Gefeliciteerd Aynil! @hier helaas ongesteld geworden vandaag. Ik had POM gedronken vanaf ei tot NOD en ook rozenbladthee, maar helaas!
De granaatappelsap van Healthy People bevat maar 24% granaatappelsap. Ik vraag me dus af of die wel zoveel zin heeft. Dan ga ik toch liever voor 100% granaatappelsap van POM of van een bio merk. (Gefeliciteerd Aynil!! )
Ik heb de afgelopen maand voor het eerst granaatappelsap van Healty People gedronken en af en toe verse pitjes gegeten.Toeval of niet maar na bijna 2 jaar en mmm 5 dagen voor nod positief getest! Tevens heb ik sinds 2,5 maand behandelingen bij een osteoptaat, ik denk dat dat misschien ook wel een bijdrage heeft gehad.
Gefeliciteerd!! Zag je al in t nod topic! Super zeg dat het gelukt is. Ik duim voor een plakkerd! En idd wie weet dat de sap geholpen heeft. En wellicht ook de osteopaat
Hoi dames, ik had hier al eens meegelezen en vond jullie ervaringen zo overtuigend dat ik het ook eens wilde proberen Ik ben al een tijd bezig met zwanger worden, maar nu voor de vierde ronde Gonal F 50 aan het spuiten. Ik heb woensdagmiddag (CD 8 voor mij) eens een pak van Healthy People gekocht (POM hadden ze niet) en omdat ik las dat daar een lager percentage in zat dan POM heb ik er tussen de middag ongeveer een halve liter van gedronken. Toen ik de ochtend daarna tempte was mijn temperatuur ineens 0,4 graad hoger dan daarvoor (bijna dezelfde temperatuur als in mijn LF de ronde ervoor). Ik baalde omdat ik dacht dat ik een vroege eisprong had gehad ofzo, maar gelukkig had ik de ochtend daarna een FM. Vor het opstaan alweer een hoge temperatuur gemeten maar gelukkig was er tijdens de FM een mooie follikel te zien. De arts voorspelde wel dat deze een dag of drie eerder zou springen (ronde CD14) dan de maanden daarvoor met Gonal F. Ondertussen donderdag en gisteren ook weer een halve liter sap gedronken, en mijn temp is voor de derde dag hoog Maar goed, lang verhaal, wat ik me afvroeg: zouden die hogere temperatuur en het snellere groeien van mijn follikel met die granaatappelsap te maken kunnen hebben? Dat van die follikel is misschien ook wel toeval, want de arts zei er verder niks over dus het zal wel geen vreemd verschijnsel zijn. Maar ik las dat granaatappelsap goed is door de doorbloeding van de baarmoeder, dus misschien zou dat ook kunnen gelden voor de rest van je lichaam. Ik temp trouwens vaginaal (vind rectaal vervelend) dus misschien merk je daar wel eerder veranderingen in de doorbloeding. Hebben jullie misschien ook veranderingen in temperatuur (of cycluslengte, of moment van eisprong) gemerkt toen jullie voor het eerst granaatappelsap dronken?
Na alle positieve berichten ben ik gisteren ook op zoek gegaan naar het sap van Pom en heb m gevonden bij de Jumbo. Ik zit wel al 2 dagen na mijn eisprong, maar wie weet helpt het bij de innesteling. En ik vind het sap ontzettend lekker!