Granaatappelsap, tarwekiemolie en Conceive Plus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiefsteWens, 15 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Oh nou hopelijk was de glijmiddel het probleem en dan mooie test over paar weken! Las trouwens dat het niet helemaal zaaddodend hoeft te zijn dus dat hoeven ze er dan ook niet op te zetten. Wel kan het zaad vertraagd of vervormd raken. Beter laat dan nooit inderdaad!
    Ik ga voor je duimen!

LiefsteWens en Roos02 vinden dit leuk.
  2. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Wij gebruiken glijmiddel op waterbasis. Nooit geweten dat dat ook zaaddodend kan zijn. Toen las ik over CP en dacht, laat ik eens vragen.

Ik wil ook beginnen aan granaatappelsap van HP of POM, volgende cyclus. Ook hier veel goeds over gelezen.

3. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Andere tips zijn ook welkom. Baat het niet.....

4. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Wat grappig ik ben een week voor mijn ei ook aan granaatappel geslagen, pompoensoep en nu na me ei ook ananas :p over tarwekiemolie toch niet zo goeie ervaringen gelezen. We zullen het zien eind vd maand.. :oops:

5. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Ohw en anders is dit ook nog een goeie. Las veel goede recensies er over pureyasmine.nl

6. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Wat fijn dat je zwanger bent geworden zonder middeltjes. Dit is toch wel de fijnste manier :)

Voel je je goed?

7. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je advies. Nee zowel de tkm als de tbo ga ik niet slikken.

Heb je uiteindelijk iets anders gebruikt?

8. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Ben lekker bezig. Sorry dacht dat ik iemand ander quote.

9. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Dana, je zit nu op 11/12 dpo? En heb je al getest? Ben totaal niet nieuwsgierig hoor :p

Ik ga eens kijken naar de capsules van Superfruit. Conceive Plus staat ook op mijn lijstje.

10. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Bedankt voor je uitgebreide reactie. Fijn dat je zoveel kennis in huis hebt.

Mijn man staat nu helaas nog niet open voor extra multi's enzo. Dus ik zal me moeten opofferen en beginnen met het slikken van eea. Beginnend met granaatappelextract. Echter kon ik die van source naturals niet op Bol vinden. Of bedoelde je dat dit voor mannen goed is en niet door vrouwen. Verder ga ik even op zoek naar goede vitamines. Gewoon algemene. Helaas kan ik nu niet bij de huisarts terecht vh checken van mijn waardes. Als jij andere adviezen voor me hebt dan hoor ik het graag <3

11. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Wat bedoel je?

12. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Oeh spannend!!! Je bent in elk geval gezond bezig. Wanneer verwacht je je NOD?

Blend1 vindt dit leuk.
  13. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd. Ik duik mijn bedje in en lees graag jullie reacties.

14. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Deze had ik, https://www.vita-send.nl/product/granaatappel-extract/?gclid=CjwKCAjwp-X0BRAFEiwAheRuixiFIU5r0zXzczs0KKPY6GDBFiYMT367L-Ye9AEXw7XL5qAsol955BoCQXQQAvD_BwE bol heeft m idd niet meer, maar die heeft bijv wel granaatappelextract van superfruit.nl. ik zou even googelen en kijken naar % ellaginezuur. Overigens meteen stoppen bij positieve test.

Wat jammer dat je partner niet klein steentje wil bijdragen :( herken het wel hoor, die van mij kon er na de 3e MA niet meer onderuit. Het duurt 3-6mnd voor het effect heeft bij mannen dus zou mooi zi j n als ue op zn minst wil starten met folaat (actieve foliumzuur), selenium, zink en vit C en E (of dus goede multi). Het ligt zo vaak aan de man (50/50 volgens mij) maar op de 1 of andere manier wordt het altijd bij de vrouw neergelegd :rolleyes:

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Deze ronde heb ik enkel vitamine d3 en folaat gebruikt. Buiten de voorgeschreven medicijnen om. Mn lichaam voor de rest met rust gelaten.
    Heb van alles geprobeerd, 100den euro's uitgegeven zonder resultaat.

Belangrijk zijn d3, folaat en b12. Of een goede natuurlijke multivitamine.

16. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Dank je wel.

Ik heb vannacht (ik kon niet slapen :p) granaatappelextract van Superfruit besteld. Heeft ook 40procent ellaginezuur. Komt volgens mij op hetzelfde neer als wat jij had.

Ja, ik probeer nu dmv voeding mijn man de vitamines te laten nuttigen haha. Ik kan voorzichtig aan voor hem kijken naar een goede multivitanine. Dan hebben we dat in elk geval in huis. En ja, op een gegeven moment 'moet' hij ook. Overigens heb ik ook Conceive Plus besteld. Ben daar ook wel benieuwd naar. Ik ga voor mezelf nog wat goede vitamines aanschaffen en dan is het wel klaar haha! Ik lees veel goeds over Gravitamon. Jullie hier ervaring mee?

17. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Nee gravitamon is geen goede volgens mij. Heb echt veel gegoogeld en is best lastig om multi te vinden met alle actieve vitamines te vinden. Zelf vond ik de vitals mama capsules goede doseringen (1 pd is echt voldoende ipv voorgeschreven 2) https://ovabalance.eu/product/multivitamine-zwanger/
    En de vitakruid dag en nacht heeft goede vitamines.
    Maar ook hierbij.. genoeg vrouwen die met een gewone kruidvat multi het prima doen. Maar omdat ik wist dat ik een omzet probleem heb (40% vd bevolking) wil ik met de actieve b vitamines erin (folaat ipv foliumzuur, methylcobalamine als b12 etc en p5p als b6).

Emma1995 vindt dit leuk.
  18. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Had je de d3 en folaat apart? En de b12 ook apart? Toevallig linkjes? Het is nog best wel een hele zoektocht naar de goede supplementen.

19. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Vlinder ik heb gekeken naar jouw linkje maar zie daar geen folaat staan. Of staat het onder een andere bestandsnaam. Ik lees namelijk wel goede dingen over deze en wil 'm denk ik gaan bestellen. Vooral omdat alle actieve bestanddelen er verder ook inzitten. Behalve omega 3 geloof ik.

Verder kwam ik dit linkje tegen. Wellicht interessant: https://www.duurzaamzwanger.nl/blog/foliumzuur-vs-folaat-en-synergie-tussen-folaat-en-vitamine-b12

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij vitaminstore

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina