Ik kan pas volgende week testen en ben dus heeeeel ongeduldig! 🙈 Daarom zou ik graag willen weten vanaf wanneer en wat voor symptomen jullie hadden in het begin van je zwangerschap Vorige ronde had ik gespannen borsten die heel erg pijn deden maar was uiteindelijk toch ongesteld geworden So ladies do tell me 😃😃😃
Ik ben 3x enorm misselijk moe geweest en zere borsten. De eerste en derde keer kregen we een mooi kindje, de 2e en 4e keer kreeg ik een miskraam. De 4e keer had ik weinig klachten (maar zit nu ook in een veel relaxter fase als toen)
Niks, alleen 1 steek onder in mijn buik. Misselijkheid kwam pas met 5 weken opzetten en pijnlijke borsten nooit gehad
Ik had eigenlijk ook niet echt klachten. Ik ben alleen normaal een hele erge sushi fan en toen had ik nog voor mijn nod sushi en smaakte me helemaal niet! en kreeg donkere aders op mijn borsten. andere klachten kreeg ik pas later denk vanaf een week of 8/9 Hopelijk is het snel raak voor je!
Dank voor het delen ladies!! Ik heb sinds een paar dagen af en toe krampen, hetzelfde als menstruatiekrampen. En verder afscheiding die wit van kleur is en soort crèmeachtig als ik het tussen de vingers neem. Wil dat iets zeggen? Weet iemand dat?
Spannend he? Bij mij duizelig, snel verzuurde spieren, ongesteldheidsgevoel (lekker handig), en ik kan me gele afscheiding herinneren. Moe en misselijk kwam twee weken na nod ofzo.
Ik kreeg een week na mijn positieve ovulatietest last van zware hoofdpijn wat mij ook weer duizelig maakte. Verder de klachten die ik anders ook heb waardoor ik er van overtuigd was ongesteld te worden.
Hier ook helemaal geen symptomen gehad, alleen mijn ongie kwam maar niet Moet zeggen dat ik de hele zwangerschap geen echte symptomen heb gehad. Niet misselijk, niet spugen etc.
Zo hoopgevend om te lezen dat sommigen helemaal geen symptomen hadden! 😄 Moet zeggen dat ik vandaag wel pijn voel in m'n borsten, maar ja ik lees heel vaak hier dat je lichaam je echt voor de gek kan houden als je je er zo mee bezig houdt! Nog 5 dagen te gaan dan kan ik testen!!!!
Bij mn eerste kindje had ik Menstruatiepijn en borstenpijn ik dacht gwn dat ik ongesteld moest.worden Maar in mij zei Dt ik moest testen echt heel raar was dat die dag. Wist niet wanneer ik ongesteld moest.worden . Als Ik nu terug reken was Ik 6weken zwanger toen ik een positieve test in mn handen had
Alles hetzelfde als de rondes Dat het niet lukte. Krampen, hoofdpijn, rugpijn en zelfs bloedverlies op nod. Uiteindelijk toch positief en nu 16 weken zwanger!
Bij mijn eerste zwangerschap (helaas MA met 10 weken) had ik echt 0 symptomen. Het enige wat mij opviel, was dat mijn borsten géén pijn deden rond mijn nod! Normaal beginnen ze een paar dagen voor nod pijn te doen. Dat vond ik opmerkelijk maar verder had ik 0,0 symptomen. Bij mijn vorige zwangerschap (helaas MK 5-6 weken) had ik vanaf 3dpo pijnlijke borsten en een hele gespannen onderbuik. Maar dit zullen geen zwangerschapssymptomen zijn geweest omdat er toen nog helemaal geen innesteling was.. Maar goed, het kan dus echt per keer verschillen Volgende week zaterdag is mijn nod, en tot nu toe heb ik weer 0,0 symptomen. Dus ik weet het niet voor deze ronde..