eiden . Even een vraagje, of eigenlijk 2. Ik heb zaterdag een zeer positieve test gehad en afgelope dagen ook de laatste groeispurt gevoelt en 4 dagen lang elke dag een moment gehad met vruchtbaarslijm Ook temp. Ik deze maand voor de 1e keer. Vanaf mijn menstruatie was mijn temp. Rond de 36.1/36.2.. nu was deze gister 36.4 en nu weer 36.3 Mn ei kan vandaag evt nog springen , wanneer zou ik dan een temp. Stijging kunnen waarnemen? Vanaf morgen al of duurt dit enkele dagen? Vraag 2 : we hebben zaterdagochtend (dag van positieve test) gezellig gehad en gisterochtend ook ! Gewoon omdat het zo uitkwam stel mijn ei springt vanochtend /vanmiddag dan heeft vanavond toch ook nog zin?? Verder doe ik vanmiddag nog maar even een ovu testje om te zien hoe die is... mss dat mijn ei toch later is ? Dan kan ik gewoon om.de dag aanhouden toch?
Als vandaag je ei springt heb je morgen je tempr verhoging Ik zou het vanavond ook nog gezellig maken, een eicel leeft nog ongeveer 12 uur na het springen.. Baad het niet schaadt het niet
Ah top! dankjewel! Nou volgens mij zijn beiden even erg hahaha ik zal vanaf morgen maar weer netjes gaan tempen heb zojuist een CB met smily gehaald.. die maar zo gebruiken
Jaa toch he ?? Het is dan wel 3 x maarja wie weet... En dan nog even om de dag verder? Had net wel een hoop slijm wat bruin/ rozig was..zou dat een ovulatiebloeding kunne zijn🤔
Begin nu net ovulatiepijn te krijgen.. pff wat doet dat toch elke keer een pijn! vanavond dus aan de klus wanneer dochterlief op bedje ligt
jaa vervelend is dat he.. k heb ook al een aantal dagen van die steekjes gehad links.. maar heb ook lichte steekjes van onder.... waar dat doorkomt?/ heb wel eens gehoord dat dat door doorbloeding komt ofzo maar zou het dus niet via de granaatappel komen?? aangezien die daar voor zorgt? nou ik hoop van harte dat ik morgen of woensdag een temp. stijging heb alles klopt verder, positieve test, vruchtbaar slijm, steekjes diep van binnen, nou vandaag was het best even wat slijm : bruin/rozig... nu die temp. nog ! succes vanavond weer he haha
Vanavond ook maar even extra lang blijven liggen haha Ik heb het sinds de geboorte van m'n dochter elke maand aan links of rechts en doortrekkend in mn rug weet dan echt niet waar ik t zoeken moet
Ik word een beetje moedeloos, nu een half uur eerder wakker als gister en dus ook eerder getempt is tie 0,2 hoger dan gister.. Nu weet ik dus niet of mn ei al geweest is.. Morgen en donderdag word het meten helemaal lastig aangezien ik dan om 5 uur al uit bed moet voor mn werk
Ooeiii dat is idd lastig !!! Maargoed gewoon doen.. dan heb je in elk geval iets van zicht er op he? Als ie nog meer stijgt heb je hem gehad. Wat denk je hier van.. volgens mij gister mijn ei gehad??
Ik denk indd dat je ei is geweest.. Die van mij ook denk ik trouwens heb sinds een 2 uur geleden steeds hele waterige afscheiding geen vruchtbaar slijm meer
Kdenk het ook! Zal morgen nog eens temp.! Oohh dat zal dan vast wel ! Zijn het niet de laatste restjes van vriendlief hahah..
Hmm dat kan natuurlijk ook nog ja.. maar is dat njet een beetje laat nadien? Hebben gister om half 8 ofzo gevreeën en begon om 11 vanmorgen te lopen
Ik heb een clubje opgezet http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/636932-nestelclubje.html#post20174976 Aangezien we het hier niet alleen meer over granaatappelsap hebben haha Ik vind trouwens de Granaatappelsap van POM echt super ranzig blg
Okee leuk k zal straks even kijken!! Gezellig!! Hahaha gewoon bij hp.houden dus! Doe k ook en drink extra granaatappel/framboos! Ook van.hp
Hoi dames, Ik lees al vanaf het begin mee en ben na mn menstruatie gelijk begonnen met de granaatappelsap van pom. Ook heb ik weer goed mn voeten warm gehouden (vorige keer ook gedaan en zwanger maar helaas uitgelopen in een miskraam) Gisterochtend op 5dpo een beetje slijm met een sliertje bloed verloren bij het afvegen en sindsdien menstruatiekrampen dus ik ben benieuwd. Zodra ik het weet zal ik het hier met jullie delen. Het blijft spannend he tussen eisprong en menstruatie 😊 Groetjes mamaja