Ik heb niet zo veel zin om nog naar de kruidvat te gaan.. denk zondag nog maar testen en anders m'n ongi afwachten Maar denk gewoon weer een verloren ronde
Loetje : Ik heb ook die van healthy people , hebben ze zowat overal , staat in de koeling. Ik heb daar 2 glazen per dag van gedronken en in combinatie met granaatappel/framboos. Krijg je nog eens wat extra's binnen en het is gezond. En toeval of niet , in de 9e ronde voor de 1e keer gebruikt het is raak als ik de test moet geloven
uhmm neee niet echt.. alleen een wat betere weerstand want mijn verkoudheid heeft niet doorgezet haha. wat normaal wel is of makkelijk is. ik ga er dus ook lekker mee door
@Volgoedmoed: Hij zal heus oplopen positive vibes @Mommy: ik zie niks, misschien moet het nog komen, hoe is je temp? Ik ben vandaag zo druk geweest, heb een paar zittingen achter de rug gehad, vandaag zo geen tijd gehad om even ergens aan te denken haha.. Heb wat krampjes en met vlagen opeens duizelig.. zegt dat iets? haha (overwerkt? XD)
Wish, ik begin nu ook weer over m'n nod te twijfelen of ik 10 of 11dpo ben M'n tempr was vanmorgen om 7uur 37 ipv 36,6
de tempr die ik noemde zijn dan van die tijd 'normaal' na zo lang bezig zijn en temperatuur meten weet ik wel een beetje hoe die reageerd dus ik temp niet altijd de zelfde tijd maar normaal heb ik na m'n ei dit ongeveer 5 uur: 36,3/35,4 7 uur 36,6 8 uur 36,8 Van de week een dipje woensdag om 5 36,1 En donderdag om 5 zat ik op 36,7 Spannend he
Trouwens vanmiddag 1 keer een heel klein beetje bruin na het afvegen, was echt minimaal daarna niet meer gehad
Spannend mommy! K heb last van ongi krampjes pff alsof k elk moment ongi ga worden... zelfs de spieren rond mijn schaamstreek doen pijn... dezeklachten heb ik standaard week coor mijn ongi dus ik denk dat derode zee er al aankomt😔😔
Hmm misschien wacht ik toch even tot na m'n nod met testen Vanmorgen was ik om half 6 wakker om te plassen en toen gelijk getemperatuurt toen zat hij op 36,3 en net om 8 uur na dus na 2,5 uur nog slapen zat hij op 36,7
2 dipsticks van gister en vandaag..de onderste van vandaag. En 1 van kruidvat ook binnen de tijd. Hopelijk loopt deze snel op!!
Dank jewel meis! Zo onwerkelijk en dringt nog niet echt door denk ik haha. Hopelijk voor jou ook heeeel snel zo'n test!