Granaatappelsap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vleermuisjesss, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Hallo dames :)
    zijn er dames die granaatappelsap hebben gedronken en zwanger zijn geraakt? Ik weet dat het geen wondermiddel is maar ik lees er veel positieve dingen over.

Zoals deze reactie van een lid:
    Pom is verkrijgbaar bij ah en jumbo :) voor de geïnteresseerden tussen ons..

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    In november dronk ik het rond de eisprong (geen eens vaak die van POM, werd er misselijk van haha) en was inderdaad zwanger. Tot nu toe helpt het nog niet ;)

Volgens mij zit er redelijk veel vitamine E in. Wat weer goed voor je zou zijn als je zwanger wilt worden.

Achja, het kan geen kwaad om te drinken natuurlijk :p

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij is hier al een uitgebreid topic over, even scrollen!
    Daar kun je vast meer informatie vinden.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb het bij beide icsi pogingen gedaan. 1 keer zwanger en 1 keer niet. Ik denk niet dat het echt helpt maar mijn gevoel us er goed bij dus doe het dit keer weer :)

5. Vleermuisjesss

Oh fijn dat het toen geholpen heeft. Het kan idd geen kwaad, dus zeker proberen waard :) ik moet eerlijk zeggen dat ik die van Pom eigenlijk wel lekker vond. Heb m ook van Zonnatura geprobeerd en ging bijna over mn nek :( vond m echt Smerig!

Oh niet kunnen vinden. Dacht juist dan open ik m maar haha

6. Vleermuisjesss

Hoop dat het dit keer weer helpt! En anders is het alsnog goed voor je :)

7. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Vorig jaar raakte ik meteen de eerste ronde zwanger zodra we besloten voor een kindje te gaan. Helaas mk bij 10 wk. Daarna wilde ik snel weer zwanger raken en ging dus ook granaatappels eten/SAP drinken. Toen duurde het een half jaar voor het weer raak was. Mijn ervaring dus dat het niks uitmaakt. Wel ben ik er van overtuigd dat een algeheel gezonde leefstijl van beide ouders belangrijk is voor de vruchtbaarheid.

8. Vleermuisjesss

Gezonde leefstijl is zeker belangrijk, heb je helemaal gelijk in :)
    Wat jammer van je miskraam.. Maar zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier heeft het sap op zich ook niets van verschil gemaakt, drink het ondertussen al de helft van ons traject!

10. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ja ik! Tenminste, zeker weten doe je het nooit natuurlijk, voor mijn gevoel heeft het wel degelijk geholpen. Na vijf jaar ben ik zwanger geraakt na een terugplaatsing waarbij ik (voor het eerst) dagelijks granaatappelsap van Pom ben gaan drinken. Toen we voor een 2e gingen ben ik weer dit sap gaan drinken en meteen de eerste terugplaatsing was het raak. Ik heb tijdens deze pogingen ook dagelijks 2 koppen frambozenbladthee gedronken.

11. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Frambozenbladthee mag je volgens mij absoluut niet drinken in de eerste maanden. In de laatste maanden van zwangerschap kan het wel goed zijn ivm bloedingen na bevalling. In eerste 3 maand zou het voor een vroege bevalling /mk kunnen zorgen. Staat volgens mij ook achterop verpakking...

12. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Vanaf welk moment deed jij frambozenbladthee? Ik doe ook ivf behandeling en drink ook die thee

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik drink die van healthy people.. Iedere dag een klein glaasje!

Oh en frambozenbladthee is in het eerste trimester NIET goed!!!!
    Het staat zelf op het doosje van de thee van Clipper! Ook dat je de HA moet raadplegen over het gebruik er van!!
    Het kan wel helpen met een menstruatie of bevalling in gang zetten...
    Maar meiden drinken het aub niet als je zwanger wil worden of net zwanger bent.

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    #14 rijo, 29 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2016
    Vanaf het moment dat ik met de medicatie moest beginnen. Er staat niks op de verpakking van de thee die ik heb, en ook bij navraag in de winkel (Gezondheidswinkel) is hier niks over gezegd. Sterker nog, er kwamen regelmatig meiden met een kinderwens frambozenbladthee kopen. Het zou juist zorgen voor een sterke, goed doorbloede baarmoeder waardoor je eitje beter kan nestelen. Na een paar weken zwangerschap ben ik gestopt met de thee. Ik denk dat het bij mij bij de innesteling wel heeft geholpen, maar goed, je moet vooral datgene doen waar jij je prettig bij voelt, nietwaar? Als je het niet vertrouwt moet je het vooral niet drinken, ik deel alleen mijn ervaring. Op internet lees je in ieder geval veel succesverhalen, vooral bij vruchtbaarheidsbehandelingen, en mijn verhaal is daar een van. Frambozenbladthee heb ik ook aan het eind van de zwangerschap gedronken, het schijnt goed te zijn tegen het vloeien naderhand. En ook dat heeft positief voor mij uitgepakt.

15. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik drink ook ongeveer elke dag een glaasje granaatappelsap, erg lekker! Al vind ik die van POM iets minder. Baad het niet, schaad het niet..

16. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Hier ook elke dag een glas Healthy People. Vind het heerlijk, inderdaad zoals DitBenIk schrijft, baat het niet, schaadt het niet

17. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Bij beide zwangerschappen het gedronken en ik was zwanger die ronde. Nu zelfs al in de 1e ronde, dus of het daar aan gelegen heeft. Geen idee. Ook deze zwangerschap frambozenbladthee gebruikt, omdat deze de vruchtbaarheid kan vergroten. Dit tot de eisprong. Daarna niet meer. Nu vanaf week 36 weer in gebruik ivm de werking bij en na de bevalling.

18. Vleermuisjesss

Bij 1e ronde vanaf eisprong gedronken en niet zwanger geraakt. Nu 2e ronde vanaf cd 1 begonnen. Ben benieuwd :)

Deel Deze Pagina