Nou , ik kan het nog steeds niet geloven maar hier vandaag 4 dagen voor nod positief getest. Of het nou door de granaatappelsap of frambozenbladthee thee komt kan niemand zeggen maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Dames succes en ik zou zeggen probeer t gewoon. En voor wie t niet mocht baten, aangeziem t lekker is gewoon mee doorgaan en wie weet een volgende ronde.. Dikke knuf
Safoura Wat goed, van harte gefeliciteerd!!! En inderdaad, je weet nooit waar het precies aan heeft gelegen. Maar baad het niet, schaad het niet Plus het is echt lekker hihi!
Wauw wat een mooi niews, gefeliciteerd zeg! Ik drink inderdaad ook beide, heerlijk. Hopelijk heb ik over paar dagen net zo'n mooie test als jou. Heb in ieder geval vandaag mijn bloed laten testen op progesteron en deze was 71, dus goede eisprong gehad
gefeliciteerd!! drinken jullie het niet vers? ik heb vandaag 5 van die granaatappels gekocht, pitjes met moeite eruit gepeuterd, en in de blender gegooid met wat frambozen en Griekse yoghurt. ik had ook een flesje van zonnature wat was dat vies zeg, heb nu ook pom in huis, manlief drinkt netjes mee. maar jakkus wat vies! maar voor het goede doel zeggen we maar!
Vraagje, is het ook goed voor mannen? En waarom? Neem hem graag mee in mijn lijden hahah wat een bocht bleh haha
Gefeliciteerd safoura!! Ik ben sinds een weekje ook begonnen met verse granaatappel en granaatappelsap ik heb de sap in duitsland gehaald. En ik ben ook benieuwd of het ook goed is voor de man om het te drinken
Ik ben ook begonnen met de granaatappelsap. Wie weet. Waar kan je die frambozenbladthee kopen? Ga ik dat ook maar proberen.
Dank jullie wel dames en dat jullie testen net zo mooi roze mag worden als de pitjes van de granaatappel! Ik at/eet een verse granaatappel per dag, ze zijn sowieso supergezond en goed voor heel heel dingen. En zoals ik al zei, dit het granaatappelseizoen dus sla je slag. Daarnaast dronk ik een glas sap van healty people en twee glazen frambozenbladthee per dag. Met de thee en sap ben ik nu wel gestopt. Ik eet nu alleen nog een verse. Mijn man is echte granaatappelfan en haalt hele dozen bij de groenteboer. Het is zo gezond dat ik ook zeker zou aanraden om jullie partners ook over te halen. De thee heb ik gekocht bij de tuinen. Ik ben er dus wel mee gestopt na mijn eisprong omdat er op staat dat je het beter niet kunt drinken aan het begin van je zwangerschap. En om risicos te vermijden ben ik er dus mee gestopt.
Ik heb dit topic zondag gelezen en ben sinds maandag dagelijks aan de verse granaatappel icm granaatappelsap (zonnatura (=100% granaatappelsap ) en van healthy people). Ben wel pas na mn ovulatie begonnen (topic te laat gelezen!), maar nog wel voor de vermoedelijke innesteling. Mijn nod is 25 november, ik hoop dat de granaatappel mijn wondermiddel blijkt te zijn.
Gefeliciteerd voor de dames die nu zwanger zijn! Ik heb net ook granaatappelsap gehaald bij de jumbo. Het is het proberen waard. Ik vind het wel lekker. Wij zijn sinds april bezig voor een 1e kindje. Hopelijk nu aan het eind van de cyclus nu een positieve test 😊
Ik eet sinds deze maand nu ook iedere dag een verse granaatappel. Ik heb een halfjaar geleden 2 maanden de sap van healthy people geprobeerd. Toen helaas niet zwanger. Vandaar dat ik nu de verse variant probeer en hopelijk zal het wat uitmaken! Ben deze cyclus wel pas op 4dpo begonnen met de granaatappel. Volgende week vrijdag nod, maar ik verwacht er niets van omdat we al langere tijd bezig zijn
Omg kan het nog niet helemaal geloven maar zo blij even door testen om te kijken of ze mooi oplopen 10 DPO vandaag
Dankjewel zoesje, ik ben begonnen net na me ongi dus nog voor me eisprong.. ik moet zeggen dat ik van de eerste 2 ook snel zwanger was dus of het echt daar aan ligt weet ik niet maar het heeft ook niks geleden dus lekker drinken dat spul.. ik heb een fled POM op die vond ik niet zo lekker daarna alleen die van healthy people gedronken..
Ik heb de granaatappesap van de Tuinen gekocht. Die is van om geraffineerde granaatappelen. Je hoeft er dan ook maar 20 ml per dag van. Vind ik wat minder gedoe dan 2 glazen van de Pom oid. Iemand anders die deze vorm neemt?