Steken 6 dagen na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sarahhhh, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik zit nu op 6 dagen na me eisprong en had met even voor een paar minuutjes steken in mn vaginaa. Nu hoop ik dat dit een innesteling was. Hebben meer mensen dit gehad en bleken daarna zwanger?? Verder heb ik last van:
    - misselijkheid
    -duizeligheid
    -heel moe
    - En extreme opvliegers dat ik gewoon zeiknat ben

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#2 Be Happy, Oct 29, 2016
    Last edited by a moderator: Oct 29, 2016
    Gezien je onregelmatige cyclussen van 24 tot 40 dagen.....hoe heb je je eisprong eigenlijk gevonden? Op welke cyclusdag zit je nu?

Als je geen ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd, ben je helaas nooit zeker van je eisprong! Je eisprong voelen is totaal onbetrouwbaar en apps, calculator en kalenders kunnen niet in je lichaam kijken en gaan uit van een gemiddelde.

Want steken duiden veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt waar je vaak niks van merkt. Ook je andere klachten kunnen te maken hebben met een naderende eisprong.

Want als die heftige klachten met een innesteling cq zwangerschap te maken zouden hebben, zou je nu al duidelijk positief moeten testen. Ik zou echter nu niet gaan testen met een zwangerschapstest aangezien die dingen serieus waar ook op een eisprong kunnen reageren met een licht tweede streepje.
    Bovendien maak je vanaf innesteling beetje bij beetje pas HCG aan en daar kun je niet direct van die enorme klachten van hebben als die jij omschrijft.
    De meeste vrouwen hebben overigens pas symptomen vanaf week 6 van de zwangerschap. Van de innesteling merkt men doorgaans niet veel.

Ik vermoed dat je nu pas rond je eisprong zit en ik zou het de komende week dus zeker nog even gezellig gaan maken.

3. Sarahhhh

K weet bijna zeker dat mn ei is geweest want als tde laatste groeispurt was en mn ei gesprongen was kan t wel. Mn ei is dan gesprongen op dag 23 van mn cyclus. Had gevoelige tepels die daarna weer weg waren twee dagen nadat de pijn weg was. Dus t zou denk k wel kunnen en zou ik rond dag 37 ongesteld moeten worden.

Misschien heb je gelijk hoor en was het niks. Maar t was typische eisprong symptomen. Meer mense met deze ervaring?

4. Sarahhhh

Hebben meer mensen hier ervaring mee?

5. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Hier geen ervaring met stekende pijn, wel buikkrampen maar of dat echt de innesteling is geweest kan helaas niet bewezen worden. Er zit niets anders op dan af te wachten. De klachten die je noemt kunnen trouwens niet door HCG worden veroorzaakt als je die al een paar dagen hebt en de innesteling gisteren was.

Je kunt over 2 dagen een testje doen.

Share This Page