu een dik jaar. Het is bij ons nog heel erg mooi en pluist helemaal niet eigenlijk. Wij hebben wel een poes, maar die komt niet in de buurt van de kinderwagen, dus daar hebben we geen last van.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik had eerst ook de fleece bekleding omdat het canvas er toen nog niet was is alle kleuren. Later heb ik mijn fleece verkocht via marktplaats omdat fleece in de zomer snel verkleurd. Het canvas is nog helemaal niet verkleurd.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Fleece kan prima maar ik zou een tijdje wachten met fleece dekens. Die ademen namelijk nauwelijks en als je kindje daaronder komt is er een echt probleem plus ze krijgen het veel te warm

Van Bugaboo is trouwens prima hoor

12. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben de canvas bekleding. We hebben de bugaboo nieuw gekocht vorig jaar.
    Volgens mij hebben de iets oudere modellen voornamelijk de fleece bekleding.

13. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Wij hebben ook de fleeece bekleding en die ziet er nog prima uit. Hij pluist niet, dus het kan zeker nog een ronde mee!

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ik vind de fleece bekleding ook veeeeel mooier,dat is nou net het aparte van een bugaboo, gaan sommige mensen toch dat lelijke canvas nemen, sorry maar ik vind het echt niet mooi. bij ons ziet de fleece bekleding er na 1,5 jaar bijna nog tip top uit!

15. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Tja het is maar net waar je van hout, ik vind dat fleece niet zo mooi.

16. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Wij gaan waarschijnlijk ook de Bugaboo bestellen, in Canvas. Zag laatst iemand lopen met aanvullende bekleding in fleece en er zaten allemaal pluisjes en kattenharen op.
    @meisje26; Je hebt het over lelijke canvas bekleding maar je wagen is voor de helft van canvas?!

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ja en je hebt geluk als je fleece niet verkleurd. Maar als je om je heen kijkt zie je veel fleece dat enorm verkleurd is. En daar zou ik niet meer mee gaan lopen. In de winter verkleurd ie niet zo snel. Maar als ie in de zomer veel buiten staat gaat het hard.

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hey toys ben je er nog niet uit :)

19. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Heej Linda :) Ja ik ben helemaal verliefd op de Bugaboo dus ik denk het hem toch wordt ... maar we moeten idd nog bestellen. Eerst even wachten op de centen ;)

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Thanx voor de tip!
    Wij hebben onze Bugaboo al wel besteld, met canvas bekleding donkergrijs met offwhite. Supermooi, al zeg ik het zelf! Half mei wordt 'ie geleverd, als we in ons nieuwe huis zitten. Maar dan is de actie dus al afgelopen... Moet even bekijken hoe ik het ga fiksen om toch nog wat leuks te scoren zoals die extra bekleding! De voetenzak heb ik er ook al gratis bij :) !

Share This Page