Hallo. Een paar weken geleden ben ik de trotse moeder van een prachtig meid geworden. Nu ben ik 2 weken geleden jarig geweest en heb als cadeau van mijn schoonouders en man een weekendje Efteling Bosrijk gekregen. Voor het gemak heeft manlef ook gelijk al geboekt. Nu ben ik alleen benieuwd... zijn ee meer die met een baby van 8 weken naar de efteling zijn geweest??? Zo ja hebben jullie tips???
wij zijn een dagje naar de efteling geweest indertijd toen m'n oudste 8 weken was. Tips: Neem een draagdoek of draagzak mee, dat is nét wat gemakkelijker dan kun je op je gemak toch saampjes bv in droomvlucht of pandadroom. Gewoon dus voor in wat rustige attracties waarbij de wandelwagen niet naar binnen mag. Verder vooral lekker genieten van wat je ziet in het park en lekker wandelen. De Efteling is ook gewoon een ideaal wandelpark
Ik heb het met beide kids gedaan en ging prima! Draagzak vond ik wel nodig inderdaad. En het voordeel van Bosrijk is natuurlijk dat je lekker kunt ontspannen als de kleine slaapt.