Granaatappelsap voor betere innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 3 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb de pom vandaag gevonden in de koeling van de jumbo. HP ook in mn handen gehad maar dat is de winnaar van het gouden windei. Hoe gezond het ook oogt, dat is het helaas niet. Pom is 100% sap dus alleen fruitsuikers. Ik ben echt benieuwd of dit het middeltje is :D

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh en ik vind het best lekker.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb granaatappelsap van de homeopathische winkel. Die is biologisch. En ten opzichte met POM echt wereld van verschil kwa smaak.
    Die van homeopathie winkel is echt zuur en niet lekker die van jumbo is prima te drinken en lekker

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik drink het al een half jaar, maar tot nu toe geen resultaat, heb nu gewoon weer die van HP gewoon omdat die ook erg lekker is

5. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Dat gaat over de framboos en blauwebessen van HP niet over de granaatappelsap 😉

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh echt? Ik dacht de granaatappelsap ook 😂 Nu heb ik de pom flink ingeslagen haha.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier in de ronde dat ik zwanger raakte ook Pom gedronken vanaf ei tot 12 dpo (want toen ging ik op vakantie). 1 glas per dag. Vind het ook lekker!

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dat bied hoop :D Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    HP is erg lekker maar Pom is puurder. je kan HP altijd proberen. Ik heb ze allebei gedronken.

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oké dankjewel voor de tip! Voorlopig heb ik nog wel even voldoende pom haha.

11. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hp vind ik veeel lekkerder dan POM. Drink vanaf begin vd cyclus deze maand Hp en vanaf ei 1 glas POM per dag. (In combinatie met utrogestan) wilde POM 1 maandje proberen omdat daar veel meer granaatappel in zit, als het niet raak is deze keer ga ik weer volledig over op Hp. Goedkoper en lekkerder haha :p

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier zwanger geworden in de ronde dat ik voor het eerst géén granaatappelsap dronk 😂
    Maar goed het is wel lekker!! :D

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Vanaf welk moment begin je met de utro? Ik (pas) vanaf een positieve test. Heb zelf het idee dag ik er wat eerder mee moet beginnen. We (de gyn en wijzelf) bekijken het deze cyclus nog aan en anders is het aan mezelf wat ik wil qua medicatie. Gyn stelde namelijk ook ascal voor. Met de zwangerschap van mn zoon wel utro gaan gebruiken vanaf een positieve test tot 12 weken zwangerschap.

14. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Hier ook succes gehad met de granaatappelsap!
    Eerst niet gedronken, toen een windei gehad. Vanaf dat moment granaatappelsap gedronken (wisselend hp en pom) en toen heel snel na curretage zwanger! Nu een heerlijk zoontje van bijna 1 jaar.
    Bij nummer 2 ga ik het zeker weer drinken. Zoals je zelf zegt; baadt het niet dan schaadt het niet!

15. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik start ermee de dag ná mijn positieve ovulatie test. Veel te vroeg starten zou je ei tegen kunnen houden en te laat starten heeft geen nut meer. Mijn ziekenhuis raadt de dag na je posi ovu aan. Nu een paar dagen en dan weet ik of het raak is..

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ah ja klinkt logisch inderdaad. Ik gebruik het zodat het vruchtje vast blijft zitten. Mn bedje is dik genoeg maar moet ook dik blijven zeg maar. Vandaar dat ik met overleg met de gyn besloten had utro te gaan gebruiken vanaf een positieve test :)

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier was het gelijk raak 😉

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    En hoeveel pom dronk je dan op een dag als ik vragen mag?

19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.298
    25.761
    113
    Ik dronk na ronde 1 twee grote glazen pom per dag. Soms hp als ik even geen tijd had voor jumbo.
    En ronde 2 was ik zwanger. Ik vond het lekker. Hou wel van een beetje zurig drankje.
    Ik denk dat het misschien best kan helpen, maar het is vast geen wondermiddel. Dus als er lichamelijk wat kwesties zijn die een zwangerschap kunnen bemoeilijken, zal granaatappelsap niet de manier zijn om het wel te doen lukken.

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

1 long glas per dag vanaf de eisprong

Deel Deze Pagina