Hallo dames, deze spullen zijn te koop, ze mogen weg tegen elke redelijke bod. maat 50/56 Marktplaats.nl > partij meisjeskleding maat 50/56 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 maat 62/68 Marktplaats.nl > partij meisjeskleding maat 62/68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 rompertjes 62/68 Marktplaats.nl > rompertjes 62/68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 maat 74/80 Marktplaats.nl > partij meisjes kleding maat 74/80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 maat 68/92 Marktplaats.nl > partij meisjeskleding 86/92 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 jurkje met bolero maat 56 Marktplaats.nl > jurkje met bolero maat 56 Hema - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 boxpakje maat 62 H&M Marktplaats.nl > box pakje H&M 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 tuniek met legging maat 62 H&M Marktplaats.nl > meisjes set H&M 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 manteljas maat 68 hema Marktplaats.nl > Hema jas 68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 T-shirt prenatal maat 62 Marktplaats.nl > shirt prenatal 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 voetenzak mutsy kinderwagen Marktplaats.nl > voetenzak mutsy kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Misschien een tip; als je wat duidelijkere foto's maakt van je pakket kleren. Ik heb even naar je pakket 50/56 gekeken maar zou eigenlijk nooit reageren omdat je niet eens een overzichts foto ziet, of bv hoeveel rompertjes/jurkjes/truitjes erin zitten....
hey, bedankt voor je tip, ik zal andere foto's maken, maar het zijn zoveel kleertjes, ik zal mijn best doen