ik denk dat ik het zeker ga proberen, door alle positieve verhalen! Ik hoop dat ik granaatappel (sap) kan verdragen, ik ben allergisch voor de meeste fruit.
Ik heb het ook meegenomen uit de supermarkt vanmorgen In het kader baat het niet...... Kon de POM hier niet krijgen trouwens, zal ergens anders nog eens op jacht gaan.
Bij mij in de buurt verkoopt alleen de JUMBO het nog Ik had Albert Heijn gemaild, maar daar liep het niet goed, dus werd het uit het assortiment gehaald. Wel grappig eigenlijk, straks ziet POM hun verkoopcijfers toenemen door toedoen van ons hahaha!!
Hahaha ja dat zou mooi zijn Ik drink het liefst die van Healty People.. lekker zeg! Aynil, proost ik neem er ook weer eentje haha
Ik heb niet het gehele topic door gelezen dus mss is het al genoemd, maar er wordt wel echt aangeraden om de 100% sappen te nemen. Daarbij zal het bij mensen met een immuunprobleem niet werken, maar werkt het juist averechts. (Hier zijn ook onderzoeken naar gedaan, maar die heb ik zo even niet bij de hand)
Vaak na meerdre miskramen o.i.d. wordt je als je geluk hebt hier in NL verder onderzocht, vaak komt daar dan wel een immuunprobleem uit. Ik ga even opzoek naar t stuk, zodra ik het heb zal ik het hier even posten. Is makkelijk om t zelf te lezen dan dat ik het ga uitleggen denk ik 😉
Aah oké! Klinkt bekend. Tenminste, m'n moeder heeft tig miskramen gehad na mij, en volgens de artsen toen was dat puur toeval. Nu is dat wel zo'n 25 jaar geleden natuurlijk... Maar ik heb nu na m'n zoontje de teller op 2 mk's staan. Zet je toch aan het denken..
Thanks! Wist ik niet.... Ben wel bij de ha geweest twee week terug en heb 24 december "AL" een afspraak bij de gyn omdat ik lange cyclus heb en heel veel pijn vanaf zo'n 3 dagen voor en tijdens ongi. Plus die mk's in het achterhoofd en het verhaal van m'n moeder.. Dus nog "even" doorbijten maar.. Ben allang blij dat ik een verwijzing heb want als eerste advies zei de ha vrolijk "ga maar een paar maanden aan de pil"
Hallo allemaal, waar kan je de pom granaatappelsap kopen ? Heb al even op google gekeken maar werd er niet wijzer van hihi.
Ik ben ook wel benieuwd naar als het averechts zou kunnen werken wat het dan doet.. Want dat is natuurlijk niet de bedoeling.. Ik dacht neem het waant kan verder toch geen kwaad..