babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tascha, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hallo,

Wij komen er net achter dat onze babyfoon het heeft begeven. Nou moesten we toch al een nieuwe kopen en hebben we zitten kijken naar de alecto dbx 82 met een dbx 83 als uitbreiding, maar hier lezen we slechte dingen over. Is er nog een babyfoon met een dubbele zender. Dat zowel mijn zoontje als de baby er op kan. Of hebben jullie anders tips wat goede babyfoons zijn. Wij zijn verder helemaal niet op de hoogte van wat een goede babyfoon is. Dus tips zijn zeer welkom.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De babyfoon van Isi mini mischien, Heeft een bereik van 3km en kun je uitbreiden.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dankje voor het mee denken, we gaan er even naar kijken. Ik heb wel gezien dat ie flink duurder is dan de alecto en kan er weinig reviews van vinden op internet, dus ik ga nog even zoeken of ik wat meer info over kan vinden.

4. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben juist wel de DBX-82 met uitbreiding 83, en die bevalt ons erg goed! Nog geen storingen gehad in 18 maanden gebruik, de uitbreiding is nog niet in gebruik omdat de kleine meid nog niet geboren is. :) Al wel getest, en het werkt prima.

Kortom, fijne babyfoon voor een prima prijs volgens ons!

Deel Deze Pagina