Hahaha vl hier vraagt zich wel af waarom ik al die granaatappelspullen tegelijk neem hij vraagt zich af of 1 ding ook niet genoeg is haha. Waarschijnlijk wel ja
Ohh spannend!! Ik ga hard voor je duimen! Hopelijk ben je de eerste van dit clubje die zwanger is (wellicht met hulp van onze geliefde granaatappel haha)
Zeker spannend! Dank je! Volgens mij zijn er wel al dames die zwanger zijn geworden in dit topic (met dank aan de granaatappel wellicht hahah ).
Hahah nee bij mij nog niet. Ik kan ook pas donderdagochtend testen want heb geen testen meer in huis. Vandaag ook paar keer bruin bij vegen. Hoop niet dat het een voorbode voor menstruatie is....
Ik was de vorige ronde begonnen met elke dag een groot glas healthy people, ondanks dat mijn eisprong een paar dagen eerder was dan gebruikelijk mocht het niet baten. Deze ronde is mijn eisprong wat later, maar wel voor het eerst twee follikels! geen idee of het door het sap komt maar misschien toch wel even leuk om te vermelden. Nod is 13 januari, ik hou jullie op de hoogte
Ja maryjames helaas negatief. Mijn menstruatie was dit keer erg licht. Hoopte nog op een innestelingsbloeding. Wij zijn toevallig beide actief op hetzelfde nodforum☺️
Toeval of niet? Afgelopen cyclus begonnen met iedere dag een glas granaatappelsap en nu na 11 rondes zwanger......... Of t toeval is zullen we nooit weten maar het is zeker het proberen waard.