Roever van harte! Superleuk om te horen Ik drink zelf 2 glazen frambozenbladthee per dag, ochtend en avond. 1 glas granaatappelsap van healty people en eet een verse granaatappel. En dit is het seizoen van de granaatappels dus dames pak je kans. En misschien een tip, bij de Turk zijn ze meestal een stuk goedkoper. Ik ga denk ik wel een week na mijn ei, dus as zaterdag met de thee want op het pakje staat dat het niet mag worden gedronken in het begin van de zwangerschap.
Ben deze ronde ook begonnen aan granaatappelsap. Probeer 2 glazen per dag te nemen, maar soms vergeet ik het
Met frambozenbladthee zou ik toch voorzichtig zijn. Ik heb dat één ronde gedronken en had toen een veeeel te dik baarmoederslijmvlies (met als gevolg een menstruatie die heel hevig was). Ik denk dat het voor mij iets te goed werkte
Aegyo, oh inderdaad niet eens bij nagedacht. Ik wilde sowieso minderen en over 2 dagen stoppen. Ik kwam er later pas achter dat bijvoorbeeld ook tarwekiemolie dit effect had. vorige mensturatie had ik echt klonten, en nu weet ik waar aan het lag. Ben toen meteen gestopt met tarwekiem.
Ik ben sinds zondag granaatappelsap beginnen drinken van healthy People. 2 glazen per dag. Gisteren mijn eisprong gehad. Ben benieuwd !
Ik ben sinds mijn eisprong iedere dag klein glas biologische granaatappelsap van de groente boer aan het drinken ... 100% pure granaatappelsap .. Ben benieuwd of het iets helpt ! X x
@Roever gefeliciteerd!! Hier vandaag gestart met de sap van healthy people. Zo lekker!! Hopelijk draagt het bij aan de positieve verwachtingen en een mooie uitkomst!
Ik drink het ook van healthy people super lekker spul zeg.. Ik haal het bij de jumbo.. hier staat het in de koeling bij de groente afdeling tussen de verse sappen..
Kan geen kwaad. Bij de Jumbo en AH bij ons hebben ze alleen de Healthy people. De Makro ben ik gister geweest en die heeft ze ook van POM (100% natuurlijk)
Pom hebben ze hier bij de jumbo ook heb die ook gedronken maar vond ik niet zo lekker als Healthy people
Ja ook hier Pom en healthy People (vd jumbo). Ook die van zonnatura geprobeerd maar die is echt niet lekker!
Hier ook die van Healthy people en Pom van bij de Jumbo. Die van Zonnatura is inderdaad niet lekker. Echt heel vies. Die van Pom hadden ze bij mijn Jumbo eerst ook niet. Ik heb naar hen gemaild en sinds enkele weken nu in de koeling