zo wij zitten nu lekker een weekje op curacou! wat heerlijk zeg zo in de zon genieten... hoe is het weer daar?
ohja ik schrijf dat altijd verkeerd Curacao.... nou de vlucht was echt heeeeeeel erg lang... bijna 17 uur onderweg geweest... en ik zag dus in het vliegtuig ouders met hele jonge kinderen en die huilden echt zowat de hele vlucht.. zo sneu.... heb nu echt wel gezien dat het niets is om met kleine kindjes te doen..!!!
Ligt aan de kindertjes denk ik. M'n schoonzusje gaat heel vaak naar Mexico met haar kids en dat gaat altijd prima. Maar er zullen er idd ook genoeg zijn die zo'n lange vlucht niet volhouden.
dat denk ik ook, mijn dochters zouden dat echt niet volhouden... het stel wat met 2 jonge kids waren zeiden ook dat ze zich er zwaar op verkeken hadden... arme kindjes moet je de hele vlucht op schoot houden.. en de kindjes die kunnen lopen rennen dan ook het vliegtuig door.. en bij het dalen is het krijsen, en opstijgen al helemaal.. en aangezien we eerst in aruba moesten landen........ pff... ben blij dat onze meisjes lekker bij opa en oma zijn en plezier hebben!!!! had me enorm schuldig gevoeld als ik ze zo'n vlucht had aangedaan.... net nog contact gehad met ze... ging prima met ze en ze waren erg vrolijk en waren lekker met opa aan de wandel... maar ik mis ze vreselijk!!!!!!!
Hier lekker zonnetje, 15 graden. Wel koud windje, maar ik moet toch binnen blijven, omdat de kleine ziek is.
oww, ben jaloers... ik ben er 7 jaar geleden geweest en het was zalig! ik wil er graag nog een keertje weer naar toe. Fijne vakantie nog!
Ohhhh zat ik je nog aan te moedigen om te gaan en nu ben je er gewoon al! Super hoor, lekker genieten meid daar (en neuhhhh ben niet jaloers omdat onze vakantie naar egypte net is geannuleerd 8)).