de pedicure, brrrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door Ligero, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb net voor het eerst in mijn leven een afspraak gemaakt voor de pedicure voor aanstaande vrijdag. Ik schaam me echt voor mijn voeten en de drempel om erheen te gaan is hoog. Maar ik begin last te krijgen van het eelt en krijg het zelf niet netjes meer weg.
    Wie gaat er weleens naar de pedicure en kan me van de spanning af helpen?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vond het doodeng. Met zo'n mesje over je eelt laag. Maar t ging allemaal goed hoor! Voeten voelden daarna heerlijk. Doe het alleen nooit weer. Heb zelf een super voeten vijl en hiermee hou ik nu mn voeten mooi zacht. Geen pedicure meer nodig.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik! En het valt reuze mee joh, ik vind het heerlijk. Neem een leuk tijdschrift mee en ga lekker genieten van het momentje voor jezelf!

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hmz, ik moet wel zoon meenemen dus ik denk dat ik die in de tussentijd aan het vermaken ben haha

5. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Ik ga ook om de zoveel tijd, helaas vanwege hardnekkige kalknagels. Eelt verwijderen stelt echt niet veel voor, het is zo klaar je stapt weer met nette voeten de deur uit :).

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Ik ben pedicure geweest, ik schrok echt niet van rampenstampers, vond het juist leuk, hoe erger het was, hoe groter het verschil na de behandeling. Heb je tenminste eer van je werk ;).

7. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Oh ik ga regelmatig. Maar ik moet wel zeggen dat ik niet heel veel eelt of probleemvoeten heb. Dus het is meer cosmetisch dan medisch. Niet te druk maken, ze zijn wel wat gewend hoor!

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Hetzelfde hier. Maar ze zijn inderdaad wel wat gewend. Lekker ervan genieten!

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Heeeel herkenbaar, heb uiteindelijk in december de stap genomen en echt nog geen moment spijt. Sindsdien hou ik het netjes bij en zie ik het echt als een ontspanmomentje :)

10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik ben pedicure. En als je iemand hebt met ervaring weten ze wel hoe ze met je om moeten gaan als je wat angstig bent. Sommige klanten zijn ook altijd er kriebelig als het op voeten aan komt.
    Lekker achterover zitten en heerlijk genieten.

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ga elke 5 weken naar de pedicure , in de winter om de 7/8 weken.
    Ik heb ook probleem voeten (naja eigenlijk alleen mijn rechter voet). Maar ik vind het echt heerlijk ! Valt echt reuze mee. En daarna hele zachte voetjes :)

12. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Het is heerlijk! Lekker voetjes omhoog en relaxen!

13. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.010
    2.373
    113
    Heerlijk! Lekker van genieten Is de enige tip die ik je meegeef 😃

14. JMMH

JMMH Niet meer actief

Inderdaad, heerlijk!

15. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik vond ook altijd wel iets om niet naar een pedicure te gaan. Maar aangezien mijn gezondheid te wensen overlaat en mijn voeten hierdoor minder worden, heb ik toch maar een afspraak gemaakt. Ik ben twee maanden geleden voor de eerste keer naar de pedicure gegaan, en het is me reuze meegevallen!

Wat fijn om zo'n momentje te hebben voor jezelf. Het voelde echt even alsof ik volledig in de watten werd gelegd en na de pedicure had ik het gevoel alsof ik op wolkjes liep, zo lekker liep het! Dus ik zou zeggen doen! Want een goede pedicure kan wel met je angst omgaan, je bent daar niet de enige in!

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Nou met al die positieve ervaringen kan het alleen maar meevallen hé...Ben benieuwd of ik het ook zo ervaar!

17. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik zou eigenlijk ook eens moeten gaan. Heb heel veel eelt. Probeer zelf wel eea bij te houden, maar het komt er sneller bij dan dat ik het weggevijld/geraspt krijg. Draag eigenlijk nooit schoenen met open hielen daardoor.

Moet me ook maar eens over mijn gêne heenzetten!

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Héérlijk juist! Ik ga elke 10 dagen, dat is echt mijn ontspan uurtje! Het is echt niet pijnlijk en je krijgt er hele mooie zachte voeten van. Leuk kleurtje uitzoeken voor je tenen....straks wil je niet anders meer! 😀

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik moet ook eigenlijk naar de pedicure, voor t eerst.. Krijg last van me voet met bepaalde plekken eelt... Dacht ik die producten van scholl is dat iets of toch mr ren x naar de pedicure gaan?

20. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Wat kost een behandeling eigenlijk?

Deel Deze Pagina