Die laatste van het kv is positief, die van de action van de 19e denk ik ook wel want action word bij mij ook nooit donkerder
Ik hoop zo dat het eitje is geweest als die van 19 positief was, zou het betekenen dat mijn ei gister of vandaag springt toch? Mijn temp was vandaag helaas 0,1 lager als gister.. zegt dat wat? Owhjah de CB gaf geen smiley aan😱 Betekent dat het toch geen piek was? (Op de 19de)?
Wat gek, als de 19e positief was springt je ei indd gister of vandaag.. je tempr na je eisprong stijgt ongeveer 0,5 graden
Als ik naar je tempr kijk denk ik niet dat je ei al gesprongen is jammer dat er data mist dan is het al lastiger te beoordelen
Je temp. Kan altijd wat later omhoog gaan.. bij.mij steeg deze 1 dag , zakte weer 1 dag en nu sinds 2 dagen verhoogt... mss gaat het geleidelijk. Maar zijj die testen met smiley niet minder gevoelig??? Mss dat deze later dat hormoon meet? Die van sensitest zijn ook verschillend! Ene is gevoeliger dan de ander3
Heb jij je eisprong al gehad? Hmmm k weer niet hoe de gevoeligheid daarvan ligt, maar vandaag gaf die ook gewoon negatoef aan (de cb)
Van Healthy People is overal te krijgen in de koeling en die is 1,99 voor een liter Van POM heb ik bij de Jumbo gehaald en die is 3,80 voor 700ml
Ik heb deze maand voor het eerst granaatappelsap gedronken van HP. Elke dag 150cc. En ik had vanochtend een positieve test, ben morgen als alles goed blijft zitten 4 weken zwanger 😊
Ik drink nu elke dag een glas van POM en een glas van HP, nog 8 dagen tot NOD, maar ga volgende week zondag testen.. ben heel benieuwd
Owh wat goed romantic!! @mommysince13 spannen! Wat zegt je gevoel? Temp je ook? Ik heb deze maand maar granaat appel gegeten ipv de sap gedronken vond dat toch lekkerder hah, vanochtend een stijging van 0.2 op mijn temp kaartje, maar door de weinig meerpunten nog niet echt iets kunnen opmaken... ben zo bang dat ik geen eitje heb gehad alleen een positieve ovu test (vraag me niet waarom maar het spookt door mijn hoofd xD)
Ik temp ook ja, m'n temperatuur is sinds vandaag nog iets hoger als anders wat het ook was de keren toen ik zwanger was maarja dat hoeft niks te zeggen natuurlijk.. M'n man denkt dat het raak is en m'n kat stalkt me sinds gisteren haha maar zelf weet k het niet zo, wil niet te veel hopen na zoveel maanden