Er is al eens een topic geweest over of granaatappelsap heilzaam zou zijn voor zwanger worden (innesteling?), maar nog niet in pollvorm (en is al wat ouder). Dus: heb jij tijdens je pogingen om zwanger te worden granaatappelsap gedronken en had je het idee dat het toen ineens snel gelukt was? Toelichting is welkom
Ivf/icsi 1: Geen, niet zwanger Icsi 2: Geen, niet zwanger Icsi 3: Granaatappelsap + tarwekiemolie, zwanger Het uitproberen waard!
hier ook deze rond er mee gestart ,zondag nod maar vermoed gewoon ongesteld te worden. merk ik nu alweer.. maaaar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus laat het jullie weten!
Ik heb het 2 rondes gedronken, en ook nog aan de tarwekiemolie gezeten. Maar hielp niet. Vele rondes later zwanger geworden met clomid.
De eerste ronde dat ik granaatappelsap dronk, gelijk zwanger. Maar of het komt door de granaatappelsap, teunisbloemolie of tarwekiemolie, dat weet ik niet. Gebruikte het allemaal voor de eerste keer dier inde. Misschien is het wel gewoon een goede combinatie geweest!!!
Icsi 1 t/m 3 niet zwanger. Icsi 4 met granaatappelsap en warme voeten zwanger! Moet wel zeggen dat icsi 4 met andere hormonen was en met betere embryo's. Maar toch... proberen waard! Nu bezig voor brusje met granaatappelsap
Ik heb zoveel probeert.. kan het niet meer bijhouden haha. Ik heb het ook gebruikt toen we "nog gewoon" probeerden. Niet zwanger. Icsi 1 gedaan, niet zwanger. Icsi 2 gedaan, zwanger maar een mk. Icsi 3 gedaan, zwanger en nu ruim 28 weken. Dus ja. Heeft het geholpen. Ik denk het niet. Ik deed nog zoveel meer andere dingen. Maar, ik voelde me er goed bij en heb wel het idee dat ik alles heb gedaan wat kan helpen. En daar gaat 't om vind ik
Ik heb deze rond granaatappelsap gedronken en ben inderdaad zwanger precies 12 maanden na m'n curretage of het nou echt aan de granaatappelsap heeft gelegen weet ik niet.. maar ik blijf het nog wel even drinken tot dat ik m'n eerste echo heb