Afleiding zoeken...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jo1986, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1986

Jo1986 Lid

25 mrt 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wat doen jullie om afleiding te zoeken van het 'zwanger worden'? Ik speur elke dag het forum af, wat absoluut geen goed afleiding is

Tips zijn welkom!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Werken, hobby, huis opruimen, huis schoonmaken, mijn huisdieren, shoppen, in de tuin werken, films of series kijken, boek lezen, dagjes weg, op vakantie..

Zoiets?

Jezelf helemaal suf googlen maakt je alleen maar meer onzeker. Probeer je dag te vullen met leuke dingen :)

3. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Probeer idd je dag te vullen met leuke dingen. Lekker wat gaan drinken, shoppen, bios, uiteten, weekendje weg, met vriendinnen even tussenuit? Een aantal dagen voor me nod probeer ik zoveel mogelijk dingen te plannen zodat ik niet ga testen haha

4. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Idd zo veel mogelijk dingen plannen en veel lezen...

5. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik ben heel bewust niet op een forum gegaan toen ik zwangerschaps wens had, zou mij helemaal gek maken. Veel haken, tuinieren, werken, anders creatief bezig zijn. Cursussen volgen. Succes!

6. Jo1986

Jo1986 Lid

25 mrt 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bedankt voor julie reacties. Ik vind het zo lastig om los te laten! Zeker nu de dagen weer korter worden. Toch maar eens op internet kijken voor een leuke cursus in de avonduren oid.

Succes allemaal!

7. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik vind dat ook heel moeilijk hoor steeds dan denk je ik wil er nu niet mee bezig zijn en dan ga je wat leuks doen bios of iets dergelijks en zodra je thuis komt gelijk weer op het forum lezen haha

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiƫle dienstverlening
    Noord Brabant
    Hier nog zo 1, heb daarom mezelf een grens gegeven; 2x per dag op het forum lezen / internet speuren mag maar meer niet :)

9. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Gaan uitgebreid eten met je echtgenoot, weekendje weg, gaan zwemmen, shoppen, pretpark,.... Vooral ook dingen voor mezelf doen: sporten, eens een manicure of pedicure doen, welness,... Mezelf in de watten leggen!

Maar soms helpt gewoon niets en doet alles me aan baby's te denken en voel ik gewoon een groot gemis, een lege holte in mij en dan voel ik me gewoon verdrietig. Dan laat ik mezelf een dagje treuren op voorwaarde dat ik me de volgende dag herpak.

Als ik mijn maandstonden krijg (wat telkens opnieuw een teleurstelling is) trakteer ik mezelf steevast op een cocktail ;)

10. logo

logo Niet meer actief

Herkenbaar!!! Wij moesten lang wachten totdat we zwanger waren. Maanden en zkh bezoekjes gingen voorbij.
    Ineens dachten we we gaan naar new york met kerst. Reis geboekt en vrij snel daarna was ik zwanger.
    Voor de rest veel leuke dingen doen maar dat vond ik soms best lastig.

Deel Deze Pagina