Is er hier iemand grafisch ontwerper? Ikzelf ben dtp-er....ben benieuwd of meer mensen dit beroep hebben en wat ze precies doen qua werk...
Beide ben ik vanwaar het interesse? Afgestudeerd hbo'er visuele communicatie, tijd gewerkt bij een drukkerij als grafisch vormgever/dtper.. Trouw/rouw/geboortekaarten/uitnodigingen Flyers/folers/posters/brochures Fotobewerking Nieuwsbrieven, kalenders Huisstijlen, logos, visitekaartjes, briefpapier, factuurpapier, enveloppen etc Dat werk Webdesign niet.. film ook niet, fotografie zelf ook niet..
Yep hier ook een grafisch vormgever. Naast dtp werkzaamheden ben ik regelmatig bezig met logo's, geboortekaarten, babyboeken, visitekaartjes, folders, brochures en websites. Wil je meer weten dan mag je me gerust Pben!
Ik ben ook grafisch vormgever/ dtp-er. Mijn taken op het werk zijn voornamelijk: Magazines opmaken Beeld bewerken Logo's/huisstijlen ontwerpen Ontwerp en onderhoud websites Prive maak ik ook websites en ben me aan het verdiepen in fotografie.
Ik ben ook zelfstandig grafisch ontwerper! Logo's, flyers, folders, ed. Staat nu op een iets lager pitje omdat ik erg druk ben met mijn webwinkel met geboortekaartjes. Die heb ik ook allemaal zelf ontworpen hoor! Ook ontwerp ik kaarten voor o.a. kaartje2go. Ik vind het erg leuk werk!!
Grappig om te lezen dat jullie bijna allemaal offset doen...ik werk bij een zeefdrukkerij en heb voornamelijk met textiel te maken....ik werk bv ook bijna alleen maat met illustrator....
Dat lijkt me ook leuk! Ik heb op mijn opleiding wel eens gezeefdrukt. Ik werk ook veel in illustrator voor mijn kaarten.