Graffiti op bakfiets

Discussie in 'De lounge' gestart door Bonkie, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Vannacht of vandaag heeft iemand met graffiti op mijn bafkiets gespoten.
    Best groot en echt lelijk gedaan. :(

Weet iemand met wat voor spul je het eraf krijgt? Of met wat voor verf je het kan overschilderen. Wilde in principe de bak toch al een kleurtje geven, maar wat voor verf moet je hiervoor gebruiken? Buitenverf?

Baal echt enorm. We hadden de bakfiets pas een paar weken en staat nog voor de deur omdat we geen schuur hebben en pas over 4 weken gaan verhuizen :(.

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb m al 4 jaar buiten staan en moest de bak dus vervangen. heb het hout geschilderd (2 lagen, tussendoor beetje opschuren en stofvrij maken) met botenverf en botenlak. beide wit. heb het gewoon gevraagd in de kluswinkel. die van mij staat wel dag en nacht buiten dus er moest iets stevigs op. maar als je buitenbeits of botenspul ofzo neemt zit je wel goed. het moet water en zonvast zijn.
    balen trouwens zeg. wat mankeert die mensen;)
    ik zou m trouwens aan de muur vast zetten met een ketting als dat mogelijk is.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    De fiets staat met een scooterslot/ketting aan ons huis vast aan een paal. Helaas niets gehoord/gemerkt.

4. hardloper

maar dan kunnen ze m niet meenemen in elk geval. heb je een kap? kijk of je die dan tijdelijk ook binnen houd. als ze daar een mes inzetten ben je helemaal verder van huis.

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zo'n afdekzeil. Bedoel je dat?

6. hardloper

nee, ik heb op mijn bak zo'n kap, zodat ze droog zitten als het regent (heb babboe) mijn afdekzeiltje is ernstig gesneuvelt vorig jaar na drie jaar intensief gebruik. helaas is mijn kap ook erg kapot, maar heb nog even geen geld voor een nieuwe. kan me voorstellen dat als je het leuk vind om te bekladden je daar misshien ook iets scherps in wilt zetten;) een nieuwe kap is meteen 160 euro. kan je beter een zieltje of niets erop hebben tijdelijk.

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Goed idee. Zal het zeil er wel afhalen. Ik fiets niet als het regent ;) Dus had geen kap nodig. Heb zelf van bakfiets nl. We wonen in een nette buurt en graffiti is echt iets wat we niet kennen dus we zijn er echt van geschrokken.

8. hardloper

ja, en straks met oud en nieuw.... lijkt me trouwens heerlijk om alleen met mooi weer op pad te gaan. helaas geen rijbewijs dus ben afhankelijk van mijn bak. moet ook weer een grote beurt want er is iets mis met het wiel:( vind het wel geweldig met koud weer trouwens. kussentjes erin, dekentjes erbij.... zitten ze zo gezellig en knus:D!

Deel Deze Pagina