Granaatappelsap voor betere innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank!

Ik geloof er graag in dat het een combi van verschillende dingen is geweest:
    - minder alcohol (ml ook, maar niet helemaal verbannen);
    - elke dag een glas POM;
    - stress verminderen
    - het gebruik van utrogestan.

2. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Hier ook granaatappelsap gedronken deze ronde. En zie banner... ;)
    denk wel dat het een combi is van granaatappelsap, tarwekiemolie (Solgar), visolie en minder stress.

3. Pollewop86

Pollewop86 Actief lid

18 nov 2016
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eerste keer pom gedronken en nu zwanger!
    Geen idee of het erdoor komt, maar ach het is nog lekker ook

4. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ha gisteren gespot en meegenomen.
    Baat het niet dan schaad het niet ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Ik vond granaatappelsap bij een turkse winkel. Alleen aangelengd met water. Verder geen toevoegingen! Supermarkten hadden het hier niet.

Zal mij benieuwen!

6. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik heb 4 HP granaatappelsap gekocht voor mezelf en mijn man beide :). Pom hebben ze daar niet bij AH en Jumbo, jammer!

7. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Heel veel gelukkige, liefdevolle nieuwjaar alvast

8. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    En in ronde 1 zwanger. Geen idee of dit de trigger was. De eerste keer was ik na 5 rondes zwanger. Maar toen had ik heeel lang de pil geslikt en toen kon ik mijn eisprong niet voelen. Nu wel. En dat helpt ook wel beter 'gokken' zeg maar.

9. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik gebruik deze maand (ronde 12 alweer..) Utrogestan en drink nu vanaf eisprong elke dag een glas POM. Vóór de eisprong regelmatig van HP gedronken. Ben zo benieuwd, hoop zo dat het nu eindelijk eens raak is!

10. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Ik zal aan je denken en voor je duimen! Wanneer kun je de eerst volgende keer testen (als ik vragen mag).

11. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Ook hier na gebruik van granaatappelsap en het eten van granaatappels zwanger geraakt. Of dat ook echt de reden geweest is zullen we natuurlijk nooit weten.

12. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hoi dames,

Beetje zitten googelen maar geen antwoord gevonden.
    Ben deze maand begonnen met het drinken van granaatappelsap en af en toe eten van een granaatappel (wat een hels karwei om die te schillen 😅)

Normaal 'voel' ik dat ik ovuleer; andere afscheiding, groepijn, ovulatietest. Maar nu niets van dit alles.. zou nu 2 dpo moeten zitten, als ik uitga van eerdere cycli, maar geen afscheiding gehad, ovulatietesten blijven negatief en lopen niet op..

Iemand hier ervaring mee na starten van het sap?

13. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Ik heb niet het hele topic bij gelezen (sorry!)
    Toen ik de laatste keer ongesteld was en in dit topic tegen kwam, wilde in het toch proberen. Daarna vanaf elke dag een glas granaatappelsap gedronken en ik nu eindelijk na bijna 9 maanden proberen eindelijk een positieve test!
    Ik weet niet of het hem hierin zat, maar ik ben blij dat ik dit topic ben tegen gekomen toen!

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Vorige ronde ook eens granaatappelsap gedronken vanaf dag 1 van mijn cyclus, en ik had de hele ronde opvallend weinig afscheiding. Normaal echt duidelijk vruchtbaar slijm, nu amper iets te zien.
    Dat viel me echt op! Wel ovulatiepijn gehad, en aan mijn temperatuur kon ik zien dat er een eisprong is geweest.

15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een positieve verhalen allemaal. Misschien toch ook maar eens proberen! Ik kom alleen POM niet overal tegen. Waar halen jullie dat?

16. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Bij Jumbo in de koeling. Daar staat ook HP die is ook lekker.

17. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43

Hoi Jazz,

Dank voor je antwoord. Weinig afscheiding was mij eigenlijk nog niet eens opgevallen, maar klopt wel.. ik ga het afwachten en blijf maar door klussen

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier ook aan de granaatappelsap (en acupunctuur) bij mijn dochtertje ook gedaan en was de eerste terugplaatsing na de icsi zwanger. Vrijdag hebben we de terugplaatsing van onze cryo en ben al 2 weken aan de granaatappelsap....uitkomst laat ik over 3 weken wel weten......

- dat van weinig vruchtbaar slijm herken ik ook sinds ik granaatappelsap drink.

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Apart dan hè! Ben benieuwd waar dat dan aan ligt..;)

20. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Ik drink het al maanden. Helaas zonder succes

Deel Deze Pagina