Ik heb het ook 3 maanden gedronken, maar geen positief resultaat! Ik geloof zelf dat het een samenloop van omstandigheden is als het dan uiteindelijk lukt. Het zal misschien wel een klein beetje helpen. Maar uiteindelijk moet er heel veel goed gaan om zwanger te worden. Ik heb het deze ronde niet genomen, vond het op zich wel lekker, maar zag zelf geen 'resultaat'.
Als granaatappel het wondermiddel zou zijn, zou het hele medische circuit afgeschaft kunnen worden. Dat zou super zijn! Stel dat je zwanger wordt na het drinken van granaatappelsap, dan kun je toch nooit beweren en bewijzen dat het door het sap kwam? Misschien was je zonder sap ook in diezelfde maand zwanger geworden. Er is wel wat meer voor nodig dan alleen vruchtensap. Sorry, zoals je merkt ben ik een beetje sceptisch en nuchter. Ik snap dat je alles wilt proberen, dat heb ik ook zeker wel gedaan. Maar ik geloof er niet in dat je door het drinken van vruchtensap een zwangerschap kunt toveren. Dus ik doe het af als fabel.
Ik ga het denk ik ook maar kopen ... Na 15 ronde's pak je alles aan baat het niet schaat het niet denk ik dan maat hihi ! Hoeveel drinken jullie het per dag ? En naakt het nog uit of het van Pom is of van Healthy people .. ? X x
Er wordt ergens in dit topic gezegd dat het zou helpen om de doorbloeding van je baarmoeder te verbeteren, want dan weer een positief effect kan hebben op een innesteling. En gezien dat feit zou ik het wel graag willen proberen. Plus het is inderdaad erg lekker
Healthy People heeft een lagere concentratie granaatappel erin zitten dan Pom. Pom is geloof ik tegen de 100% granaatappel en bij Healthy People minder dan 30%? Weet ik niet helemaal zeker.
DitBenIk Als je je er goed bij voelt, moet je het zeker proberen. Hier ook van alles geprobeerd aan vitamines, tarwekiemolie, enz. En een leuke bijkomstigheid als het sap ook nog lekker blijkt te zijn, anders wordt het wel een opgave. Wie weet heeft het een gunstig effect, een wondermiddel zal het echter niet zijn. Succes!
Hier ook 1 maand geprobeerd en werd in die ronde zwanger. Het schijnt idd de doorbloeding van de baarmoeder te bevorderen en hierdoor de innesteling makkelijker te maken.
Hier helaas geen Pom granaatappelsap kunnen vinden , heb nu maar biologische van de groenteboer 100% granaatappelsap . X x
Ik ben na mijn menstruatie begonnrn met verse granaatappelsap en granaatappelpitjes en twee glazen frambozenbladthee per dag. Gister was mijn eisprong. Weet iemand of ik gewoon door kan of moet ik een week na mn eisprong stoppen?
Ik zou tot aan je NOD doorgaan. Je weet immers niet wanneer je innesteling zou zijn; en daarnaast...het is gewoon gezond dus kan geen kwaad.
Je kunt hier gewoon mee doorgaan. Je moet alleen wel opletten met de frambozenbladthee, dit mag je -als ik het me nog goed herinner- na 12 weken niet meer gebruiken. Pas in de laatste weken van je zwangerschap weer.
Raar maar waar... Afgelopen cyclus voor het eerst aan de granaatappelsap en granaatappel pitjes gezeten en heb dit weekend super positief getest!!!!!! Wel moet ik er eerlijk bijzetten dat ik me deze maand er minder op gefocust heb zover als dat mogelijk is...
Bedankt voor je update Roever. En gefeliciteerd!!!! Wens je een goede zwangerschap toe Ps. Ik ben die granaatappels nu wel zat - hoop dat ik volgende hetzelfde bericht kan plaatsen
Hoeveel sap drinken jullie op een dag? Ik drink het nu elke dag, 100ml puur sap gemixt met 100ml mix sap van granaatappel/appel/framboos.