Ja je hebt ook gelijk moet ook niet opgeven maar begin nou toch wel een beetje in zo'n dip te vallen nu dit er ook nog eens bij komt maar jouw ervaring geeft me weer een stukje hoop
Qua concentraat of niet: Volgens mij halen ze dan water uit het sap, zodat er alleen concentraat overblijft. Dat is makkelijker te transporteren (want minder volume) en dus goedkoper. Daarna voegen ze er weer water bij en krijg je sap. Niks anders. Zo dacht ik altijd iig, maar ben ook geen expert hoor die van pom smaakte wel 'echt' iig vond ik alle dranken waar suiker aan toegevoegd is hou ik niet van. Die van pom was een klein beetje zuur heb nu granaatappelsap van bjorg gekocht. Biologisch merk. Is 100% puur sap. Maar nog niet gedronken, wacht mn ei af ben benieuwd!
Hier ook gestart met granaatappelsap van Healthy People. Begonnen kort na de eisprong. Na bijna 11 maanden oefenen ga je toch vanalles proberen.. hoop zo dat het eindelijk lukt!
Cookies op AD.nl | AD.nl Hoi lady's wou deze link even met jullie delen. Ik kwam hem net tegen. Het gaat over de sapjes van hp... Nog slechter als cola. Hmmm
@jster Ik heb het gelezen. Meer als coca cola Dat klinkt niet goed. Maar er stond niet over het Granaatappel soort. Bosbes en Framboos? Wil ik best weten hoe het met de granaatappel sap zit..
Ik Denk dat als ze het bij 1 soort doen ze het ook bij de andere soorten doen. Ik had zowiezo al nooit een goed gevoel over hp. Ik ben vanaf het begin dan ook die van pom gaan drinken, dan maar iets duurder uit.
Ik ben al 2 dagen begonnen met HP granaatappelsap. Kan dat kwaad voor mijn ei,? Omdat de meesten zeggen gelijk na de ei te beginnen zijn. Kan geen kwaad toch voor het ei? Sommige zeggen ook vanaf cyclus dag 1 begonnen te zijn.
Ik ga me ook maar eens melden hier. Wij zitten nu in ronde 6. Baadt het niet... haha. Ik ga niet alle 57 pagina's teruglezen vandaar even mijn korte vragen: 1. Waarom granaatappelsap? 2. Welke merk? 3. Vanaf wanneer drinken tot wanneer? 4. Hoeveel?
Kijk die bosbes/framboos zitten er 11g suikers in per 100ml. 100ml is een halve glas ongeveer. Gemiddeld weegt een suikerklontje 3,5g, in een glas zitten er dus 6,3 suikerklontjes. Heel veel!! Grantaatappelsap van Healthy people zitten er 9,1g suikers per 100ml. Dus omgerekend 5,2 suikerklontjes per glas. Iets minder maar nog steeds te veel eigenlijk Ter vergelijking, in een glas cola zitten er 5,9 suikerklontjes. (10,3G suikers per 100ml.
De ingredienten van de granaatappelsap van HP: Ingrediënten: Water, granaatappelsap (24%)*, fructose, appelbessap (3%)*, vitamine C en E, * uit concentraat. Maar 24% granaatappelsap dus en veel suiker (fructose). Ik zou dus voor de pure variant van granaatappelsap gaan van de bio winkel of van zonnatura.
Loesmari, Ik denk dat je het heel de cyclus door kan drinken. Kan niet veel kwaad, alleen wordt dat wel prijzig Nina, Het bevordert de innesteling Pom is het meest populaire denk ik. Te koop bij jumbo? Meeste drinken startend bij ei tot aan nod 1 glas per dag
Hoi dames Ik heb steekproef zo mee gelezen. En zie dat veel van jullie dit al Sinds 4 maand doen. Maar ik zie nog geen enkel met een positieve resultaat Voor een bevordering van instelling, moet je baarmoeder goed warm zijn en doorbloed. Dat gaat niet met koude fruitsoorten. Je zult daarvoor warme producten moeten gebruiken Als jullie het zien zitten om een Arabische middeltje te gebruiken.. Dan wil ik jullie wel tips geven om je koude baarmoeder terug warm te krijgen.. Het kost je niks! En ach een cyclus is het proberen waard toch!
Ok is goed. Ja echt prijzig.. 4 Dec verwacht ik mijn ei. Ben nu al 2 dagen ermee bezig. Ik doe het dan om de zoveel dag ofzo. Na mijn ei tot de innesteling ofzo. Anders idd prijzig... Dank je
Ik Denk dat het te maken heeft met de stoffen die in de sap zitten die helpen en van 1 drankje per dag kan het niet kwaad denk ik. Ik drink daarbij veel thee en ook thee met lavendel had namelijk gelezen dat dat je ook warm houd vanbinnen. Maar ik ben zeker geïnteresseerd in dat middeltje
Lavendel drinken zal niet helpen om te verwamen. Je moet stome. Er is een manier van drinken en dat zijn palmpollen.. En de andere manier is de hete olie therapie om je buik te verwarmen. Plus, in de eerste cyclus tot aan je eisprong. Verse geraspte gember, als thee te drinken. Op deze manieren kan je je baarmoeder verwarmen Als er nog info moet verschaft worden! Dan hoor ik het x
Elke keer dat ik zwanger werd (5x) POM en conceive plus gebruikt (of iui) en de keren dat ik zwanger bleef; utrogestan Dus ik geloof wel degelijk in POM. Baby 1: 28 maanden Baby 2; 1 maand Dus; proberen!!!
De 29 voordelen van een granaatappel - OptimaleGezondheid.com Het is sowieso niet slecht een aantal punten zijn wel goed voor de vruchtbaarheid. Ik hou best wel van een sapje op z'n tijd. Dus opzich geen straf op deze manier. Eerst die van HP genomen. Zit nog zo ver van de eisprong vandaan, dus soort opwarmertje. Deze is echt lekker! Maar dat komt natuurlijk door de suiker... Nu die van Biona begonnen, bij de natuurwinkel gehaald. Deze is toch... Een stuk minder lekker. Beetje wrang ofzo. Maar, absoluut gezonder kost ook 'maar' 6 euro per liter. Voelt verder wel goed.
Ik was zojuist bij de AH, maar daar kon ik de POM niet vinden. Trouwens hè, ik slik nu een aantal maanden tarwekiemolie en i.c.m. hormonen was mijn bms wel steeds goed. Echter, afgelopen ronde heb ik 32 dagen hormonen gespoten en ben ik vanaf 3 dpo gaan bloeden (rood/bruin, de ene keer wat meer, dan weer bijna niets..) en dit heeft zeker 2 weken geduurd. Misschien was de boel iets té goed doorbloed? Ik ben vooralsnog nu dus maar gestopt met Tarwekiem. Herkent iemand dit?
Hier ook 4 maanden niet zwanger zonder POM, 5e maand POM gaan drinken en toen zwanger. Toeval? Geen idee, we zullen het nooit weten Misschien is het voor sommige net even dat ene extraatje dat ze nodig hebben ik weet het niet.