Granaatappelsap voor betere innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Geeen idee..de doorbloeding zou beter worden???

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #42 Mommysince13, 5 okt 2016
    Laatst bewerkt: 5 okt 2016
    Je voeten staan centraal in het warm houden van je lichaam, ga maar eens na, als je koude voeten hebt heb je het waarschijnlijk helemaal koud.. zolang je warm blijft heb je betere bloedstroom en circulatie. En dat is dan weer nodig om een innesteling te bevorderen.. vandaar voeten warm houden dus
    Het schijnt dan ook nog zo te zijn dat je voeten in directe verbinding staan met je baarmoeder en de doorbloeding van je baarmoederslijmvlies ofzo

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    owhhh zooo... tijd om een kruik in mijn bed te gooien dus! ik heb namelijk ijsblokken aan me lijf hahaha

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik had gister een mooi overzicht gevonden om innesteling te bevorderen.. Ga hem even terug zoeken :)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  6. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
  7. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Bij mij was het de derde maand proberen raak, en sinds m'n eisprong van de tweede maand begonnen met granaatappelssap drinken. Dus idd zeker typisch, maar zou het volgende keer toch weer proberen mochten we nog een derde kindje willen ☺️

8. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    haha jaa k blijf mezelf echt afvragen WAT er nu voor zorgt dat het bij veel vrouwen we ineens wilt lukken...
    k drink iedere middag 2 glazen en haal morgen nog zwanger worden vitamines.. alleen even kijken welke ...
    ik slik nu foliumzuur en vitamine d in 1 van kruidvat en davitamon compleet...dus vermoed dat ik de vitamon wel mag laten staan dan toch?? anders slik ik 3 verschillende pillen..beetje te veel lijkt mij??

en idd zou k ook zeker doen als je er baat bij had...en frambozenblad thee??zat jij daar nu ook aan?? k weet het niet meer..staan ondertussen zoveel reacties haha.

9. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Is dit de goede thee aangezien ze het alleen over het versterken van de baarmoederspieren hebben??

Bijgevoegde bestanden:

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Erg interessant!

Er zijn best wat dingen die goed te doen zijn om te veranderen en die ook gezonder voor je zijn.
    Slik nu dagelijks davitamon mama plus (met visolie).
    En wil vanaf volgende cyclus volgende dingen extra gaan doen:

-iedere dag glaasje granaatappelsap
    -niet te warm douchen (als het kouder wordt erg geneigd om dit wel te doen)
    -voeten warm houden
    -bovenbenen masseren (sowieso erg prettig, aangezien ik veel sta en loop op mn werk)
    -geen fris meer, maar meer water en thee drinken
    -meer fruit eten
    -zoveel mogelijk suikers vermijden (heb het dan over snoep, koek, chips)
    -dagelijks wat verschillende soorten noten eten
    -tarwegras met kokoswater en beetje honing
    -regelmaat met slapen, dus echt uiterlijk 11 uur in bed en max om 8 uur er weer uit (her en der een uitzondering daar gelaten)

We proberen al redelijk gevarieerd te eten en ik beweeg genoeg.
    Ben benieuwd of ik me er sowieso beter door voel en beter de winter in ga.

Wat willen jullie nog meer gaan proberen?

11. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hihi hier ook wat aanpassingen ! We gaan de 9e ronde in nu... morgen even andere multivitamine halen.
    Ik drink vanaf gister granaatappelsap , wil ik iedere dag gaan doen tot einde cyclus...
    Meer thee drinken.en dan die frambozenbladthee .. nou om de dag doen we ook al als de zin en fut er is... even blijven liggen ook.. zoveel mogelijk wisselend eten en 2 stuks fruit op een dag eet k ook al dus ook dat is er al haha..
    Morgen even bloed laten prikken om te zien of er een te kort is in een bepaald vitamine of dergelijke.. heb k daar ook weer wat meer zekerheid over!

12. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Hier ook aanpassingen:

- Eet elke dag minimaal 2 stukken fruit.. gisteren zelfs 5 omdat ik het zo lekker vind haha.
    - eten elke dag bij het avond eten groente en snack groente tussendoor.
    - we zijn vanaf gisteren na het eten 1 uur aan het wandelen. Maar we doen al werk waarmee we niet de hele dag zitten en al veel bewegen.
    - we slikken allebei foliumzuur, voor de man gelezen dat dit ook goed is voor zijn zaad en ik slik zwanger worden van de etos.
    - Mijn ontbijt is wel magere yoghurt met cocus, zaden en noten. Ook drink ik sinds vandaag granaatappelsap en drink ik al 2 maanden elke ochtend yakult voor mijn darmen.
    - koffie drink ik ook gewoon, maar dat is maximaal 4 koppen per dag en 3 daar van zijn slappe bakken :p

Warme voeten moet ik echt wat aan gaan doen. Want ze zijn in bed nu heel koud..

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hier ook stom eigenlijk dat ik dat pas vanaf nu wil doen, maar had het idee dat ik er dan juist mee bezig zou zijn..

- We eten minder zout (dat al vanaf begin het jaar) ik maak alle sauzen voor gerechten zelf, geen zakjes en pakjes meer
    - minder suikers (voornamelijk in frisdrank)
    - elke dag een glas granaatappelsap en 2 koppen frambozenblad thee voor het slapen een glas kamille thee om te ontspannen
    - veel water drinken
    - voeten warm houden
    - elke dag even douchen
    - elke dag een half uurtje yoga om te ontspannen (verdere beweging zit wel goed met werk in een supermarkt en een hyperactieve 3jarige)
    - ontbijten (ik ben echt geen ochtendmens kan absoluut niet ontbijten maar zo mis je wel vitamines, dus zit nu met lange tanden ontbijtgranen naar binnen te werken haha)
    - meer leuke dingen doen
    - ik slik sinds mijn miskraam davitamon mama plus (dus de omega-3 variant)

14. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    kijk zo kunne we nog tips van elkaar overnemen he haha.
    laten we met zn alle hopen dat het helpt !!

mommysince13 kun jij een afbeelding sturen van de frambozenbladthee?? welke jij heb....

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dames is was gisteren in de vitaminestore om frambozenbladthee te halen en toen vroeg die vrouw waarvoor ik het ging gebruiken, toen ik het vertelde raadde ze me het zeer af. Dit omdat frambozenbladthee vroeg in de zwangerschap gevaarlijk is en eigenlijk bedoeld is voor de periode net voor de bevalling, dit omdat het ervoor zorgt dat alles van binnen slapper wordt waardoor de bevalling en de weeën gaan beginnen. Dit gebeurd dus ook als je het nu al drink waardoor het dus slapper wordt en de innesteling mogelijk niet wil lukken of je zelf een miskraam kan krijgen. Het heeft namelijk tijd nodig om weer strakker te worden dus dames doe het niet! Jullie moeten het zelf weten natuurlijk maar wou dit toch even met jullie delen en vooral waarschuwen!

Wel gaf ze nog een tip die ze geleerd had toen ze Chinese geneeswijze studeerde: je zou het vruchtbaarste zijn om 6 uur in de avond.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @volgoedemoed: merk is Heath en Heather bij de tuinen gehaald

@brinsa: ik had juist begrepen dat die thee je baarmoeder juist verstevigd.. ik wilde er sowieso mee stoppen na m'n eisprong

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Als je op internet zoekt naar frambozenblas thee, wordt het ook echt alleen aangeraden 6 weken voor je ben uitgerekend!
    Ik doe jet dan dus ook echt niet!

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  19. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Okeee nouu dan probeer ik het deze ronde eerst met granaatappelsap en etos multi zwanger worden.

Jeetjjee wat zijn dat trouwens grote capsules!!! Krijgen jullie deze makkelijk weg??

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Lastig he, het beste is met flink wat water en dan je kin iets naar beneden ipv achterover dan is je slokdarm opener namelijk en gaat het makkelijker

Deel Deze Pagina