Granaatappelsap voor betere innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL
    Zoooo hier ook de granaatappelsap in huis gehaald ! Met het mom van baadt het niet dan schaadt het niet !
    Van healthy people en wil van de week nog die van pom halen omdat daar meer in zou zitten dan in die van hp?!?!?
    Maargoed wat is jullie ervaring??
    Inderdaad al lang bezig geweest zonder de sap , en daarna toch begonnen met de sap en zwanger??? Of had het geen zin?? En hoeveel glazen per dag dronken jullie en was het de gehele cyclus of pas vanaf eisprong??
     
  2. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was in de 6e maand zwanger geraakt, toevallig ook de maand waarin ik met granaatappelsap begon alleen maakte ik deze zelf. Ik dronk vanaf de eisprong elke dag een glas :)
     
  3. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL

    Ohh echt !? Gefeliciteerd !!
    Hoe maak je deze het beste zelf???
    Zou je het ook de hele cyclus kunnen drinken?
     
  4. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaa dat lijkt mij wel hoor, haha! Het is super gezond!
    Het is een heel gedoe om de appel te pellen maar het is echt lekker (vind ik), je kan het beste een filmpje opzoeken die uitlegt hoe je het pelt. Als je alle pitjes hebt maal je die in de blender, leg een zeef bovenop een kom en laat de sap in de zeef lopen. Dan ga je met een lepel door de zeef heen tot je weet dat alle pitjes over zijn en het sap in de kom zit, en met de overgebleven pitten herhaal je het 2x. Ik kreeg er altijd wel flik wat sap uit en het is ook wel lekker als je het mengt met wat sinaasappelsap :)..

    Was dit te volgen? Hahahaha
     
  5. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh en draag een schort, de vlekken zijn erg hardnekkig!
     
  6. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hahah dank jewel !! Ik zal eens kijken want k heb (nog) geen blender.. maargoed wil zoiezo die van pom halen omdat dat blijkbaar 100% granaatappel in zou zitten.. maar die hadden ze bij de winkel waar ik was niet ! Heb je verder nog tips of dingen gedaan?😂
     
  7. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
    #7 rijo, 3 okt 2016
    Laatst bewerkt: 3 okt 2016
    Ik ben na bijna 5 jaar zwanger geraakt dmv icsi (tweede icsi) en in diezelfde ronde heb ik dagelijks 100 cc granaatappelsap van Pom gedronken en twee koppen frambozenbladthee. Dit had ik nog nooit eerder gedronken in die bijna 5 jaar, dus ik ben er wel van overtuigd dat het bij ons heeft geholpen! Bij de terugplaatsing van de cryo van mijn dochter (eerste tp na de geboorte van mijn zoon) heb ik het weer gedronken en voila... Een dochter uit geboren! Succes!
     
  8. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat nog meer..? Zorgen voor een orgasme na mijn vriend, daarna 20 min blijven liggen met een kussen onder mijn billen (doe hier wel maar even een handdoek eroverheen hahaha), zorgen dat ik altijd warme voeten had (dus ook 's nachts sokken!! Deed ik ook pas diezelfde ronde) verder gewoon lekker relaxen :)
     
  9. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL

    Oohh echt waar?? Wat goed zeg!!! Dat zegt idd wel veel..toeval of niet !.dat van die thee had ik inderdaad ook gelezen..alleen welke is dat of waar kun je die krijgen??
     
  10. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL

    Haha jaa van die handdoek doe k.ook... zo vies anders..maargoed we gaan aan de slag haha!!
     
  11. Wish88

    Wish88 Bekend lid

    31 jan 2014
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou granaatappel thee ook helpen? Of moet ik ook maar de dap gaan inslaan? En het is dus vanaf de eiersprong elke dan 100 cc sap?

    Sorry als ik dom klink
     
  12. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ik raakte zwanger in de ronde dat ik granaatappelsap ben gaan drinken. Maar in diezelfde ronde ben ik ook vit. D en B12 gaan gebruiken, heb ik liters frambozenbladthee gedronken en wandelde ik 45 min per dag. Of het nou een combinatie was van dat alles of gewoon geluk weet ik niet maar dat vond ik na mijn positieve test ook niet heel belangrijk meer, het doel was dan hoe dan ook behaald:p
     
  13. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk beter de sap, en gewoon doen :) baad het niet dan schaad het niet toch :D
     
  14. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Weet iemand welke winkels de granaatappelssap van POM verkopen? bij de AH hier om de hoek hebben ze het niet.. Ik wil er deze maand ook mee beginnen
     
  15. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mss bij de grotere ah??? Of jumbo??
     
  16. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hahaa zooo dat kun je wel zeggen !! Die frambozenbladthee he... die doet toch ook goede zaken haha !! Waar had jij die gehaald ???
     
  17. volgoedemoed

    volgoedemoed Bekend lid

    26 mrt 2016
    518
    5
    18
    NULL
    NULL

    Ik drink het nu al en het is mijn 1e dag van menstruatie..2 grote glazen ! Vind het ook nog best lekker !!
     
  18. Chocola

    Chocola Actief lid

    2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ik vond de granaatappelssap echt heel vies😝 Maar ook hier was het met drinken van de granaatappelssap raak 😃 Ik heb de flessen bij de eco winkel gehaald, want ook hier was de POM niet verkrijgbaar, maar je kunt de biologische varianten ook online bestellen. Elke dag 150cc gedronken en ook in combinatie met een zwanger worden multivitamine van Orthica met voldoende vitamine B en D (schijnt nodig te zijn voor een succesvolle innesteling) en tot slot elke dag een theelepel lijnzaadolie (biologisch), super ranzig maar dat schijnt dan weer voldoende zuurstof naar je cellen in de baarmoeder te brengen waardoor het innestelen gemakkelijker gaat. Dit waren overigens allemaal trucjes van mijn homeopaat.

    Succes meiden!!!
     
  19. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Volgens de site van de XL hebben ze het daar ook niet.. Zo maar langs de Jumbo, en anders maar kijken of ze iets bij de Toko hebben..
    Ben heel benieuwd.. Nu ronde 11 in totaal ronde 2 na miskraam dus het mag wel eens:)
     
  20. Mel7

    Mel7 Bekend lid

    12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je het zelf maakt is het wel lekker zoet :p
     

Deel Deze Pagina