granaatappel (sap) feit of fabel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Gefelicteerd meid! mooie test

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Gefeliciteerd Aynil!

@hier helaas ongesteld geworden vandaag. Ik had POM gedronken vanaf ei tot NOD en ook rozenbladthee, maar helaas!

3. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De granaatappelsap van Healthy People bevat maar 24% granaatappelsap. Ik vraag me dus af of die wel zoveel zin heeft. Dan ga ik toch liever voor 100% granaatappelsap van POM of van een bio merk.

(Gefeliciteerd Aynil!! :))

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Aynil! !!

5. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik heb de afgelopen maand voor het eerst granaatappelsap van Healty People gedronken en af en toe verse pitjes gegeten.Toeval of niet maar na bijna 2 jaar en mmm 5 dagen voor nod positief getest!

Tevens heb ik sinds 2,5 maand behandelingen bij een osteoptaat, ik denk dat dat misschien ook wel een bijdrage heeft gehad.

6. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Gefeliciteerd!! Zag je al in t nod topic! Super zeg dat het gelukt is. Ik duim voor een plakkerd!
    En idd wie weet dat de sap geholpen heeft. En wellicht ook de osteopaat :D

7. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Dank je wel!

8. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Burns, Ook hier Gefeliciteerd!! ben echt blij voor jou! na zon lange tijd eindelijk een mooie test!!

9. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Nogmaals dank je wel!
    nu is het voor ons allebei spannend...

10. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!!

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    dank je wel!

12. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Heb hier de POM nog niet kunnen vinden, morgen in een andere plaats even de JUMBO proberen

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Makro verkoopt ook pom daar haalde ik het vandaan

14. bjb86

bjb86 Lid

21 okt 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik had hier al eens meegelezen en vond jullie ervaringen zo overtuigend dat ik het ook eens wilde proberen :)
    Ik ben al een tijd bezig met zwanger worden, maar nu voor de vierde ronde Gonal F 50 aan het spuiten.

Ik heb woensdagmiddag (CD 8 voor mij) eens een pak van Healthy People gekocht (POM hadden ze niet) en omdat ik las dat daar een lager percentage in zat dan POM heb ik er tussen de middag ongeveer een halve liter van gedronken. Toen ik de ochtend daarna tempte was mijn temperatuur ineens 0,4 graad hoger dan daarvoor (bijna dezelfde temperatuur als in mijn LF de ronde ervoor). Ik baalde omdat ik dacht dat ik een vroege eisprong had gehad ofzo, maar gelukkig had ik de ochtend daarna een FM. Vor het opstaan alweer een hoge temperatuur gemeten maar gelukkig was er tijdens de FM een mooie follikel te zien. De arts voorspelde wel dat deze een dag of drie eerder zou springen (ronde CD14) dan de maanden daarvoor met Gonal F. Ondertussen donderdag en gisteren ook weer een halve liter sap gedronken, en mijn temp is voor de derde dag hoog :(

Maar goed, lang verhaal, wat ik me afvroeg: zouden die hogere temperatuur en het snellere groeien van mijn follikel met die granaatappelsap te maken kunnen hebben? Dat van die follikel is misschien ook wel toeval, want de arts zei er verder niks over dus het zal wel geen vreemd verschijnsel zijn. Maar ik las dat granaatappelsap goed is door de doorbloeding van de baarmoeder, dus misschien zou dat ook kunnen gelden voor de rest van je lichaam. Ik temp trouwens vaginaal (vind rectaal vervelend) dus misschien merk je daar wel eerder veranderingen in de doorbloeding.

Hebben jullie misschien ook veranderingen in temperatuur (of cycluslengte, of moment van eisprong) gemerkt toen jullie voor het eerst granaatappelsap dronken?

15. Lampje1

Lampje1 Lid

13 jul 2015
    87
    0
    0
    Na alle positieve berichten ben ik gisteren ook op zoek gegaan naar het sap van Pom en heb m gevonden bij de Jumbo. Ik zit wel al 2 dagen na mijn eisprong, maar wie weet helpt het bij de innesteling. En ik vind het sap ontzettend lekker!

16. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Dirk van de broek verkoopt ook granaatappelsap van het merk mop dames!

17. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik hoop hier over een week te kunnen plaatsen dat het heeft geholpen 😇🙈

18. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Ik bedoel poms☺️

19. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ik hoop t ook, dag 1 van deze cyclus begonnen en na vandaag op t wachtbankje, met een glaasje Pom;)

20. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik weet niet of het echt werkt, maar ik zou het gewoon proberen. Het is toch niet schadelijk ofzo :).

Deel Deze Pagina