Dank! Ik geloof er graag in dat het een combi van verschillende dingen is geweest: - minder alcohol (ml ook, maar niet helemaal verbannen); - elke dag een glas POM; - stress verminderen - het gebruik van utrogestan.
Hier ook granaatappelsap gedronken deze ronde. En zie banner... denk wel dat het een combi is van granaatappelsap, tarwekiemolie (Solgar), visolie en minder stress.
Hier ook eerste keer pom gedronken en nu zwanger! Geen idee of het erdoor komt, maar ach het is nog lekker ook
Ik vond granaatappelsap bij een turkse winkel. Alleen aangelengd met water. Verder geen toevoegingen! Supermarkten hadden het hier niet. Zal mij benieuwen!
Ik heb 4 HP granaatappelsap gekocht voor mezelf en mijn man beide . Pom hebben ze daar niet bij AH en Jumbo, jammer!
En in ronde 1 zwanger. Geen idee of dit de trigger was. De eerste keer was ik na 5 rondes zwanger. Maar toen had ik heeel lang de pil geslikt en toen kon ik mijn eisprong niet voelen. Nu wel. En dat helpt ook wel beter 'gokken' zeg maar.
Ik gebruik deze maand (ronde 12 alweer..) Utrogestan en drink nu vanaf eisprong elke dag een glas POM. Vóór de eisprong regelmatig van HP gedronken. Ben zo benieuwd, hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is!
Ik zal aan je denken en voor je duimen! Wanneer kun je de eerst volgende keer testen (als ik vragen mag).
Ook hier na gebruik van granaatappelsap en het eten van granaatappels zwanger geraakt. Of dat ook echt de reden geweest is zullen we natuurlijk nooit weten.
Hoi dames, Beetje zitten googelen maar geen antwoord gevonden. Ben deze maand begonnen met het drinken van granaatappelsap en af en toe eten van een granaatappel (wat een hels karwei om die te schillen 😅 Normaal 'voel' ik dat ik ovuleer; andere afscheiding, groepijn, ovulatietest. Maar nu niets van dit alles.. zou nu 2 dpo moeten zitten, als ik uitga van eerdere cycli, maar geen afscheiding gehad, ovulatietesten blijven negatief en lopen niet op.. Iemand hier ervaring mee na starten van het sap?
Ik heb niet het hele topic bij gelezen (sorry!) Toen ik de laatste keer ongesteld was en in dit topic tegen kwam, wilde in het toch proberen. Daarna vanaf elke dag een glas granaatappelsap gedronken en ik nu eindelijk na bijna 9 maanden proberen eindelijk een positieve test! Ik weet niet of het hem hierin zat, maar ik ben blij dat ik dit topic ben tegen gekomen toen!
Vorige ronde ook eens granaatappelsap gedronken vanaf dag 1 van mijn cyclus, en ik had de hele ronde opvallend weinig afscheiding. Normaal echt duidelijk vruchtbaar slijm, nu amper iets te zien. Dat viel me echt op! Wel ovulatiepijn gehad, en aan mijn temperatuur kon ik zien dat er een eisprong is geweest.
Wat een positieve verhalen allemaal. Misschien toch ook maar eens proberen! Ik kom alleen POM niet overal tegen. Waar halen jullie dat?
Hoi Jazz, Dank voor je antwoord. Weinig afscheiding was mij eigenlijk nog niet eens opgevallen, maar klopt wel.. ik ga het afwachten en blijf maar door klussen
Hier ook aan de granaatappelsap (en acupunctuur) bij mijn dochtertje ook gedaan en was de eerste terugplaatsing na de icsi zwanger. Vrijdag hebben we de terugplaatsing van onze cryo en ben al 2 weken aan de granaatappelsap....uitkomst laat ik over 3 weken wel weten...... - dat van weinig vruchtbaar slijm herken ik ook sinds ik granaatappelsap drink.