Goedemorgen allemaal, ik heb enkele vragen betreft mijn ovulatie omdat ik me er best onzeker door voel. gebruik twee verschillende ovulatie testen namelijk de sensative en de normale, de normale heeft de blauwe band dit omdat ik mijn piek niet kon vinden en ik toen de sensative erbij heb besteld en getest om verschil te kunnen zien. op de eerste afbeelding is de linker kant de foto van de 18de, de rechter foto met de 2 teststrips is van de 17de dus ik verwacht dat de 17de mijn piek moet zijn geweest toch? De twee andere test die met 0.77 en 0.31 erop aan de rechterzijde geven de 16de aan. wel kwamen volgens de waarde mijn teststrips nooit op de 1.25 maar echt op de 0.77 waardoor hij alleen maar high aangaf. Sinds 3 dagen heb ik last van krampen ter hoogte van de eierstok en jeuk bij de borst, duizeligheid en misselijkheid dus voor de zekerheid heb ik een ovulatie test gedaan en zowel de sensative als de normale (zie strip op blauwe verpakking) geven negatief aan. (las iets over misschien dat hij verlaat is en ik fout zat met wanneer mijn ovulatie was) Nu heb ik vanochtend (ben 9 DPO) een early gedaan maar die is negatief. Dus zwangerschap is dan ook uitgesloten nu toch of beste toch de test herhalen vanaf mijn menstruatie? Die zou 1 juli moeten beginnen. Dankjewel alvast en ik hoop dat het een beetje duidelijk is in de warboel van vragen van mij.
Ik vind hier geen overduidelijke piek bij zitten. Op de eerste en derde foto staan idd wel streepjes die vrij donker zijn maar niet donkerder dan de controlestreep. Heb je 1 of 2x per dag getest? en stel dat het wel je piek was, ben je vandaag 8 dpo en geen 9 dpo. Dat is nog wel erg vroeg om te testen.
mijn lijn was even dik als de controle lijn qua kleur niet heviger. ik heb die dag 1x om 10 u getest en 1 x om 3 u getest. de dag erna was hij om 10 u licht en 15 u ook dus was hij afgenomen vandaar dat ik dacht dat dat mijn ovulatie piek was. volgens de pre mom app zou ik op 9 dpo zitten nu vandaar. was dit wel of geen ovulatie dan want daarna geen dikke lijnen meer gehad, gezien ik doortest tot eind van de maand ook zijn de waardes omlaag gegaan
Het zou kunnen dat het je piek is geweest ja. Maar als je hoogste score van 0.77 op de 16de is geweest dan is dat de dag van je positieve test, niet de 17de. En een eitje springt binnen 24 tot 48 uur dus dan tel je 19 juni als 1 dpo en ben je vandaag 8 dpo