Dit xijn super mooie testen volgordmoed! Geniet er onwijs van! Mijn temp is ietwat gezakt, zit op 7dpo moet k al conclusies trekken?
Wish, het hoeft niks te betekenen als je het vannacht koud heb gehad (zoals ik) kan hij ietwat lager zijn als dat je gewend bent Kan ook een nesteldipje zijn maar dan zou die morgen hoger moeten worden als dat je gewend bent
wie o wie o wie, kan mij zeggen waar granaatappel sap te koop is van POM. Echt ik ben nu 7 ! super markten af geweest, zowel in regio Rotterdam als Hilversum en het is nergens te koop. Help?
Het staat in de koeling he, misschien een domme opmerking haha niet lullig bedoeld maar m'n man die stond laatst te zoeken in het schap bij de dubbelfris.. maar volgens mij kan je het online ook krijgen Anders zelf persen of gewoon een granaatappel per dag eten
ja maar zowel koeling als het rek niet.. dus ook gevraagd aan de medewerkers steeds... online gezocht, maar jumbo bezorgd hier niet, en AH pas vanaf 85 euro...:x dus even geen idee. we hebben hier geen dirk. maar afhankelijk waar die zit zou ik wel ergens heen kunnen rijden als ze het hebben.
Wat een klote nacht zeg zo beroerd dat ik maar uit bed ben gegaan Temperatuur was 36,9 dus getest nog omo-wit dus ga er maar van uit dat ik morgen of dinsdag ongesteld ga worden
Mommy: vind ik niet leuk voor jou !!!! Ik zou de sap wel gewoon lekker doordrinken voor de volgende ronde !
Ik kwam van de week een artikel tegen over bloeddrukverlagende medicijnen (als bètablokkers) dat die een man voor 11% minder vruchtbaar maken.. mijn man slikt bètablokkers omdat z'n bloeddruk anders zo hoog is waardoor hij niet meer kan functioneren Ik wacht eerst m'n menstruatie maar af deze week, en dan naar de huisarts ben het zo zat elke keer dit word dan al ronde 12 waar we in gaan
Ahh mommy! Is vandaag je nod? Balen is dat zeg Ik denk dat wij ook door moeten naar de volgende ronde alweer pff word er moedeloos van vandaag 8dpo maar mijn ongi kwalen zijn erg aanweizg (altijd een week ervoor) temp s 36.9 vandaag maar dat zegt nog niks
Ik weet m'n nod niet zeker, had 2 weken terug op zondag een (denk ik) positieve ovulatietest en maandag avond ovulatiepijn In die tijd schommelde m'n temperatuur zo dat ik het gewoon niet 100% zeker weet ik ben uitgegaan van de ovulatiepijn dat dat m'n eisprong is geweest Maar heb pas een duidelijke temperatuur stijging waargenomen op donderdag ochtend Wellicht is m'n nod woensdag pas en ben ik veel te vroeg met testen, heb ook getest met Action early kan daar niks van vinden dus als ik deze week niet ongi word test ik zaterdag met kruidvat 2v5
Wish88 : Houd moed he !! Het kan nog alle kanten op! En mommy wie weet is dat de boosdoener wel!! Ik zou er zeker voor gaan bellen en wie weet kan je wel eerder terecht voor iets ?? Al is het maar te kijken hoe het zaad is nu.
Ik eis gewoon dat we langs mogen want hier ga ik echt aan onderdoor ben de hele ochtend met vlagen al weer aan het huilen terwijl ik nog geen eens ongesteld ben.. ik wil duidelijkheid over de medicijnen van manlief en ik wil een bloedtest of mijn waardes allemaal gewoon kloppen
Gelijk heb je! Dan heb je in elk geval iets meer duidelijkheid voor jezelf ! Hoe gaat het nu ondertussen?
Wel oke, vanmiddag nog een lange strandwandeling gemaakt met z'n 3tjes was verhelderend Ben er achter dat ik na m'n miskraam gewoon helemaal het vertrouwen in mn lichaam kwijt ben. Ik heb nu gewoon bevestiging nodig of het wel of niet goed is Ik ben boos door die nieuwe onderzoeken van de bètablokkers want dat zou betekenen dat als maniefs zaad slechter is daardoor dat het afgelopen jaar gewoon voor niks is geweest. Maar al met al ben ik ook heel erg bang, bang dat er iets mis is met mij, of mijn man of ons beiden. Bang dat als ik weer zwanger mag worden het weer mis gaat of dat ik weer zo'n zwangerschap heb als met E Maar ook geeft geen bloed nog steeds een beetje moed maar ik hou er nu gewoon rekening mee dat jk ongesteld ga worden. Als dat zo is bellen de de huisarts voor antwoorden, ik zal dan ook minder actief op zp komen ik heb rust nodig om het allemaal een plekje te geven. Temperaturen ga ik niet meer aan beginnen. Over 2 werkjes ga ik een lang weekend met alleen manlief weg even tot rust komen. Ik heb het gewoon gehad