Wat ik me afvroeg, zijn er ook capsules verkrijgbaar met granaatappel? En zou dat dezelfde werking hebben of beter of slechter? Puur informatief.. Want de sap is erg lekker! Tenminste, die van healthy people 😋
Wat fijn Roever dat het bij jou gewerkt schijnt te hebben. Geniet van je zwangerschap. hier ook gebruikt. Zowel bij mn dochter als bij deze zwangerschap. Bij mn dochter die van HP. 1 glaasje per dag en ook pre-seed. Zwanger die ronde. Nu ook weer gebruikt. Ik dronk al langer granaatappelsap, omdat ik wist dat we gingen beginnen rond juli en ik mijn baarmoeder vast klaar wilde maken zeg maar. Gewoon die van HP gebruikt en toen gingen we dus op vakantie. ehum ja.... wat nu??? Heb toen die van Zonnatura gekocht, omdat die in een glazen fles zat. Ik kon er precies heel mn vakantie mee doen. Ik ben ook pas begonnen na mn eisprong. Deze had ik (denk ik) de 3e dag van de vakantie ofzo. Ook weer pre-seed gebruikt en nu alweer 19 weken zwanger. Dus heeft het geholpen? Ja, geen idee. Bij beide keren werd ik wel zwanger, maar dat ligt (naar mijn idee) echt niet alleen daar aan. Het kan wel de innstellingsomgeving bevorderen/verbeteren. Net zoals Zink en vit c de zaadkwaliteit van de man kunnen bevorderen.
hmmm. na het lezen van jullie verhalen, vanmiddag begin ik ook met de sap en morgen met de pre seed. We gaan voor de 7de ronde en hopelijk het is raak.
@hier nog lekker iedere dag een glaasje biologische granaatappelsap ! En ik weet het veelste vroeg maar had vandaag op 9 dpo toch een lichte kruidvattest voor het eerst in 15 ronde's ! Hopelijk doet de granaatappelsap daar aan bij dragen 😉 X x
Wauw trutje, spannend! Hopelijk loopt de test erg mooi op de komende dagen! Proost, ik neem nog een glaasje granaatappelsap
Wauw trutje89 hoe spannend! We duimen mee dat hij mooi oploopt de volgende dagen. Ik proost mee met een glaasje granaatappelsap!
Oehh heel spannend.. Hopelijk lopen ze mooi op! Hier me sap op.. Morgen even nieuwe halen want zit nu net na me eisprong
Nou meiden weer niet of het geholpen heeft maar na 15 ronde's en eerste ronde met granaatappelsap ! Is hier mijn mooi test ! Onwerkelijk allemaal happy 😉 X x