Eisprong? Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happyyy85, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyyy85

Happyyy85 Lid

11 jan 2015
    77
    0
    6
    #1 Happyyy85, 7 dec 2016
    Laatst bewerkt: 7 dec 2016
    Hallo allemaal,

Op 2 november heb ik een miskraam gehad. We zijn door een vervelende periode gegaan, maar toch besloten om gelijk (ook na overleg vk) door te gaan voor een tweede kindje. Ik heb een erg onregelmatige cyclus en heb op één keer na m'n eisprong nog nooit gevoeld en nooit op de veranderingen in mn afscheiding gelet. Ik ben er nu wat meer over gaan lezen, maar daardoor nog meer in de war geraakt en ik snap volgens mij m'n eigen lichaam niet meer...

Rond 25 november ontzettend veel zin in seks en volgens mij vruchtbaar slijm. Erg doorzichtig, rekbaar en heel vochtig.
    De week erna veranderde mijn afscheiding in wat dikkere en was het veel witter en wat korreliger.
    Op 3 december een paar druppels helderrood bloed verloren en wat kramp.
    6 december uren kramp onderin, alleen aan de linkerkant en pijnlijke borsten.
    Kramp is nu weg, borsten nog wel pijnlijk en nauwelijks afscheiding meer... Ook veel hoofdpijn.

Wat is jullie idee bij mijn verhaal? Wanneer is m'n eisprong geweest? 25 ivm afscheiding, 3 ivm wat bloedverlies of juist gisteren de 6e? Of zou het dit weekend toch een innesteling geweest kunnen zijn?

Ik snap er niks meer van... Help!!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar wat snap je precies niet? Een goeie 1.5 na je vruchtbare slijm kan je heel goed je innesteling hebben gehad wat ook een klein beetje bloed kan geven. Maar het kan ook heel goed niets zijn. Krampen kunnen daar bij horen, maar kunnen ook zeker een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Ik zou echt even afwachten of je aankomend weekend ongesteld wordt. Zo niet, even testen.

3. Happyyy85

Happyyy85 Lid

11 jan 2015
    77
    0
    6
    Dank voor je berichtje! Nou, ik was ervan overtuigd dat mijn eisprong rond de periode van mijn vruchtbare slijm geweest zou moeten zijn. Maar aangezien de klachten van de afgelopen dagen daar ook op wijzen weet ik het niet meer. Kramp vóór mijn menstruatie heb ik iig nog nooit eerder gehad. Misschien ben ik een beetje ongeduldig. Zou graag gelijk weten wat er nou in mn lichaam aan de gang is (of niet). Ik dacht ook dat de innesteling een week erna zou moeten zijn, dus ben blij met jouw reactie. Ik ga gewoon dit weekend testen!

Deel Deze Pagina