Ja dat.blijft balen iedere maand hè?! Enne 😂😂😂😂 de granaatappel club! Ik vind hem leuk! Voor!
Iedere ochtend op het zelfde tijdstip je temp (liefst rectaal) en voor je uit bed gaat opmeten.. ook in weekend de wekker zetten en rond zelfde tijd meten.. Dus echt voordat je opstaat want als je al eruit geweest ben is je temp al hoger dan je temp in rust.. het geeft aan de ene kant rust, want je ziet je ongi aankomen als je temp weer zakt tegen je NOD. Blijft je temp op je NOD hoog is de kans groot dat je zwanger ben
Zoesje & mutskuh: hij bestaat hoor 😂😂 De Granaatappel Club hahaha! Ik zeg we kletsen daar lekker verder!! Oh en dat temperaturen, wil ik ook gaan doen maar precies wat jouw vriend zei Zoesje is wat mij tegenhoud. Hij denkt dat ik de sap gewoon lekker vind (is ook zo) maar weet niet dat ik het drink omdat het misschien werkt
Tip! Ze hebben trouwens bij de AH ook doosjes met ingevroren granaatappelpitjes. Ik doe die in de blender met wat ander ingevroren fruit (zelfde schap) en wat sinaasappelsap en soms als ik het in huis heb ook nog yoghurt en mengen maar. Super lekkere smoothie en 100% granaatappel naar binnen gewerkt zonder de vieze bijsmaak van pom of de ellende van het leeg halen van een verse.
Ik drink ook ruim een week Granaatappelsap Van healty people Dronk ook frambozenblad thee, inmiddels met de thee gestopt na ovulatie Scheint niet goed te zijn om meer te drinken Maar ook opvallend mijn eisprong was deze maand ook te vroeg
Ik drink deze hele cyclus al granaatappelsap van healthy people en eet 1 a 2 verse granaatappels per dag. Ben ook halverwege begonnen met frambozenblad thee. Zit nu rond de eisprong en wil wel over paar dagen stoppen met de thee. Met granaatappel ga ik wel door tot einde cyclus. Ik ben benieuwd of het in mijn geval ook zal werken. ...
Ik had net gelezen dat je granaatappelsap ook niet lang kan drinken Maar wanneer moet ik dan stoppen??? Mijn vruchtbare dagen zijn net geweest,
Maryjames ze zeggen dat het niet verstandig is om de thee nog te drinken Je kan beter nu stoppen Ik ben ook pas gestopt met de thee
Jallou, ik ben na de eisprong gestopt met de thee. Ik eet nog wel dagelijks verse granaatappel en drink granaatappelsap. Miin nod is op 23 december. De jouwe?
Ik drink de thee nog wel, want het schijnt te helpen bij de innesteling. Voor zowel frambozenbladthee en granaatappesap sap geld dat je het niet mag nemen als je zwanger bent. Maar aangezien je pas na 5 weken(?) een bloedband hebt ka je het daarvoor nog prima innemen. Heb regelmatig verhalen gehoord van vrouwen die tot hun nod beide namen en zwanger bleken.
Ja he Jallou, uiteindelijk moet je dat doen wat goed voelt. Want als je je goed voelt heeft dat altijd een positieve uitwerking op het zwanger worden of je cyclus
Deze foto?maar staat het bij jou dan op de fles met sap? Volgens mij staat het alleen op het pillenpotje?!
Ja die bedoel ik, de foto van de granaatappelsap van de Tuinen. Die heb ik ook en daar staat het op. Die is ongeraffineerd en geconcentreerd. Hoef je maar 20 ml per dag van te drinken