Hallo iedereen, Een tijdje geleden heb ik hier gevraagd hoe ik het internet op mijn tel moest uitzetten omdat ik het niet bewust gebruikte en toch een rekening kreeg waar ik bang van werd. Hier is toen gezeg geworden dat ik mobiele gegevens uit moest zetten en een limiet van internet moest instellen. Dat heb ik gedaan, sinds dien nergens meer last van gehad. Nu sinds 2 dagen staat er als ik op mijn scherm kijk bij scherm beveiliging Roaming tijd dag en datum en daarnaast een huisje met prive en dan tijd dag en datum. Mijn vriend en schoonvader zeggen dat als er roaming staat je internet gebruikt, maar de mobiele gegevens staan uit. We hebben alles afgezocht hoe we roaming uit moesten zetten maar hebben het niet kunnen vinden. Heeft iemand dit ook gehad en weet degene wat het inhoud of is en hoe ik hem uitzet? Alvast bedankt xx
Ik snap even niet zo goed waar je het precies ziet staan (heb zelf ook een S3) maar zolang je niks betaald lijkt me er niet zo veel aan de hand... Als het een melding is die je steeds te zien krijgt kan je is proberen je foon opnieuw op te starten. Roaming heeft idd met internet te maken maar als je internet uit staat of je geen internet hebt kan roaming volgens mij ook niet.
Zit je op dit moment toevallig in het grensgebied???? dan kan het komen omdat je "onder" buitenlands bereik zit. Wij wonen net over de grens in Duitsland en ondanks dat wij geen internet hebben op de telefoons... geeft ie wel altijd de R van Roaming aan.
Apps-instellingen-meer instellingen-mobiele netwerken...daar kan je in ieder geval roaming uitzetten.
Ik heb even gekeken, roaming staat blijkbaar uit bij instellingen want ik kan het niet aanklikken, maar hij staat uit maar zie het wel op mijn scherm, beetje raar ... Snap echt niets van die telefoon.